Ο Fernando Alonso πιστεύει ότι είναι άδικο να υποστηρίζεται ότι έχει κάνει κακές επιλογές στην καριέρα του. Έφυγε από τη Ferrari για να μετακινηθεί στη McLaren το 2015, ύστερα από πέντε σεζόν στις οποίες δεν κατάφερε να στεφθεί Πρωταθλητής με την Ιταλική ομάδα. Αυτή η αλλαγή συνέπεσε με την επιλογή της Mclaren να αλλάξει κατασκευαστή κινητήρα και να συμπορευτεί με τη Honda και ήταν μια χρονιά προβλημάτων σε θέματα αξιοπιστίας και απόδοσης για την ομάδα του.
Ο Alonso, ο οποίος ισχυρίζεται ότι είχε την ευκαιρία να υπογράψει στη Red Bull πριν αυτή γίνει η κυρίαρχη ομάδα στις αρχές του 2010, λέει ότι καμιά από τις ομάδες που άφησε δεν τα πήγε καλύτερα με την απουσία του, συμπεριλαμβανομένης και της ομάδας της Ferrari η οποία πέρσι σημείωσε 3 νίκες.
“Θα μπορούσα να έχω οδηγήσει για τη Red Bull. Ε, λοιπόν, η Red Bull ήταν ένα ενεργειακό ποτό όταν είχα την ευκαιρία να υπογράψω σ’ αυτούς” είπε ο Alonso στην Ισπανική εφημερίδα AS. “Και η Mercedes υπήρχε επίσης, αλλά ενώ για παράδειγμα όταν ο Michael (Schumacher) επέστρεψε στη Formula 1 και υπέγραψε με την Mercedes ήταν ένα καλό project, ήταν εκτός από το Q3 στα τελευταία 3 χρόνια που οδήγησε στη Formula 1.”
Ακόμη πρόσθεσε: “Τώρα φαίνεται σαν όλοι να έχουν μια γυάλινη σφαίρα όταν υπογράφω σε μία ομάδα, όπως επίσης ότι όταν αποχωρώ από μια ομάδα αυτή φαίνεται να βελτιώνεται, αλλά θα ήθελα κάποιος να μου εξηγήσει γιατί όταν άφησα τη Renault το 2006 σταμάτησαν να νικούν στους αγώνες. Όταν έφυγα από την Mclaren κατέκτησαν το επόμενο Πρωτάθλημα με τον Lewis Hamilton, αλλά αυτό ήταν όλο. Δεν συνέχισαν να νικούν.”
“Όταν έφυγα από τη Ferrari δεν κατέκτησαν το Πρωτάθλημα. Έχασαν πέρσι και φέτος ξεκινούν από την αρχή. Οπότε αυτή η εντύπωση ότι κάθε φορά που αφήνω μια ομάδα, ξαφνικά με κάποιο μαγικό τρόπο αρχίζει και βελτιώνεται δεν υφίσταται.”
Ο Alonso θεωρεί πως δεν του πιστώθηκαν αυτά που άξιζε για τα Πρωταθλήματα του 2005 και του 2006 και τα οποία έβαλαν τέλος στην πενταετή κυριαρχία του Michael Schumacher. Ωστόσο, ο Ισπανός πιστεύει ότι οι εμφανίσεις του από τότε έχουν συμβάλλει στο να αλλάξει η γνώμη του paddock για αυτόν.
“Στην πραγματικότητα, μετά την Ferrari, λαμβάνω περισσότερο σεβασμό στα paddock και στη Formula 1 από οποτεδήποτε άλλοτε. Έχω κατακτήσει δύο Πρωταθλήματα και υπήρξα Παγκόσμιος Πρωταθλητής, αλλά έχω μια μακρά καριέρα και όταν κατέκτησα αυτούς τους τίτλους λέγανε ότι την πρώτη χρόνια η Renault ήταν πολύ καλή συγκριτικά με την Mclaren σε ότι αφορά την αξιοπιστία και στη δεύτερη ότι η Michelin υπερτερούσε της Bridgestone. Οι άνθρωποι πάντα μιλούν για τους λόγους πίσω από αυτούς τους δύο τίτλους αλλά είμαι στην F1 16 χρόνια, και τώρα γίνονται λιγότερες συζητήσεις. Με σέβονται πολύ περισσότερο τώρα εξαιτίας των τόσων πολλών αγώνων και παραστάσεων κάθε βδομάδα. Κάποιες φορές κερδίζεις, κάποιες άλλες όχι.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!