Η Ferrari ξεκίνησε ιδανικά τη σεζόν με τον Charles Leclerc να παίρνει την pole position, τη νίκη αλλά και τον ταχύτερο γύρο στο Grand Prix του Μπαχρέιν. Από τότε προβλήματα αξιοπιστίας σε συνδυασμό με στρατηγικά και οδηγικά λάθη έχουν κοστίσει στην ομάδα, η οποία βρίσκεται και στα δύο πρωταθλήματα πολλούς βαθμούς πίσω από την Red Bull. Παρά το γεγονός αυτό, ο Mattia Binotto επιμένει ότι η Scuderia δεν χρειάζεται να αλλάξει τρόπο προσέγγισης ενόψει του δεύτερου μισού της σεζόν.
Η Ferrari κυνηγά το πρώτο πρωτάθλημα οδηγών της μετά από εκείνο του Kimi Raikkonen το 2007, με αρκετούς σπουδαίους οδηγούς να έχουν περάσει από το Maranello χωρίς να καταφέρουν να κατακτήσουν το πολυπόθητο παγκόσμιο στέμμα. Η κατάσταση αυτή ωστόσο φαινόταν να έχει αλλάξει τη φετινή σεζόν με την ιταλική ομάδα να έχει χτίσει ένα ταχύτατο αυτοκίνητο, στου οποίου το τιμόνι βρίσκονται δύο εξαιρετικά ταλαντούχοι οδηγοί.
O Mattia Binotto είναι o Team Principal της ομάδας τα τελευταία 4 χρόνια και παρά την άσχημη τροπή που έχουν πάρει τα πράγματα με τα προβλήματα αξιοπιστίας και τα στρατηγικά λάθη, παραμένει πεπεισμένος ότι οι Ιταλοί βαδίζουν στο σωστό δρόμο.
“Δεν χρειάζεται να αλλάξουμε κάτι, πιστεύω είναι καθαρά θέμα αυτοπεποίθησης. Πρέπει να να χτίσουμε εμπειρία και δεξιότητες ώστε να μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε τον υψηλό μας αγωνιστικό ρυθμό. Κοιτώντας πίσω στο πως κύλησε το πρώτο μισό της σεζόν δεν βρίσκω λόγο για τον οποίο πρέπει να αλλάξουμε τον τρόπο που δουλεύουμε. Πρέπει απλά να κατανοήσουμε τα λάθη μας ώστε να συνεχίσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, όπως στους πρώτους 12 αγώνες. Δεν υπάρχει λόγος για τον οποίο δεν θα συνεχίσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί στο μέλλον,” επανέλαβε το αφεντικό της Ferrari.
Ο Binotto δήλωσε επίσης ότι ο αγώνας στην Ουγγαρία ήταν η μοναδική περίπτωση που η Ferrari δεν είχε την απαιτούμενη ταχύτητα να κυνηγήσει τη νίκη, και ως αποτέλεσμα οι δύο οδηγοί της τερμάτισαν στην 4η και την 6η θέση.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι κάποια σημαντικά οδηγικά λάθη, όπως εκείνο του Charles Leclerc στο Γαλλικό Grand Prix είναι αποτρεπτικός παράγοντας στην πορεία της Scuderia προς την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Κοιτώντας το μέλλον υπάρχουν 9 αγώνες στους οποίους η ιταλική ομάδα έχει να ανατρέψει διαφορά 97 πόντων στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και 80 στο πρωτάθλημα οδηγών.
“Πιστεύω πως εξελίσσεται και βλέπει κάθε αγώνα ως μια καινούρια ευκαιρία για νίκη,” ήταν τα λόγια του Βinotto όταν ρωτήθηκε για τον τρόπο σκέψης που θα έχει ο Leclerc στο δεύτερο μισό της σεζόν. “Κερδίζουμε και χάνουμε όλοι μαζί. Στην Ουγγαρία δεν είχαμε την καλύτερη επίδοση, αλλά θεωρώ ότι υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες. Νομίζω ότι πρέπει να εντοπίσουμε τα προβλήματα μας και να επιστέψουμε δριμύτεροι.”
Το πρωτάθλημα επανεκκινεί στο τέλος του μήνα με το Βελγικό Grand Prix.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!
Author: Θεοχάρης Λουλάκης
Η ενασχόληση μου με τη F1 ξεκίνησε το 2006 όταν ακόμα ήμουν 6 ετών. Η εικόνα του Michael Schumacher να οδηγεί το κόκκινο μονοθέσιο της Ferrari με έκανε να ερωτευτώ το άθλημα.