Ο Valtteri Bottas πιστεύει ότι ένας λάθος υπολογισμός στην ψύξη του μονοθεσίου του μπορεί να του κόστισε ένα καλύτερο αποτέλεσμα στο Αυστραλιανό Grand Prix της Formula 1.
Ο οδηγός της Mercedes, Bottas, ξεκίνησε τον αγώνα από τη 15η θέση στο grid αφού χρειάστηκε ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων μετά τη συντριβή του κατά τη διάρκεια του Q3 στις κατατακτήριες του Σαββάτου.
Παρόλο που η Mercedes φάνηκε να έχει το ταχύτερο μονοθέσιο στη Μελβούρνη, ο Bottas δεν μπόρεσε να πάρει κάτι καλύτερο από την 8η θέση, πίσω από τέσσερα μονοθέσια με κινητήρα Renault.
Ο Φινλανδός δυσκολεύτηκε να ξεπεράσει τους αντιπάλους του και αποκάλυψε μετά τον αγώνα ότι τα προβλήματα υπερθέρμανσης του κινητήρα του τον ανάγκασαν να ρίχνει το ρυθμό του συχνά, καθιστώντας αδύνατο το γεγονός να ασκεί πίεση στον οδηγό μπροστά.
«Αναμέναμε ότι θα ήταν δύσκολο και γνωρίζαμε ότι χρειαζόταν μία μεγάλη διαφορά ρυθμού για προσπέραση εάν ο άλλος δεν έκανε κανένα λάθος και ειδικά εάν υπήρχε ένα τρενάκι μονοθεσίων όπως μου συνέβη σε ολόκληρη τη δεύτερη περίοδο του αγώνα», δήλωσε ο Bottas.
«Δεν συνέβησαν πολλά πράγματα που με βοήθησαν ουσιαστικά.
«Νομίζω ότι με το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας κέρδισα λίγο, σταματώντας κάτω από αυτό, αλλά εκτός από αυτό ήταν ένας πολύ απογοητευτικός αγώνας στο τέλος γιατί έχουμε ένα καλό μονοθέσιο αλλά δεν μπορούσα να κάνω τίποτα.
«Εκτός αυτού, αυτό που πραγματικά μας περιόρισε σήμερα ήταν η υπερθέρμανση. Νομίζω ότι υπήρξε κάτι λάθος με τον υπολογισμό για την ψύξη που εκτιμήσαμε σήμερα, ώστε να μην είμαι κοντά σε άλλα μονοθέσια και να μην μπορώ να ασκήσω πίεση στους προπορευόμενους οδηγούς για πολύ.
«Μπορούσα μόνο να κάνω περίπου δύο γύρους και έπειτα έπρεπε να υποχωρήσω και να προσπαθήσω ξανά αργότερα.»
Ο οδηγός της Mercedes εκτιμά επίσης ότι το χάσμα μεταξύ της Mercedes και των αντιπάλων της δεν είναι τόσο μεγάλο όσο ήταν, κάτι που έκανε τα πράγματα ακόμα δυσκολότερα γι’ αυτόν.
«Η διαφορά των κινητήρων δεν είναι πια μαζική», πρόσθεσε ο Bottas. «Έχουμε ακόμα ένα πλεονέκτημα έναντι της Renault, αλλά δεν είναι τεράστια και τα μονοθέσια αυτά δεν είναι πολύ κακά στις στροφές. Δεν μπορούσα να τα πλησιάσω.
«Όλες οι ομάδες είναι πιο κοντά, οπότε αυτό το κάνει δύσκολο.»
Ενώ ο Φινλανδός της Mercedes παραδέχτηκε ότι η περίοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας λειτούργησε υπέρ του, νομίζει ότι δεν συνέβαλε στο τελικό αποτέλεσμα του.
«Θεωρώ ότι δεν είχε μεγάλη διαφορά. Ίσως βοήθησε λίγο να δημιουργήσουμε μια ευκαιρία για την επανεκκίνηση, αλλά τίποτα δεν συνέβη πραγματικά. Πιστεύω ότι το τελικό αποτέλεσμα δεν θα ήταν τόσο διαφορετικό με ή χωρίς αυτό.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!