Η Aston Martin κάνει όλο και περισσότερα βήματα προς την κατεύθυνση εξέλιξης δικού της κινητήρα στην F1 για το 2021, με τη βρετανική εταιρία να ενισχύει το έμψυχο δυναμικό της με πρώην κορυφαίους μηχανικούς της F1.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Aston Martin, Andy Palmer, έχει δηλώσει πολλές φορές πρόσφατα ότι οι κανονισμοί των κινητήρων φαίνονται να ταιριάζουν στην εταιρία του, δίνοντας όλο και περισσότερες ελπίδες στην είσοδο της βρετανικής φίρμας στα μεγάλα σαλόνια του motorsport.
Εξετάζοντας και επίσημα τη βιωσιμότητα μιας εισόδου της εταιρίας στην F1, o Palmer έχει αναθέσει στους πρώην τεχνικούς κινητήρων της Ferrari στην F1, Luca Marmorini και Joerg Ross, να αναλύσουν όλες τις λεπτομέρειες. Και οι δύο έχουν τεράστια εμπειρία από την F1, ενώ έχουν συμβάλλει σημαντικά στα χρόνια της απόλυτης κυριαρχίας της Ferrari.
“Ο Luca πλέον εργάζεται πλήρως σε εμάς και του έχει ανατεθεί το έργο του κινητήρα της F1”, δήλωσε ο Palmer στο Motorsport.com, επιβεβαιώνοντας ότι ο Marmorini δουλεύει πλέον αποκλειστικά για αυτόν το σκοπό, και όχι ως απλώς σύμβουλος της εταιρίας όπως μέχρι πρόσφατα.
“Έχω τον Joerg Ross, που ήδη εργάζεται για εμάς στην ανάπτυξη κινητήρων, και είναι πρώην μηχανικός της Ferrari στη Formula 1. Θα εργαστεί και αυτός στο σχέδιο της F1″.
“Έχω λοιπόν δύο πολύ καλούς τεχνικούς για να αρχίσω να σκέφτομαι την ιδέα μας”.
Ο Palmer δήλωσε ότι ο Marmorini έχει ήδη αρχίσει να εργάζεται στην ιδέα της F1, και ελπίζει ότι η εμπειρία του στο πρωτάθλημα θα βοηθήσει μακροπρόθεσμα την Aston.
“Ο Luca ξεκίνησε να επεξεργάζεται τις ιδέες του μόλις την περασμένη εβδομάδα, οπότε είναι αρκετά πρώιμες μέρες ακόμη”, είπε.
“Αλλά είναι ένα εξαιρετικό ατού να έχουμε στην ομάδα μας – είναι επίσης ξεκάθαρος με ποιους πρέπει και μπορούμε να συνεργαστούμε, γνωρίζοντας από την εμπειρία του τι δούλεψε στην F1 και τι όχι – και αυτό θα μας γλιτώσει χρόνο”.
Ενώ οι ανεξάρτητοι κατασκευαστές τάχθηκαν υπέρ της πρότασης κινητήρα για το 2021, οι υπάρχοντες κατασκευαστές της F1 ήταν λιγότερο “θερμοί” (έως αρνητικοί) στις προτεινόμενες αλλαγές.
Η Mercedes και η Renault ισχυρίστηκαν ότι οι νέοι κανονισμοί θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε έναν ανεξέλεγκτο αγώνα κόστους, ενώ η Ferrari απείλησε με αποχώρηση.
“Είμαι έκπληκτος που μίλησαν τόσο αρνητικά, ήταν εμφανές στις συναντήσεις ποιο ήταν το σχέδιο για τους κινητήρες”, δήλωσε ο Palmer.
“Όλοι μέσα στο δωμάτιο δέχτηκαν ότι το άθλημα έχει πρόβλημα και πρέπει να επαναφέρουμε την ψυχαγωγία – η ψυχαγωγία είναι για τους οδηγούς που αγωνίζονται, όχι για την ανάκτηση θερμότητας σε έναν κινητήρα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!