O Valtteri Bottas πιστεύει ότι τα λίγα προσπεράσματα που είδαμε στον πρώτο αγώνα της χρονιάς δεν πρέπει να φοβίζουν τους οπαδούς, καθώς σε άλλες πίστες τα πράγματα μπορεί να είναι πολύ διαφορετικά.
Αρχικά, πρέπει να τονίσουμε ότι το Albert Park ήταν ανέκαθεν μία πίστα όπου οι προσπεράσεις ήταν αρκετά δύσκολες, γι’ αυτό τα συμπεράσματα δεν μπορούν να είναι ακριβή.
Ο Bottas θεωρεί πως ό,τι συνέβη στην Αυστραλία δεν θα επαναληφθεί σε όλες τις πίστες – και κυρίως πιστεύει ότι ο επόμενος αγώνας στην Κίνα, με τη μεγάλη ευθεία που έχει, θα είναι μια εντελώς διαφορετική ιστορία.
Όταν ρωτήθηκε για το αν ένιωθε ότι ήταν πιο δύσκολο το προσπέρασμα στην Αυστραλία λόγω της πίστας ή των νέων κανονισμών, ο Bottas δήλωσε:
«Νομίζω ότι σε γενικές γραμμές θα είναι λίγο πιο δύσκολο, αλλά αυτό θα εξαρτηθεί από την πίστα”.
«Οι πίστες με πολύ μεγάλες ευθείες θα είναι πολύ καλές αγωνιστικά γιατί το slipstreaming έχει μεγαλύτερη επίδραση τώρα, όπως και το DRS με τη μεγάλη πίσω αεροτομή”.
«Έτσι, σε ορισμένες πίστες θα δούμε καλούς αγώνες και σε μερικές όπως η Βαρκελώνη θα είναι πολύ δύσκολο να προσπεράσεις. Ας περιμένουμε λίγους ακόμα αγώνες για να δούμε πώς θα είναι από αγωνιστικής πλευράς, αλλά προφανώς εδώ (στην Αυστραλία) ήταν πιο δύσκολο από ό,τι πέρυσι”.
Ο Bottas επισήμανε ότι θα είναι κρίμα να αποδειχθεί ότι οι νέοι κανονισμοί καταλήξουν τελικά να κάνουν πιο δύσκολα τα προσπεράσματα, κάτι που πολλοί φοβούνται.
«Νομίζω ότι όταν είσαι στο ίδιο αυτοκίνητο και με παρόμοιας κατάστασης ελαστικά, είναι εξαιρετικά δύσκολο σε μια πίστα σαν αυτήν», είπε.
«Με τα νέα αυτοκίνητα, είναι πιο δύσκολο να ακολουθήσεις από τη στιγμή που είσαι εντός δύο δευτερολέπτων (από τον μπροστά), καθώς χάνεις μεγάλο μέρος της κάθετης δύναμης. Γι ‘αυτό και χρειάζεται μεγάλη διαφορά στην ταχύτητα για να προσπαθήσεις πραγματικά να προσπεράσεις. Νομίζω ότι είναι κρίμα από αυτήν την άποψη”.
Οι απόψεις του Bottas σχετικά με την ιδιαιτερότητα του Albert Park υποστηρίχθηκαν και από τον Kimi Raikkonen.
Ο Raikkonen είπε ότι το να ρίχνεις γύρο σε μονοθέσια ήταν αρκετά πιο εύκολο, αφήνοντάς τον με την αίσθηση ότι τα πράγματα μπορεί να μην είναι τόσο άσχημα όσο μερικοί έχουν προτείνει.
«Νομίζω ότι το να ρίχνεις γύρο, πρέπει να πω, αισθάνθηκε πιο εύκολο», δήλωσε ο οδηγός της Ferrari.
«Προφανώς μπορεί να υπάρχει μια μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ των ομάδων (σε απόδοση), έτσι αυτό να βοηθά κάπως, αλλά νομίζω ότι αν πάρεις ένα μονοθέσιο κορυφαίας ομάδας εναντίον άλλου κορυφαίου, ποτέ δεν πρόκειται να είναι εύκολο να προσπεράσεις”.
«Και με αυτό το αυτοκίνητο (με τους νέους κανονισμούς), είναι μόνο ένας αγώνα που έγινε και η πίστα έχει ιδιαιτερότητες. Σε κάποιες πίστες θα είναι πιο εύκολο, σε άλλες πιο δύσκολο, και θα πρέπει να δούμε πώς θα πάει στους επόμενους αγώνες”.
«Αλλά εξαρτάται πολύ από το πότε θα κάνεις στάση στα pits, σε τι κατάσταση είναι τα ελαστικά σου και ποια είναι η ταχύτητα του μονοθεσίου γενικότερα”, κατέληξε ο Φινλανδός».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!