Ο Francesco Bagnaia της Ducati λέει ότι η «ασφαλής» απόφασή του για τα εμπρός ελαστικά στο Grand Prix της Αυστρίας στο MotoGP έκανε τη νίκη του «μία από τις πιο δύσκολες της χρονιάς».
Ο Ιταλός οδήγησε κάθε γύρο του αγώνα στο Red Bull Ring της Κυριακής για να κερδίσει την πέμπτη νίκη του στη σεζόν και την τρίτη συνεχόμενη για να κρατήσει ζωντανές τις ελπίδες του για το πρωτάθλημα.
Ο Bagnaia, ο οποίος βγήκε 1ος μετά την στροφή 1, αν και δεύτερος στο grid εκκίνησης, διάλεξε εμπρός ελαστικό μαλακής σύνθεσης, καθώς περίμενε ότι οι ψυχρότερες συνθήκες και πιθανώς η βροχή θα επηρεάσουν το GP της Κυριακής.
Αλλά οι σταθερές συνθήκες σήμαιναν ότι δυσκολεύτηκε με το κλείδωμα στο εμπρός ελαστικό μαλακής σύνθεσης, αν και εν τέλει κατάφερε να νικήσει τον Fabio Quartararo της Yamaha με 0,492 δευτερόλεπτα στο τέλος.
«Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί σήμερα γιατί ήταν ένα από τα πιο δύσκολα GP της χρονιάς, καθώς έκανα την πιο ασφαλή επιλογή για το μπροστινό ελαστικό», ο Bagnaia, τώρα 44 πόντους από το προβάδισμα στο πρωτάθλημα, έχοντας 91 διαφορά μετά το γερμανικό GP τον Ιούνιο, εξήγησε.
«Αλλά υπό αυτές τις συνθήκες σήμερα, τελικά δεν ήταν η καλύτερη επιλογή. Περίμενα κάποια πτώση βροχής ή πτώση της θερμοκρασίας. Αλλά τότε όλα ήταν εντάξει. Οπότε, ίσως το σκληρό να ήταν λίγο καλύτερο γιατί είχα πολλά προβλήματα με το μπροστινό κλείδωμα.»
«Όμως πάντως, είμαι πολύ χαρούμενος, κάναμε άλλη μια καλή δουλειά αυτό το Σαββατοκύριακο. Η ομάδα μου έκανε απίστευτη δουλειά αυτό το Σαββατοκύριακο. Ήμουν έκπληκτος που ξεκίνησα έτσι γιατί δεν ήμουν ανταγωνιστικός μέχρι χθες στο FP4 γιατί δυσκολευόμουν να είμαι γρήγορος. Νομίζω ότι κάναμε τεράστια δουλειά χθες, οπότε είμαι πολύ χαρούμενος».
Ο έτερος αναβάτης της Ducati, Jack Miller, πάλεψε με τον Bagnaia στα πρώτα στάδια, ξεκινώντας μια επίθεση στην προτελευταία στροφή στον έβδομο γύρο των 28, καθώς ένιωθε ότι «είχε μια μοτοσυκλέτα αρκετά καλή για να παλέψει για τη νίκη».
Ο Miller αποκρούστηκε αμέσως και τελικά έπεσε στην τρίτη θέση, έχοντας αντιμετωπίσει προβλήματα πρόσφυσης στην αριστερή πλευρά των μαλακών μπροστινών και μεσαίων πίσω ελαστικών Michelin.
«Από τότε που επιστρέψαμε από εκείνη τη δοκιμασία στη Βαρκελώνη, ήμασταν περίπου εκεί, ανεξάρτητα από τις περιστάσεις, με μεγάλους γύρους ή οτιδήποτε άλλο περιλαμβάνεται και μπορέσαμε να διεκδικήσουμε για το βάθρο», είπε ο Miller, γιορτάζοντας το πέμπτο του βάθρο την φετινή σεζόν.
«Λοιπόν, ήταν υπέροχο. Είχα μια φανταστική μηχανή σήμερα, μια μηχανή αρκετά καλή για να παλέψω για τη νίκη.»
«Ένιωθα ότι έπρεπε να κάνω αυτή την κίνηση, ήξερε τις προθέσεις μου σε εκείνο το σημείο επειδή ήμουν πίσω από τον Enea και είχαμε και οι δύο αυτό το μαλακό εμπρός ελαστικό και ήξερα ότι έπρεπε να βρω λίγο πιο δροσερό αέρα που βρισκόταν μπροστά από τον Pecco.»
«Όμως, είχα πτώση στην απόδοση και δεν το κατάφερα. Υπέφερα λίγο για να βρω καλό ρυθμό μετά από αυτό και μπόρεσε να ξεφύγει και να βγει ένα δέκατο εδώ, ένα δέκατο εκεί. Αργότερα στον αγώνα άρχισα να υποφέρω πολύ στις αριστερές γωνίες, που ήταν τα πιο δυνατά μου σημεία στην αρχή του αγώνα».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!