Ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari στην Formula 1, Mattia Binotto, μίλησε για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε η Scuderia στον πρώτο αγώνα της φετινής σεζόν, τονίζοντας ότι τα πράγματα εξελίχθηκαν χειρότερα από το αναμενόμενο, με μεγάλο μέρος να οφείλεται στην έλλειψη ταχύτητας του ιταλικού μονοθεσίου στις ευθείες.
Με την έλλειψη ταχύτητας της SF1000 να είναι εμφανής ήδη από την Παρασκευή, οι κατατακτήριες δοκιμές είχαν άσχημη εξέλιξη για την ομάδα, με τον Leclerc να μένει έβδομος και τον Vettel ενδέκατος, όντας εκτός Q3. Ο αγώνας δεν κύλησε καλύτερα, με τα κόκκινα μονοθέσια να δείχνουν πολύ δύσκολα στην οδήγηση, αν και τελικά ο Leclerc εκμεταλλεύτηκε τις καταστάσεις και τις ατυχίες των άλλων για να αναρριχηθεί στην δεύτερη θέση.
Αυτό που έκανε περισσότερη εντύπωση πάντως ήταν η έλλειψη τελικής ταχύτητας των μονοθεσίων που χρησιμοποιούν κινητήρα της Ferrari, κάτι που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με όσα συνέβαιναν το 2019 – και έκανε πολλούς στα paddock να υπονοήσουν ότι αυτό οφείλεται στην “συμφωνία” μεταξύ της FIA και της Scuderia που επετεύχθη πέρυσι, και σχετιζόταν με τις καταγγελίες για “παρανομίες” στην λειτουργία της ιταλικής μονάδας ισχύος, οι οποίες τις προσέφεραν περισσότερη δύναμη.
Με την παρουσία της ομάδας στην Αυστρία να είναι απογοητευτική – και τις όποιες αναβαθμίσεις να καθυστερούν μέχρι την Ουγγαρία – ο Binotto τόνισε την ύπαρξη λαθών στον σχεδιασμό του μονοθεσίου, αλλά και την πτώση της απόδοσης στον τομέα της μονάδας ισχύος σε σχέση με τους υπόλοιπους κατασκευαστές.
“Πρέπει να βελτιώσουμε το μονοθέσιό μας, καθώς υπάρχουν κάποιες ασυμφωνίες μεταξύ του σχεδιασμού αυτού και της συμπεριφοράς του, ειδικά στον αεροδυναμικό τομέα”, είπε ο Binotto.
“Αυτή είναι μια εξέλιξη που έχουμε ξεκινήσει και πάλι, επιστρέφοντας από την καραντίνα, και ελπίζουμε ότι θα έχουμε πολύ σύντομα τις βελτιώσεις στην πίστα. Δεν θα είναι η τελική λύση, καθώς δεν μπορούμε να κάνουμε μαγικά. Αυτό που είναι σημαντικό για εμάς είναι να βελτιώσουμε τους τομείς της συμπεριφοράς”.
“Αν δει κανείς τις κατατακτήριες, χάνουμε ένα δευτερόλεπτο σε σχέση με την pole position”, είπε ο Binotto.
“Από αυτό το δευτερόλεπτο, τα τρία δέκατα είναι στις στροφές, αυτό που περιέγραψα προηγουμένως. Αλλά υπάρχουν ακόμα επτά δέκατα που οφείλονται στην απόδοση της μονάδας ισχύος στις ευθείες. Νομίζω ότι θα είναι πολύ δύσκολο (να βελτιωθούμε), γιατί η εξέλιξη του κινητήρα είναι “παγωμένη” για το υπόλοιπο της σεζόν”.
“Η ταχύτητα στις ευθείες σχετίζεται και με την οπισθέλκουσα (drag), και αυτό δεν είναι κάτι που αντιμετωπίζεται πολύ σύντομα. Νομίζω λοιπόν ότι υπάρχει απογοήτευση, βλέποντας την ταχύτητα στις ευθείες. Αλλά ας αναλύσουμε όλα τα δεδομένα και ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για το μέλλον”, συμπλήρωσε ο Ιταλός.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!