Η ομάδα της Aston Martin πιστεύει ότι ο γρήγορος τρόπος με τον οποίο αντιδράει στις καταστάσεις και λαμβάνει αποφάσεις θα της επιτρέψει να βρεθεί σύντομα πιο κοντά στην κορυφή του grid, ενώ αυτήν η προσέγγιση την έχει ήδη βοηθήσει να βελτιωθεί μέσα στη φετινή σεζόν.
Αν και η φετινή σεζόν δεν έχει κυλήσει καλά μέχρι στιγμής για την ομάδα, η οποία είχε μεγαλύτερες βλέψεις από την ένατη θέση που κατέχει μέχρι στιγμής στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, εντούτοις τα πράγματα δείχνουν σταδιακά να βελτιώνονται, τόσο με την σημαντική αλλαγή σχεδιασμού που έγινε στην AMR22 στην Ισπανία, όσο και με τις αναβαθμίσεις μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα.
Η ανακοίνωση της αποχώρησης του Sebastian Vettel στα τέλη της σεζόν δεν τάραξε την ισορροπία στην ομάδα, η οποία κινήθηκε πολύ γρήγορα εξασφαλίζοντας μέσα σε λίγες ημέρες την υπογραφή του Fernando Alonso, αντικαθιστώντας έτσι έναν πρωταθλητή με έναν άλλο!
Αυτήν η ικανότητα γρήγορης αντίδρασης επισήμανε ένα θετικό χαρακτηριστικό της ομάδας, με τον υπεύθυνο απόδοσής της, Tom McCullough, να δηλώνει ότι η ομάδα με βάση το Silverstone είχε πάντα ως πλεονέκτημα την ευελιξία της σε κρίσιμα ζητήματα.
“Νομίζω ότι η ομάδα ήταν πάντα πολύ ευέλικτη”, είπε.
“Ήταν μια μικρή ομάδα αγώνων και, στον πυρήνα της, υπάρχουν μερικά βασικά άτομα που παίρνουν τις αποφάσεις. Δεν είναι μια μεγάλη, γραφειοκρατική εταιρεία. Προσωπικά, επιστρέφοντας από ένα αγωνιστικό Σαββατοκύριακο, η δουλειά μου είναι να αναφέρομαι στον Andrew Green (επικεφαλής τεχνικός διευθυντής) και στον Dan Fallows, ο οποίος επίσης ήρθε πρόσφατα μαζί μας ως τεχνικός διευθυντής. Αυτό αλλάζει ελαφρώς τη δομή, αλλά προσπαθούμε να διατηρήσουμε τα καλά στοιχεία του τρόπου με τον οποίο λειτουργούσαμε, προσθέτοντας επίσης τι πρέπει να κάνουμε για να ανεβάσουμε το επίπεδο.”
“Όταν καθίσαμε κάτω (μετά το δύσκολο ξεκίνημα στην χρονιά), προσπαθούσαμε καθ’ όλη τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών και των πρώτων αγώνων να φέρουμε νέα εξαρτήματα στο μονοθέσιο για να ξεπεράσουμε το porpoising και να δώσουμε ένα μεγαλύτερο παράθυρο λειτουργίας στο μονοθέσιο”.
“Αλλά φτάνεις σε ένα σημείο όπου, ακόμη και με τα εργαλεία ανάπτυξης, την αεροδυναμική σήραγγα, τις προσομοιώσεις CFD και τις δοκιμές στην πίστα, δεν βλέπεις την πρόοδο που επιθυμείς. Τότε πρέπει κάποια στιγμή να πεις ότι δεν γίνεται να συνεχίσεις έτσι. Κατά τη φάση εξέλιξης του μονοθεσίου, είχαμε δύο διαφορετικές κατευθύνσεις. Για παράδειγμα σχεδιάσαμε ακόμη και το σασί ώστε να δέχεται τα ψυγεία με δύο διαφορετικούς τρόπους, όλα αυτά τα πράγματα”.
“Είπαμε, εντάξει, αυτήν η πρώτη φιλοσοφία φαινόταν καλή αλλά υποτιμήσαμε το πρόβλημα του porpoising, οπότε ας δοκιμάσουμε την άλλη λύση. Επιστρέψαμε στα δεδομένα που είχαμε, μετά αρχίσαμε να δουλεύουμε ξανά με τον σχεδιασμό στην αεροδυναμική σήραγγα και ετοιμάσαμε το μονοθέσιο όσο πιο γρήγορα μπορούσαμε. Πιέσαμε πολύ από κατασκευαστική άποψη και άποψη παραγωγής για να είναι έτοιμο στην Ισπανία”.
“Υπήρχε μια εκπληκτική ποσότητα δουλειάς για να γίνει αυτό. Όταν ανακοινώθηκε, δεν πίστευα ότι υπήρχε πιθανότητα να έχουμε δύο μονοθέσια έτοιμα εκεί. Δεν είχαμε ανταλλακτικά, αλλά το κάναμε”, συμπλήρωσε.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!