Το περασμένο Σαββατοκύριακο ο Charles Leclerc υπέστη μια αστοχία στην MGU-H και το turbo που του κόστισε τη νίκη στο Ισπανικό GP, και την οποία η Ferrari έχει ήδη αντιμετωπίσει.
Ωστόσο, στην πρώτη περίοδο δοκιμαστικών του Μονακό, ο Mick Schumacher της Haas και ο Valtteri Bottas της Alfa Romeo υπέστησαν βλάβη στην MGU-K που τους κόστισε χρόνο στην πίστα και χρειαζόταν την αντικατάσταση των κιβωτίων τους για την επόμενη περίοδο.
Ο Bottas είχε επίσης μια συνολική, πρακτικά, βλάβη της μονάδας ισχύος του στη Βαρκελώνη, και γενικά σημειώθηκαν και άλλα προβλήματα στις τρεις ομάδες που εξοπλίζονται από την Ferrari.
Αν και δεν μπήκε σε λεπτομέρειες, ο Binotto αναγνώρισε ότι η αξιοπιστία παραμένει ένα ζήτημα, ενώ επεσήμανε επίσης ότι οι αντίπαλοι τους στην Red Bull Racing αντιμετώπισαν επίσης δαπανηρά προβλήματα στους αγώνες φέτος.
«Η αξιοπιστία αποτελεί πάντα μια ανησυχία», είπε όταν ρωτήθηκε για τα ζητήματα αξιοπιστίας από το Motorsport.com. «Όταν κάτι συμβαίνει, δεν είναι ποτέ ωραίο. Μας ανησυχεί, κοιτάμε τι συνέβη και μερικές φορές υπάρχουν ξεκάθαρες εξηγήσεις.
«Και μπορεί να προκληθεί από εξωτερικά ατυχήματα, μπορεί να προκληθεί από εξαιρετικές περιστάσεις. Ωστόσο, άλλες φορές μπορεί να είναι λόγω άγχους και ανησυχίας.
«Έτσι η αξιοπιστία έχει υπάρξει ένας βασικός παράγοντας μέχρι στιγμής στο Πρωτάθλημα, γιατί εμείς αποτύχαμε στην Ισπανία, και νομίζω ότι και η Red Bull, έχει τρία DNF. Έχουμε ένα, και οι ομάδες που συνεργαζόμαστε είχαν μερικά επίσης.
«Είναι, λοιπόν, μια πρόκληση; όπως και η αξιοπιστία της απόδοσης μας είναι σίγουρα μια μεγάλη πρόκληση; και η αξιοπιστία όταν υπάρχει ανησυχία δεν είναι ποτέ προφανές το πως θα διορθωθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα χωρίς να επηρεάσει την απόδοση.
«Λοιπόν, ναι, είναι ανησυχητικό, αλλά δεν σημαίνει ότι ανησυχούμε πολύ, ελπίζω ο Christian [Horner] να είναι περισσότερο (ανήσυχος) από εμένα!
«Αλλά ας κάνουμε την καλύτερη δουλειά μας από τώρα μέχρι το τέλος της χρονιάς. Και ελπίζουμε ότι όλα θα κυλήσουν ομαλά και ξεκάθαρα».
Ο Binotto δεν ήθελε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για το πρόβλημα του Leclerc στη Βαρκελώνη.
“Τι να σου πω? Δεν μπορώ να πω πολλά!», είπε. «Κάναμε μια ανάλυση. Αστοχήσαμε και χαλάσαμε τόσο το turbo όσο και την MGU-H, οπότε δεν θα επισκευαστούν.
«Προφανώς, βρήκαμε τη βασική αιτία. Επιλύσαμε το πρόβλημα για το Μονακό και τους επόμενους αγώνες. Και αυτές είναι οι μόνες λεπτομέρειες που θα πω».
Το αφεντικό της Alfa Romeo, Fred Vasseur, δήλωσε βέβαιος ότι το Maranello θα αντιμετωπίσει τα προβλήματα.
«Αυτό είναι στα χέρια της Ferrari, και το φροντίζουν και δεν ανησυχώ ότι θα βελτιώσουν γρήγορα την κατάσταση», είπε ο Vasseur.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!