O Fernando Alonso θεωρεί ότι οι νέοι κανονισμοί δεν έδειξαν να βοηθούν ιδιαίτερα στο θέμα των προσπεράσεων, παρά το γεγονός ότι αποτελούν μία κίνηση προς τη σωστή κατεύθυνση, καθώς επιτρέπουν στα μονοθέσια να ακολουθούν πιο εύκολα το ένα το άλλο.
Όπως είναι γνωστό, οι φετινοί κανονισμοί της Formula 1 έχουν ως στόχο τη βελτίωση του θεάματος, κάτι που θα επιτευχθεί μέσω του λεγόμενου “ground effect”, με τα μονοθέσια να παράγουν το μεγαλύτερο ποσοστό της κάθετης δύναμης από το πάτωμά τους, μειώνοντας έτσι τον ακάθαρτο αέρα που αφήνουν στο πέρασμά τους – κάτι που με τη σειρά του επιτρέπει όσους ακολουθούν να πλησιάζουν πιο κοντά χωρίς να έχουν απότομη απώλεια κάθετης δύναμης.
Με τα δεδομένα από τον πρώτο αγώνα της χρονιάς να είναι σε γενικές γραμμές ενθαρρυντικά, ο Fernando Alonso εξέφρασε κάποιους προβληματισμούς, τονίζοντας ότι όσες προσπεράσεις έγιναν οφείλονταν κυρίως στη μεγάλη διαφορά απόδοσης μεταξύ καινούριων και φθαρμένων ελαστικών, και όχι στους νέους κανονισμούς – αν και όντως τα μονοθέσια μπορούσαν πιο εύκολα να ακολουθήσουν τα προπορευόμενα.
“Το να ακολουθείς ήταν σίγουρα πιο εύκολο. Ήδη στη δοκιμές εξέλιξης διαπιστώσαμε ότι ήταν πιο εύκολο να ακολουθήσεις τα μονοθέσια, αλλά το προσπέρασμα δεν είναι ακόμα τόσο εύκολο όσο φαίνεται στην τηλεόραση”, τόνισε ο οδηγός της Alpine.
“Νομίζω ότι όλες οι προσπεράσεις που είδαμε ήταν επειδή ένα μονοθέσιο είχε δύο δευτερόλεπτα καλύτερο ρυθμό με νεότερα ελαστικά από τα άλλα. Συνάντησα μονοθέσια από τα οποία ήμουν δύο δευτερόλεπτα πιο γρήγορος και τα προσπέρασα σε μερικές στροφές. Και επίσης συνάντησα μονοθέσια που ήταν δύο δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από εμένα και με προσπέρασαν σε δύο ή τρεις στροφές”.
“Έτσι νομίζω ότι τα ελαστικά εξακολουθούν να είναι ο μεγαλύτερος παράγοντας διαφοροποίησης, όχι το πόσο κοντά ακολουθείς. Επομένως, πρέπει να δούμε τι θα γίνει και θα πρέπει να το δούμε σε περισσότερους αγώνες”, είπε.
Από τη μεριά του, ο team-mate του Alonso στην Alpine, Esteban Ocon, δήλωσε ότι τα πράγματα έχουν γίνει σίγουρα πιο εύκολα για τους οδηγούς στον τομέα των μαχών και των προσπεράσεων σε σχέση με πέρυσι, ενώ τόνισε ότι έχει μειωθεί η επίδραση του DRS.
“Το DRS είναι στην πραγματικότητα λιγότερο ισχυρό σε σχέση με πριν, όπως και το slipstream”, είπε ο Γάλλος.
“Νομίζω ότι μπορείς να προσπεράσεις, μπορείς να ακολουθήσεις πολύ πιο κοντά σε σχέση με πριν. Και το μονοθέσιο επηρεάζεται λιγότερο από το να ακολουθείς ένα άλλο, οπότε αυτό είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά εξακολουθεί να σε επηρεάζει λίγο. Αλλά μείωσε αρκετά το slipstream. Νομίζω ότι αυτό που κάνει πολύ εύκολο να προσπεράσεις είναι πιθανώς η διαφορά των ελαστικών”, συμπλήρωσε.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!