O Mattia Binotto θέλησε να κρατήσει χαμηλούς τόνους μετά τις πρώτες μέρες των δοκιμών στη Βαρκελώνη, με πολλούς να έχουν ήδη χρήσει την ιταλική ομάδα ως το φαβορί για τους φετινούς τίτλους, μετά την πολύ καλή παρουσία της F1-75 στην ισπανική πίστα.
H Ferrari φαίνεται να εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τον περισσότερο χρόνο που είχε στην αεροδυναμική σήραγγα το προηγούμενο διάστημα, καθώς θυμίζουμε ότι το 2020 είχε τερματίσει στην έκτη θέση, ενώ και πέρυσι βρισκόταν μέχρι τον Ιούλιο στην τέταρτη – κάτι που με βάση το ισχύον σύστημα της έδωσε περισσότερο χρόνο για να ασχοληθεί με την αεροδυναμική του μονοθεσίου της, σε σχέση κυρίως με τις Red Bull και Mercedes.
Αυτό δείχνει να αποδίδει μέχρι στιγμής φέτος, με την F1-75 να δείχνει σταθερή στην πίστα, ενώ φαίνεται να έχει και καλή αεροδυναμική απόδοση. Βέβαια τίποτα δεν μπορεί να ειπωθεί ακόμη με σιγουριά, όμως την καλή παρουσία της Ferrari παρατήρησε και ο George Russell, ο οποίος την ξεχώρισε μαζί με την McLaren ως τις ταχύτερες μέχρι στιγμής.
Μιλώντας για τις προσδοκίες, ο Binotto ξεκαθάρισε ότι η Ferrai δεν είναι το φαβορί της φετινής μάχης, ενώ δήλωσε ότι το πλεονέκτημα που είχε στην αεροδυναμική εξέλιξη δεν την ωφέλησε όσο φαντάζονται οι περισσότεροι.
“Αν δούμε το πόσο μπορούσαμε να ασχοληθούμε παραπάνω (σε σχέση με τους άλλους), είναι μερικές συνεδρίες επιπλέον για ολόκληρο τον χρόνο, οπότε είναι ίσως ένα δέκατο ανά γύρο, αν είστε πολύ καλοί”, είπε ο Ιταλός, ερωτηθείς από το Motorsport.com.
“Νομίζω ότι αυτό είναι το ποσό, και μετά εξαρτάται από το πώς διαχειρίζεσαι τις προτεραιότητες, το πόσο καλός είσαι και πόσο αποτελεσματικός είσαι στις δραστηριότητές σου. Αν κοιτάξω τη Mercedes και τη Red Bull, απέδειξαν και πέρυσι χωρίς αμφιβολία ότι είναι πολύ δυνατές ως ομάδες. Έτσι νομίζω ότι οι κανονισμοί είναι σε ισχύ για να βοηθήσουν αυτές που είναι λιγότερο αποτελεσματικές”.
“Συνολικά, νομίζω ότι ως Ferrari ήταν σημαντικό για εμάς να προσπαθήσουμε να δώσουμε προτεραιότητα στο μονοθέσιο του 2022. Πάντα λέγαμε ότι ήταν μια καλή ευκαιρία. Τώρα είμαστε σε καλό δρόμο, προσπαθούμε να μάθουμε το μονοθέσιο. Το πόσο κερδίσαμε νομίζω ότι θα μας το πουν μόνο οι επόμενοι μήνες, όχι οι επόμενες μέρες”.
“Πριν δούμε τις δυνατότητες, τις πλήρεις δυνατότητες αυτών των μονοθεσίων, νομίζω ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον τέσσερις έως πέντε αγώνες, γιατί υπάρχουν τόσα πολλά να μάθουμε, να προσαρμοστούμε, να αντιμετωπίσουμε. Ακόμη και ο πρώτος αγώνας θα είναι μια εντελώς διαφορετική κατάσταση στο Μπαχρέιν – η ζέστη, μια εντελώς διαφορετική πίστα”.
“Είμαι σίγουρος ότι εκεί μπορεί να αλλάξει τελείως η εικόνα των ομάδων όσον αφορά την ανταγωνιστικότητα. Ας περιμένουμε να δούμε. Ειλικρινά, νομίζω ότι δεν είμαστε η πιο δυνατή ομάδα. Εξακολουθούμε να είμαστε το αουτσάιντερ, όχι το φαβορί”, συμπλήρωσε ο Binotto.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!