O CEO της Alpine, Laurent Rossi, τόνισε ότι η γαλλική ομάδα παραμένει προσηλωμένη στον σχεδιασμό της παρά τις απώλειες των Fernando Alonso και Oscar Piastri, με το χρονοδιάγραμμα των 100 αγώνων για να φτάσει να πρωταγωνιστεί στην F1 να μην έχει αλλάξει.
Η γαλλική ομάδα βρίσκεται το τελευταίο διάστημα στο προσκήνιο των ειδήσεων για τους λάθους λόγους, καθώς όλοι εστίασαν στα όσα έγιναν με την αποχώρηση του Alonso και την μετέπειτα “άρνηση” του Piastri να πάρει την θέση του, καθώς ο Αυστραλός είχε ήδη συμφωνήσει με την McLaren για το 2023. Έτσι η Alpine έμεινε χωρίς οδηγό να πλαισιώσει τον Esteban Ocon, ψάχνοντας πλέον άλλες λύσεις, με πιθανότερη αυτήν του Pierre Gasly.
Μιλώντας για τα όσα συνέβησαν, τόσο ο Laurent Rossi όσο και ο Otmar Szafnauer θέλησαν να χαμηλώσουν τους τόνους, τονίζοντας ότι η ομάδα δεν έχει επηρεαστεί και όλα συνεχίζονται βάσει του προγραμματισμού, με την Alpine να θέλει να επιστρέψει στις πρώτες θέσεις της κατάταξης μέσα στις επόμενες σεζόν.
Έτσι, ο Rossi είναι πεπεισμένος ότι ο στόχος που έθεσε στην αρχή του 2021 – η Alpine δηλαδή να βρίσκεται μέσα στις κορυφαίες ομάδες που παλεύουν για νίκες μέσα σε 100 αγώνες – παραμένει εφικτός και δεν χρειάζεται να αλλάξει.
“Προς το παρόν, δεν έχει αλλάξει κάτι επειδή παραμένουμε στην πορεία μας maz;i με τον Fernando μέχρι τα τέλη της σεζόν, οπότε είναι εντάξει”, είπε ο Rossi.
“Θα έλεγα ότι κανονικά αυτά που έγιναν δεν θα πρέπει να μας επηρεάσουν, γιατί το πιο σημαντικό πράγμα στο στάδιο που βρισκόμαστε είναι το μονοθέσιο. Φανταστείτε να βάλετε τον Max Verstappen σε ένα μονοθέσιο που ανήκει στην 18η ή στην 19η θέση… αμφιβάλλω ότι θα καταφέρει κάτι καλύτερο από τρεις θέσεις επιπλέον”.
“Αλλά και το αντίστροφο – αν πάρετε έναν οδηγό από αυτό το μονοθέσιο και τον βάλετε στη Red Bull, είμαι σίγουρος ότι μπορεί να βρεθεί στο βάθρο και να κερδίσει. Έτσι, το μονοθέσιο εξακολουθεί να είναι ο μεγαλύτερος παράγοντας των επιδόσεων αυτήν τη στιγμή – και σε αυτόν τον τομέα, αποδίδουμε”.
“Κάνουμε τις σωστές αλλαγές, η ομάδα είναι συγκεντρωμένη και το σχέδιο είναι ξεκάθαρο. Επιπλέον, το ενισχύουμε. Έτσι, αυτό θα είναι πάντα το πιο σημαντικό – ότι το μονοθέσιο πρέπει να αποδίδει. Ο οδηγός θα βρει δύο ή τρία δέκατα επιπλέον, κάτι που σε αγώνες μπορεί να είναι εξαιρετικά σημαντικό, αλλά η διαφορά μεταξύ του τρίτου και του τέταρτου (καλύτερου μονοθεσίου) είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτό που θα μπορούσε να πετύχει ένας οδηγός”.
“Έτσι λοιπόν για το τώρα, χρειάζεται να εστιάσουμε στο μονοθέσιο και τα καλά νέα είναι ότι φαίνεται πως έχουμε ένα καλό σχεδιασμό ο οποίος δέχεται τις αναβαθμίσεις και μας επιτρέπει να βρίσκουμε συνεχώς απόδοση και ταχύτητα”, συμπλήρωσε ο CEO της Alpine.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!