O Mattia Binotto τόνισε ότι η βελτίωση που έχει επιτευχθεί από την Ferrari στη μονάδα ισχύος της για τη φετινή σεζόν είναι εντυπωσιακή – αν αναλογιστεί κανείς τις δυσκολίες που υπήρχαν το 2020 και το 2021 – και ίσως θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως η μεγαλύτερη των τελευταίων 25 ετών για τη Scuderia.
Η Ferrari επανήλθε φέτος σε πρωταγωνιστικό ρόλο μετά από δύο δύσκολες σεζόν, με αυτό να οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις βελτιώσεις στη μονάδα ισχύος, η οποία τις περασμένες χρονιές υστερούσε κατά γενική ομολογία έναντι όλων των ανταγωνιστών (Honda, Mercedes, Renault). Σύμφωνα με τον Binotto, οι στόχοι για φέτος ήταν πολύ υψηλοί, με το δυναμόμετρο να επιβεβαιώνει τα μεγάλα κέρδη σε αριθμούς.
“Είχαμε περισσότερο καθαρό μυαλό σχετικά με τη μονάδα ισχύος επειδή ξέραμε πού βρισκόμασταν, οι κανονισμοί ήταν συνεπείς”, είπε ο Binotto στο Motorsport.com.
“Στη μονάδα ισχύος, θέσαμε μεγάλους αριθμούς όσον αφορά τους στόχους. Και αυτό που πετύχαμε την περασμένη σεζόν για το 2022 στη μονάδα ισχύος δεν το έχω δει για περισσότερα από 25 χρόνια στο Maranello. Αυτό δείχνει πόσα ήταν σε θέση να δώσει η ομάδα και ήταν κάτι υπέροχο για τη μονάδα ισχύος”, είπε.
Αν και η βελτίωση της Ferrari στον τομέα του κινητήρα ήταν εντυπωσιακά φέτος, η ομάδα αντιμετωπίζει προβλήματα με την αξιοπιστία, με τους Leclerc και Sainz να αναγκάζονται σε αρκετές εγκαταλείψεις. Ερωτηθείς για το αν η αξιοπιστία τέθηκε σε δεύτερη μοίρα φέτος με σκοπό την αύξηση των επιδόσεων – δεδομένου και του παγώματος στην εξέλιξη – ο Binotto δήλωσε:
“Δεν ξέρω αν πιέσαμε υπερβολικά, γιατί η πίεση για απόδοση δεν είναι ποτέ αρκετή”, είπε.
“Σίγουρα, δίνουμε προτεραιότητα στην απόδοση και όχι στην αξιοπιστία”.
“Επίσης, όπως και οι υπόλοιποι, έχουμε περιορισμούς στις ώρες στο δυναμόμετρο για τη μονάδα ισχύος. Και αυτοί οι περιορισμοί επηρέασαν το αποτέλεσμα, γιατί σε άλλες περιόδους χωρίς περιορισμούς, απλά θα πολλαπλασιάζαμε την προσπάθεια, τόσο για απόδοση, όσο και για αξιοπιστία”.
“Επομένως, επειδή υπάρχει ο περιορισμός των ωρών, πρέπει να κάνεις τη δική σου επιλογή όταν είναι Σεπτέμβριος, Οκτώβριος, Νοέμβριος και Δεκέμβριος. Και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ξεπεράσαμε τα όρια πιέζοντας για απόδοση σε σχέση με έναν κανονικό σχεδιασμό για αξιοπιστία. Όμως ξέραμε ότι θα ήταν σημαντικό να μειώσουμε τη διαφορά, καθώς λόγω του παγώματος στην εξέλιξη θα μπορούσαμε να είμαστε στο ίδιο σημείο για τέσσερα χρόνια”.
“Η αξιοπιστία μπορεί πάντα να διορθωθεί αργότερα”, συμπλήρωσε.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!