Ο Brad Binder αποκάλυψε ότι υπήρχαν στιγμές που πίστευε ότι “όλα είχαν τελειώσει” ενώ προσπαθούσε να οδηγήσει την ΚΤΜ του στη νίκη στο Αυστριακό Grand Prix με στεγνά ελαστικά στις υγρές και δύσκολες συνθήκες.
Ο Νοτιοαφρικανός ρίσκαρε με το να μείνει εκτός με τρεις γύρους να απομένουν στο Red Bull Ring, ενώ οι υπόλοιποι αναβάτες μπήκαν στα pit για να μεταβούν στις ρυθμισμένες για υγρές συνθήκες μηχανές τους, ενώ ο Binder βρισκόταν στην έκτη θέση πριν από τη βροχή.
Παρά το γεγονός ότι έχασε τεράστιο χρόνο [15 δευτερόλεπτα] από τον Francesco Bagnaia στον τελευταίο γύρο, ο Binder τελικά έκανε αρκετά για να πάρει την καρό σημαία 9,9 δευτερόλεπτα μακριά από το αναβάτη της Ducati, παρά το γεγονός ότι έλαβε επίσης ποινή τριών δευτερολέπτων αφού άγγιξε το πράσινο astroturf στο εξωτερικό της τελευταίας στροφής στον τελευταίο γύρο.
Ο Binder εξήγησε μετά τον αγώνα πώς πίστευε ότι οι πιθανότητες του είχαν “τελειώσει” στους τελευταίους γύρους καθώς έχασε εντελώς τη θερμοκρασία στα ελαστικά και τα φρένα του, αν και επιβεβαίωσε πως ένιωθε ότι προτιμούσε να “το ρισκάρει και να συντριβεί” παρά να κερδίσει μόνο καλούς βαθμούς.
“Όταν τους είδα όλους να μπαίνουν στα pit, είδα μια ευκαιρία”, είπε ο Binder.
“Αποφάσισα ότι θα προτιμούσα να το διακινδυνεύσω και να συντριβώ ή να τερματίσω στην πεντάδα (αν σταματούσα), είναι ένα μεγάλο Grand Prix για την KTM και τη Red Bull, έχω κερδίσει εδώ στη Moto2, οπότε ξέρω πώς είναι να κερδίζεις στο δικό τους Grand Prix, οπότε το να το κάνεις στο MotoGP είναι απίστευτο συναίσθημα.”
“Ήταν ένα τεράστιο στοίχημα, αλλά χαίρομαι που απέδωσε.”
“Είχαν απομείνει μόνο τρεις γύροι όταν μπήκαν στα pit, οπότε ήξερα ότι αν δεν μπω όταν το έκαναν δεν θα είχα μπει καθόλου, και το έκανα μέχρι το τέλος, έτσι όλα λειτούργησαν.”
“Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν ότι δεν είχα φρένα γιατί οι δίσκοι άνθρακα κρυώσανε τελείως και μόλις το πίσω ελαστικό κρύωσε δεν μπορούσα να ανοίξω ούτε το γκάζι, οπότε κατά κάποιο τρόπο το γύρισα, μερικές φορές νόμιζα ότι τελείωσε, αλλά κατάφερα να το συνεχίσω και είμαι τόσο χαρούμενος.”
One of the great gambles in #MotoGP history!!! ?
Pure bravery, pure brilliance from @BradBinder_41 to claim victory on slicks! ?#AustrianGP ?? pic.twitter.com/Dp5YbseO5k
— MotoGP™? (@MotoGP) August 15, 2021
Ο Binder πρόσθεσε ότι οι κρίσιμες πληροφορίες από τον αδελφό του, Darryn, που προέρχονται από τη δική του επικίνδυνη στρατηγική για να τρέξει slicks σε υγρές συνθήκες στο Styrian Moto3 το περασμένο Σαββατοκύριακο ήταν βασικές για τον ίδιο να επιλέξει να μείνει εκτός και να διεκδικήσει τη δεύτερη επιτυχία του στην κορυφαία κατηγορία.
“Το πιο δύσκολο πράγμα για μένα ήταν ο τελευταίος γύρος γιατί ήξερα ότι είχα εννέα δευτερόλεπτα για τη δεύτερη θέση, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό όταν είσαι με slick και είναι βρεγμένοι και δεν ήξερα αν ο τύπος πίσω ήταν με υγρά ή slick”, συνέχισε ο Binder.
“Αποφάσισα να πάω όσο πιο γρήγορα μπορούσα και νομίζω ότι αν δεν είχα προσπαθήσει καθόλου θα είχα πάει πιο γρήγορα γιατί έφυγα στη στροφή 1 και μετά μετά βίας έμεινα στο δρόμο γιατί δεν μπορούσα πραγματικά να σταματήσω ή να επιταχύνω, αλλά δεν με νοιάζει καθόλου γιατί λειτούργησε.”
“Ένα από τα αγαπημένα λόγια του μπαμπά μου είναι ότι η τύχη ευνοεί τους τολμηρούς και ένα είναι σίγουρο ότι θυμάμαι τον αδερφό μου [Darryn] να μου λέει ότι υπάρχει καλή πρόσφυση στο βρεγμένο ακόμα και με slicks, κάτι που έχει να κάνει πολύ με την απόφασή μου.”
“Λαμβάνοντας υπόψη πώς ήταν στον τελευταίο γύρο, το να πάρεις πρώτα την καρό σημαία ήταν απίστευτο.”
“Χρειαζόμουν πραγματικά σήμερα και λαχταρούσα ένα βάθρο, δεν θυμάμαι την τελευταία φορά που είχα περάσει ένα χρόνο χωρίς να σταθώ στο βάθρο και το μόνο που ήθελα χθες το βράδυ ήταν να φύγω από εδώ με ένα βάθρο και θα ήταν πολύ πιο δύσκολα αν είχα μπει στα pit.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!