Ο Mattia Binotto αρνήθηκε ότι η απόδοση της Ferrari στο Βελγικό Grand Prix του 2022 οφειλόταν στην Τεχνική Οδηγία TD039 της FIA, επιμένοντας ότι δεν επηρέασε σε μεγάλο βαθμό την ομάδα.
Η Ferrari δεν μπόρεσε να επιδείξει τον γρήγορο ρυθμό που έχουν απολαύσει μέχρι στιγμής φέτος στο Spa το περασμένο Σαββατοκύριακο, έναν ρυθμό που επέτρεψε στον Charles Leclerc να ξεκινήσει από την pole position επτά φορές αυτή τη σεζόν. Στην πραγματικότητα, ο Max Verstappen κέρδισε τον αγώνα για περισσότερα από 17 δευτερόλεπτα από τον συμπαίκτη του Sergio Perez που παρά το γεγονός ότι δυσκολεύτηκε, κατάφερε να επικρατήσει του Carlos Sainz, ο οποίος συμβιβάστηκε με την τρίτη θέση.
Η Τεχνική Οδηγία της FIA, TD039, που αποσκοπούσε στη μείωση των αναπηδήσεων, τέθηκε σε πλήρη ισχύ στο Σαββατοκύριακο του αγώνα στο Βέλγιο. Όταν ο Mattia Binotto ρωτήθηκε μετά τον αγώνα εάν η Scuderia δεν έχει ταχύτητα, απάντησε: «Δεν ξέρω πώς επηρέασε τις άλλες ομάδες, αλλά όσον αφορά τη Ferrari, την επηρέασε με εντελώς αμελητέο τρόπο. Οπότε η τεχνική οδηγία δεν είναι η απάντηση για την έλλειψη απόδοσης μας σήμερα. Είναι ο τύπος της πίστας όπου χρειάζεσαι μεγάλη απόδοση, τόσο όσον αφορά την αεροδυναμική όσο και τη μονάδα ισχύος, και νομίζω ότι απλά η Red Bull σήμερα έχει ένα καλύτερο πακέτο από αυτή την άποψη. Επιπλέον, είχαν την καλύτερη διαχείριση στην φθορά των ελαστικών. Δεν είχε να κάνει με το πάτωμα του μονοθέσιου. Άρα δεν είναι αυτός ο λόγος. Πρέπει λοιπόν να εξετάσουμε διαφορετικούς λόγους για να το βελτιώσουμε», επέμεινε.
Η ταχύτητα της Red Bull στην ευθεία γραμμή στο Spa επισημάνθηκε στον Binotto, μαζί με το ερώτημα εάν αυτό ήταν ανησυχητικό για αυτούς στον εντός έδρας αγώνα τους στη Monza μετά το Grand Prix της Ολλανδίας αυτού του Σαββατοκύριακου. «Λαμβάνοντας υπόψη τη Monza, δεν είναι, γιατί φέραμε επίσης μια ελαφρύτερη αεροτομή για να τρέξουμε εδώ στο Spa, αλλά δεν την χρησιμοποιήσαμε γιατί πιστεύαμε ότι δεν ήταν η σωστή επιλογή», ισχυρίστηκε ο Binotto. «Λαμβάνοντας υπόψη την φθορά των ελαστικών και τις υψηλές θερμοκρασίες της σημερινού αγώνα, αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι ότι η Red Bull ήταν ικανή να παράγει χαμηλότερη κάθετη δύναμη, αλλά να εξακολουθεί να έχει εξαιρετική ταχύτητα στον μεσαίο τμήμα όπου χρειάζεται κάθετη δύναμη. Νομίζω ότι έχουν και τα δύο, χαμηλή αντίσταση και υψηλή κάθετη δύναμη, μεγάλη κάθετη δύναμη στο αυτοκίνητο», επεσήμανε. «Έτσι για τη Monza, σίγουρα θα τρέξουμε διαφορετικό τύπο πτέρυγας, χαμηλότερη αντίσταση, οπότε η ταχύτητα δεν θα είναι πρόβλημα», αποκάλυψε ο Binotto. «Αλλά για άλλη μια φορά, για τους επόμενους αγώνες, νομίζω ότι με ανησυχεί περισσότερο η συνολική απόδοση της Red Bull που παρουσιάζεται σήμερα», επέμεινε ο γεννημένος στην Ελβετία Ιταλός.
Με οκτώ αγώνες να απομένουν, ο Leclerc ακολουθεί τώρα τον Verstappen με 98 βαθμούς διαφορά, έχοντας πέσει στην τρίτη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών της Formula 1. Η Ferrari είναι 118 πόντους πίσω από τη Red Bull στη βαθμολογία των κατασκευαστών και ελπίζει να εξιλεωθεί μπροστά από τους Tifosi στη Monza σε δύο εβδομάδες.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!