Ο Mattia Binotto πιστεύει ότι η αστάθεια που υπάρχει στο εσωτερικό της ομάδας της Mercedes επηρεάζει τα αποτελέσματα της γερμανικής ομάδας εντός πίστας, και κρίνει σε μεγάλο βαθμό την μάχη της με την Red Bull υπέρ της αυστριακής ομάδας…
Με την Red Bull να έχει πάρει το πάνω χέρι από πλευράς απόδοσης, πολλοί αναρωτιούνται τι φταίει και η κορυφαία ομάδα των τελευταίων ετών – βάσει αποτελεσμάτων – δεν μπορεί να πιέσει παραπάνω τους “ταύρους”. Σίγουρα η W12 έχει θέματα απόδοσης, ενώ δείχνει να είναι και πιο δύσκολη στην οδήγηση έναντι της RB16B.
Όμως, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, η έλλειψη σταθερότητας στο εσωτερικό της γερμανικής ομάδας – με την αποχώρηση βασικών στελεχών και μηχανικών – ίσως αποτελεί τον βασικό λόγο για την πτώση της απόδοσής της, ενώ σε αντίθεση η Red Bull διατηρεί και επενδύει στον ίδιο “κορμό” εδώ και πολλά χρόνια.
“Πριν να εξετάσουμε τις τεχνικές πτυχές και αναγνωρίσουμε ότι η Red Bull έχει κάνει εξαιρετική δουλειά, νομίζω ότι πρέπει να επισημάνω ότι (στην Red Bull) αποκομίζουν εξαιρετικά αποτελέσματα επειδή μπορούν να βασίζονται σε μια ομάδα που είναι σταθερή εδώ και πολλά χρόνια”, είπε ο Ιταλός.
“Παρά το γεγονός ότι έπρεπε να αντιμετωπίσουν δυσκολίες, παρόλο που δεν κέρδιζαν, συνέχιζαν να χτίζουν ένα γκρουπ για να βελτιώσουν το μονοθέσιό τους. Και αυτό που βλέπουμε τώρα είναι το αποτέλεσμα αυτής της δουλειάς. Αν από την άλλη πλευρά κοιτάξουμε τη Mercedes, ήδη τον περασμένο χρόνο υπήρξαν σημαντικές εσωτερικές αλλαγές, με ρόλους που ίσως έχουν αναθεωρηθεί. Επιπλέον, οι υπογραφές με τον Hamilton έπεσαν μόλις τον Φεβρουάριο”.
“Νομίζω ότι όλα αυτά είναι σημάδια ότι υπήρξε έλλειψη συγκέντρωσης και προσοχής και οδήγησαν στην τρέχουσα κατάσταση”, συμπλήρωσε.
Επιπλέον, ο Ιταλός σχολίασε και τις φήμες ότι η απόδοση του κινητήρα της Honda έχει αυξηθεί σημαντικά το τελευταίο διάστημα με αποτέλεσμα η μάχη να γέρνει υπέρ της Red Bull – λέγοντας ότι θεωρεί πως η ιαπωνική εταιρία είχε απλώς προβλήματα αξιοπιστίας στους πρώτους αγώνες και κατά συνέπεια δεν πίεζε στο μέγιστο τη μονάδα ισχύος – κάτι που πλέον κάνει.
“Δεν συμμερίζομαι την άποψη που ακούω και διαβάζω (για τον κινητήρα της Honda), επειδή η απόδοσή του, εξετάζοντας τα δεδομένα GPS, αντιστοιχεί στην απόδοση που είχαν στην αρχή της σεζόν στο Μπαχρέιν”, είπε.
“Τότε, έπρεπε να μειώσουν την απόδοση λόγω ζητημάτων αξιοπιστίας. Νομίζω ότι με την επίλυση αυτών, επέστρεψαν στα επίπεδα που είχαν στην αρχή της σεζόν. Δεν υπήρξε κανένα βήμα μπροστά. Εμείς, από το Μπαχρέιν και μετά, είχαμε πάντα το ίδιο επίπεδο απόδοσης, επειδή ο κινητήρας μας μας επέτρεψε να τρέξουμε έτσι. Έτσι, η Red Bull δεν έκανε ένα βήμα μπροστά στον κινητήρα γιατί αυτό δεν επιτρέπεται στους κανονισμούς”, τόνισε.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!