Ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari, Mattia Binotto, δήλωσε ότι δεν θα εξυπηρετούσε να κάνει αλλαγές στην ομάδα του αυτή τη στιγμή μετά από αρκετές καταστροφικές στιγμές το 2022.
Ο Charles Leclerc κέρδισε δύο από τους τρεις πρώτους αγώνες της σεζόν καθώς η Red Bull αντιμετώπισε προβλήματα αξιοπιστίας, αλλά ο Max Verstappen κέρδισε στη Σαουδική Αραβία στον δεύτερο αγώνα και πρόσθεσε άλλους επτά στην συλλογή του μετά τη Μελβούρνη. Ωστόσο, αυτός ο αριθμός θα μπορούσε να είχε μειωθεί αν δεν υπήρχε ένα μείγμα αποτυχιών αξιοπιστίας της ίδιας της Ferrari, καθώς και λάθη από τον Charles Leclerc και τον συμπαίκτη του Carlos Sainz.
Το πιο σημαντικό από όλα όμως ήταν τα στρατηγικά λάθη. Έχουν γίνει λάθη που θα μπορούσαν να αποφευχθούν στο pit wall αυτή τη σεζόν, κοστίζοντας στον Leclerc και τον Sainz αρκετές νίκες σε αγώνες και βάθρα κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Ο Μονεγάσκος έμεινε πικρά απογοητευμένος στο Μονακό, το Σίλβερστοουν και την Ουγγαρία λόγω των περίεργων αποφάσεων που τον είδαν να τερματίζει εκτός βάθρου, ενώ ο Sainz είχε πάρει μεγαλύτερες πρωτοβουλίες στην ενδοεπικοινωνία, σχεδιάζοντας σχεδόν τις δικές του στρατηγικές καθώς συνεχιζόταν ο αγώνας. Ο Ισπανός, ωστόσο, αρνείται να υιοθετήσει στην ιδέα ότι η ομάδα του είναι «καταστροφή», παρόλο που ο ίδιος έχασε έναν πιθανό τερματισμό στο βάθρο στη Γαλλία μετά από αρκετούς γύρους λόγω αναποφασιστικότητας της ομάδας.
Όταν η στρατηγική δεν ήταν ο ένοχος, η αξιοπιστία έπαιξε τεράστιο ρόλο στην Ισπανία, το Αζερμπαϊτζάν και την Αυστρία, ενώ τόσο ο Leclerc όσο και ο Sainz υπήρξαν υπαίτιοι ατυχημάτων φέτος – τα λάθη του Sainz στην Imola και τη Barcelona είναι τα πιο αξιοσημείωτα, ενώ ο Leclerc τράκαρε το αυτοκίνητό του στον τοίχο ενώ προηγούνταν στη Γαλλία.
Παρά τα λάθη και την αναμενόμενη διαφορά στο πρωτάθλημα από τον Verstappen και την Red Bull, ο Binotto δεν βλέπει την ανάγκη να αλλάξει κάτι ενόψει της υπόλοιπης σεζόν. “Δεν είναι θέμα κακής τύχης και δεν υπάρχει τίποτα να αλλάξει επίσης”, είπε. “Είναι πάντα θέμα συνεχούς μάθησης και δημιουργίας, δημιουργίας εμπειρίας, δημιουργίας δεξιοτήτων. Σίγουρα υπάρχει κάτι που πρέπει να κοιτάξεις και να καταλάβεις το γιατί, αλλά αν κοιτάξω ξανά την ισορροπία του πρώτου μισού της σεζόν, δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουμε. Νομίζω ότι πρέπει απλώς να καταλάβουμε τι πήγε λάθος σήμερα [Ουγγαρία], να το αντιμετωπίσουμε και να προσπαθήσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, όπως ήμασταν στους 12 προηγούμενους αγώνες. Δεν υπάρχει κανένα λόγος για τον οποίο δεν θα είμαστε ανταγωνιστικοί στον επόμενο αγώνα”.
Ο Verstappen προηγείται του Leclerc με 80 πόντους στη βαθμολογία των οδηγών, ενώ ο Sergio Perez βοήθησε την αυστριακή ομάδα να αποκτήσει πλεονέκτημα 97 πόντων έναντι της Ferrari στη βαθμολογία των κατασκευαστών.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!