Η ποινή του Charles Leclerc στο pit lane στο Grand Prix του Βελγίου της Κυριακής οφειλόταν σε βλάβη αισθητήρα που προκλήθηκε από μια λωρίδα αποκοπής που απορρίφθηκε από τον αντίπαλο της Red Bull, Max Verstappen, δήλωσε ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto.
Ο 24χρονος Μονεγάσκος είχε ξεκινήσει 15ος, μια θέση πίσω από τον ηγέτη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Verstappen, αφού και οι δύο δέχτηκαν ποινές που σχετίζονται με τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων.
Ο Leclerc μπήκε στα pits στον τρίτο γύρο μετά από παράπονα για προβλήματα υπερθέρμανσης, με τη Ferrari στη συνέχεια να βρίσκει μια λωρίδα αποκοπής στο μπροστινό δεξιό του φρένο.
Ο Binotto είπε ότι η υπερθέρμανση είχε προκαλέσει βλάβη ενός αισθητήρα, πράγμα που σήμαινε ότι δεν μπορούσαν να μετρήσουν την ταχύτητα του Leclerc με ακρίβεια όταν έκανε την τελευταία του στάση. Η ποινή των πέντε δευτερολέπτων για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας έριξε τον Leclerc μία θέση στην έκτη.
«Δεν χρησιμοποιούσαμε τους κανονικούς μας αισθητήρες για τη μέτρηση της ταχύτητας επειδή έπαθαν βλάβη κατά τη διάρκεια της υπερθέρμανσης λόγω της λωρίδας που απέρριψε ο Max», είπε ο Binotto στους δημοσιογράφους στο Spa-Francorchamps.
Ο Leclerc έκανε την καθυστερημένη στάση για φρέσκα ελαστικά, ώστε να προσπαθήσει να πάρει έναν βαθμό μπόνους για τον ταχύτερο γύρο. Αντίθετα, η στάση τον άφησε για λίγο πίσω από τον Fernando Alonso των Alpine. Ο Binotto είπε ότι άξιζε το ρίσκο, ακόμα κι αν ο Verstappen διεκδίκησε τελικά τον βαθμό.
«Νομίζω ότι συνολικά ήταν μια άτυχη κατάσταση και δεν πρέπει να σταματήσουμε να διεκδικούμε τον ταχύτερο γύρο όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν», επέμεινε.
«Ο σημερινός αγώνας δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μας», πρόσθεσε ο Binotto στην έκθεση αγώνα της Ferrari. «Η Red Bull έκανε εξαιρετική δουλειά και η διαφορά απόδοσης μεταξύ αυτών και εμάς αυτό το Σαββατοκύριακο, όσον αφορά τον ρυθμό και την υποβάθμιση των ελαστικών ήταν ξεκάθαρη.»
«Ο Carlos έκανε έναν καλό αγώνα. Ο Charles στάθηκε άτυχος στα πολύ πρώτα στάδια και από τότε είχε ακόμη περισσότερη δουλειά στα χέρια του. Ως ομάδα, πρέπει απλώς να σηκώσουμε τα μανίκια και να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε την απόδοση του αυτοκινήτου μας.»
«Ο επόμενος αγώνας στο Zandvoort έχει μια πίστα με εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά και είμαστε έτοιμοι να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό όπως πάντα, με στόχο τη νίκη», κατέληξε.
Ο Leclerc, του οποίου η διεκδίκηση του Πρωταθλήματος έχει ξεθωριάσει μετά από προβλήματα αξιοπιστίας, λάθη οδηγών και στρατηγικά λάθη, είναι τώρα 98 βαθμούς πίσω από τον Verstappen με οκτώ αγώνες για να ολοκληρωθούν.
Οι οδηγοί έχουν στρώματα από διαφανείς λωρίδες «σκισίματος» στο κάλυμμα του κράνους τους τις οποίες ξεκολλούν κατά τη διάρκεια του αγώνα για να βελτιώσουν την ορατότητά τους όταν λερωθούν.
Ο Verstappen περιέγραψε την κατάσταση του Leclerc ως «υπερβολικά άτυχη», λέγοντας: «Ελπίζω να μην είναι δική μου».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!