Ο Andrew Green λέει ότι θα ήταν καλύτερο για τις ομάδες αν θα μπορούσαν να αποφύγουν την Hypersoft την ημέρα του αγώνα στο Circuit de Monaco, με τη ζωή του ελαστικού να είναι σημαντικά μικρότερη από των Ultrasoft ή Supersoft αυτό το Σαββατοκύριακο.
Η Hypersoft της Pirelli Motorsport κάνει το ντεμπούτο της στον αγώνα δρόμου του Μονακό αυτό το Σαββατοκύριακο, αλλά ο τεχνικός διευθυντής της Sahara Force India F1 Team, Andrew Green, θεωρεί ότι είναι σχεδόν σαν ένα ελαστικό για κατατακτήριες και αν μια ομάδα ή οδηγός μπορέσει να τρέξει τον αγώνα της Κυριακής χρησιμοποιώντας μόνο τα Ultrasoft και τα Supersoft, θα μπορούσαν να έχουν το πλεονέκτημα.
Ωστόσο, αυτό θα μπορούσε να είναι πολύπλοκο από τη διαφορά ρυθμού των Hypersoft και των Ultrasoft στις κατατακτήριες, που σημαίνει ότι τουλάχιστον κάποιοι οδηγοί που θα καταταχθούν στην πρώτη δεκάδα θα αναγκαστούν να ξεκινήσουν με την πιο μαλακή ένωση, με το ροζ τοίχωμα στην αρχή, πιθανόν να πάνε για δυο pitstop.
“Η Hypersoft φαινόταν αρκετά επιθετική”, αναφέρει ο Green στο Motorsport.com. “Είναι σχεδόν ένα σωστό ελαστικό για τις κατατακτήριες, νομίζω.”
“Όλοι θα προσπαθήσουν να κάνουν ένα pitstop, μερικές από τις μεγαλύτερες ομάδες θα κοιτάξουν να προσπαθήσουν να προκριθούν με κάτι άλλο εκτός της Hypersoft, που ίσως έχουν το περιθώριο να κάνουν. Είναι μια επικίνδυνη στρατηγική εδώ.”
“Αλλά αν μπορούν να προκριθούν με τα Ultrasoft, θα ήταν ένα μεγάλο πλεονέκτημα το να μπορέσουμε να το κάνουμε αυτό.”
Ωστόσο, το πρόβλημα της Hypersoft θα μπορούσε να “δαγκώσει” κάποιους οδηγούς, με τον Daniel Ricciardo, τον Max Verstappen, τον Lance Stroll, τον Sergey Sirotkin, τον Carlos Sainz Jr. και τον Nico Hülkenberg να έχουν στη διάθεσή τους έντεκα σετ Hypersoft ενώ έχουν μόνο ένα σετ Ultrasoft και ενα σετ Supersoft.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!