Οι Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez ελέγχουν το πρώτο μισό του αγώνα 8 ωρών του Bahrain πριν από το αυτοκίνητο ασφαλείας μειώσει δραματικά το προβάδισμα του πρωτοπόρου No. 7 της Toyota TS050 Hybrid στην μάχη του τίτλου για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής.
Ο Lopez, όπου το πλήρωμα του πρέπει να κερδίσει το αδελφικό αυτοκίνητο των οδηγών Kazuki Nakajima, Sebastien Buemi και Brendon Hartley για να κερδίσει τον τίτλο, έχοντας προβάδισμα 1 λεπτού και 17 δευτερολέπτων με 5 pit stop να έχουν ολοκληρωθεί και από τα δύο αυτοκίνητα της LMP1.
Ωστόσο, το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε λίγο μετά τα μισά του αγώνα λόγο του κλαταρισμένου ελαστικού της Ferrari στην κατηγορία GTE-Pro και η διαφορά μειώθηκε κάτω από τα 8 δευτερόλεπτα.
Μετά την δυνατή εκκίνηση από τον Conway με το No. 7 σε σχέση με το No. 8 του Buemi, η διαφορά μεταξύ των δύο Toyotas μετά την είσοδο του Kobayashi ήταν ένα λεπτό μακριά από τον Hartley στα μέσα της τρίτης ώρας.
Πίσω από τις Toyotas, που είναι τα μοναδικά αυτοκίνητα της LMP1 στο Bahrain, η μάχη για τον βάθρο και την τιμή της LMP2 γίνεται μεταξύ των δύο Jota Sport με Oreca 07 Gibsons και της Oreca της United Autosports.
Η Jackie Chan DC Racing με τον Gabriel Aubry προηγούταν της United Autosports του Filipe Albuquerque με 1,2 δευτερόλεπτα διαφορά στα μισά του αγώνα πριν το αυτοκίνητο ασφαλείας μειώσει την διαφορά του Γάλλου κάτω από μισό δευτερόλεπτο.
Μετά την πρωτοπορία του Paul di Resta από την pole της United, η JOTA με το No. 38 Oreca πέρασε μπροστά κατά την διάρκεια των pit stop στην 2η ώρα όταν ο Roberto Gonzalez από τον Aubry με συνοδηγούς τους Ho-Pin Tung και Phil Hanson ρίχνοντας το αυτοκίνητο No. 22 από την 1η στην 3η θέση.
Ο Tung έπειτα πέρασε τον Gonzalez στην ευθεία, πριν ο Hanson βρει ένα τρόπο να περάσει τον Μεξικανό στην 1η στροφή.
SAFETY CAR. Following the incident between @FerrariRaces and @Project1_93, the marshals need to clean the track.#WEC #8HBahrain pic.twitter.com/V7cdOtSbbs
— WEC (@FIAWEC) November 14, 2020
Στην GTE-Pro, η Porsche προηγείται με 1-2 μετά την προσπέραση του Gianmaria Bruni στον πρωτοπόρο Kevin Estre κατά την διάρκεια των πρώτων γύρων pit stops, αλλά στο τέλος της πρώτης ώρας και μετά την “Full Course Yellow” η διαφορά μειώθηκε με τον Bruni και το No. 91.
Η FCY, λόγο θραυσμάτων στην πίστα, βοήθησε το No. 95 της Aston Martin Vantage GTE να βρεθεί πίσω στο grid πέφτοντας κάτω από την 3η θέση.
Ο Estre πέρασε ήδη τον teammate του Bruni πριν εμφανιστεί η FCY, και το No. 92 της Porsche 911 RSR-19 που συνεχίζει να οδηγεί ο Michael Christensen μετά την συνέχεια του αγώνα.
Στα μισά προς το τέλος, ο Estre προηγείται της AF Corse Ferrari που οδηγεί ο James Calado στον 4ο γύρο των pit stop, λίγο μετά την επαφή του συνοδηγού του Calado, Daniel Serra που είχε κλατάρισμα έπειτα από την επαφή με την Porsche της GTE-Am.
Αυτό το κλατάρισμα είχε ως αποτέλεσμα το πρώτο αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα.
Ο Paul Dalla Lana έπειτα από το pit stop έπεσε από την πρωτοπορία της GTE-Am πριν από την 4η ώρα, αλλά ο Καναδός είχε το προβάδισμα μέχρι την περιστροφή του Dalla Lana λίγο μετά τα μισά του αγώνα.
Ο Charlie Eastwood πέρασε τον Thomas Flohr με το No. 54 της AF Corse Ferrari δίνοντας την 2η θέση στην TF Sport με την Aston Martin, η οποία πείρε το προβάδισμα μετά το πέρας του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!