Ο team principal της Ferrari, Mattia Binotto, αποκάλυψε ότι του ήταν δύσκολο να δει τους τελευταίους γύρους του Αυστριακού Grand Prix, την ώρα που ο Leclerc αντιμετώπιζε προβλήματα με το πετάλι του γκαζιού στην πορεία του προς την καρό σημαία. Ο Ιταλός αναφέρθηκε επίσης στην βλάβη που υπέστη η μονάδα ισχύος στο μονοθέσιο του άλλου πιλότου της Scuderia, Carlos Sainz.
Στον 52ο γύρο του αγώνα στην πίστα του Spielberg, ο Leclerc προσπέρασε για τρίτη και τελευταία φορά τον Verstappen αποσπώντας την πρωτοπορία από τον Oλλανδό, ενώ στη συνέχεια έδειχνε πως οδεύει προς μια άνετη νίκη. Ο Μονεγάσκος, ωστόσο είχε να αντιμετωπίσει ένα θέμα με το πετάλι του γκαζιού του στους τελευταίους γύρους, με τον παγκόσμιο πρωταθλητή να ροκανίζει τη διαφορά. Σε συνέντευξη του μετά το τέλος της δράσης, ο Μattia Binotto παραδέχτηκε ότι δεν του ήταν εύκολο να παρακολουθεί τα τεκταινόμενα στο διάστημα αυτό.
“Οφείλω να ομολογήσω ότι είχα μεγάλη νευρικότητα, ενώ παράλληλα ένιωθα απογοήτευση για αυτό που συνέβη στον Carlos. Ήμουν τόσο νευρικός που σταμάτησα να βλέπω τον αγώνα στους τελευταίους γύρους,” ήταν τα λόγια του Binotto. “Πρέπει να επιβεβαιώσουμε τι συνέβη στο αυτοκίνητο του Leclerc. Απ’ ότι άκουσα, με μια πρώτη ματιά το πρόβλημα μοιάζει κυρίως μηχανικό, αλλά δεν μπορώ να σας δώσω περισσότερες λεπτομέρειες”
“Έχω την εντύπωση πως μέχρι στιγμής έχουμε μόνο δύο βλάβες στον κινητήρα, οι άλλες περιπτώσεις είχαν να κάνουν περισσότερο με αστοχίες στην μονάδα ισχύος και όχι με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Πρέπει να ερευνήσουμε το σημερινό πρόβλημα και να δούμε αν είναι το ίδιο με εκείνο του Charles στο Αζερμπαϊτζάν. Είναι πολύ πιθανό, όμως οι άνθρωποι στο Maranello εργάζονται πολύ σκληρά για να προσπαθήσουν να βρουν λύσεις. Προφανώς δεν μπορούμε ακόμα να πούμε τι συνέβη στον Carlos. Έχουν παρουσιαστεί νέα στοιχεία, τα οποία ξέρω πόσο ισχυρά είναι και πόσο σκληρά δουλεύει η ομάδα και πόσο καλοί είναι (άπαντες στο εσωτερικό της). Τους έχω εμπιστοσύνη ότι θα μπορέσουν να διευθετήσουν σύντομα την κατάσταση αυτή, μακάρι όσο γρηγορότερα γίνεται.”
Η Ferrari πανηγύρισε την δεύτερη συνεχόμενη νίκη της μετά από ένα διάστημα 6 Grand Prix, στα οποία κυριάρχησε η Red Bull. Το αφεντικό της Scuderia, δήλωσε ότι οι ομάδες κινούνται σε παρόμοιο ρυθμό, και η πίεση που ασκήθηκε στον Max Verstappen στο Red Bull Ring έπαιξε καταλυτικό ρόλο στη φθορά των ελαστικών στο μονοθέσιο του Ολλανδού.
“Πιστεύω ότι έχουμε παρόμοια ταχύτητα(με τη Red Bull) και οι κατατακτήριες το αποδεικνύουν. Δεν νομίζω ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά (δυναμικότητας) ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα. Αυτό που έκανε τη διαφορά ήταν ότι από το Sprint κιόλας, μπορέσαμε να κάνουμε καλύτερη διαχείριση των ελαστικών μας. Αυτό ήταν ακόμα πιο εμφανές σήμερα(την Κυριακή) γιατί πιέσαμε τον Max από την αρχή αναγκάζοντας τον να προκαλέσει φθορά στα ελαστικά του. Με λίγα λόγια αυτό που είδαμε στο Sprint έγινε πιο ορατό στον αγώνα, γιατί τον πιέσαμε(τον Verstappen).”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!