Ο rookie της Formula 1 Alex Albon αποδίδει στην απειρία και στην υπερθέρμανση των ελαστικών την κόκκινη σημαία λόγο του τρακαρίσματος του στο FP1 του Αυστραλιανού Grand Prix.
Ο οδηγός της Toro Rosso είχε μία περιστροφή στην έξοδο της πρώτης στροφής στην έναρξη της περιόδου, καταστρέφοντας την εμπρός αεροτομή όπου προκάλεσε μία σύντομη διακοπή στην πρώτη περίοδο.
Αντικατοπτρίζοντας το τι συνέβη, Ο Albon είπε ότι βγαίνοντας έξω ξεκίνησε να πιέζει περισσότερο στην πρώτη επίσημη έξοδο του αγωνιστικού τριημέρου.
“Εγώ απλά έπρεπε να χτίσω την αυτοπεποίθηση μου. Αν και το κατάλαβα μετά την περιστροφή μου και αφού όλα είχαν τελειώσει.
“Πιστεύω ότι ήταν απλά από την απειρία μου και τα ελαστικά ήταν κομματάκι υπερθερμασμένα. Ήταν ένα συνδυασμός και των δύο. Αλλά τίποτα το τόσο σοβαρό, και στο τέλος του FP1 ήμασταν αρκετά καλοί.
“Λαμβάνοντας υπόψιν ότι είναι η πρώτη μου φορά εδώ, είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος με το πως πήγε.
Ο Albon είχε ακόμα μια ανησυχία αργότερα όταν ένα πρόβλημα με το στήριγμα κεφαλής τον ανάγκασε να διακόψει τον γύρο του μετά από μία δύσκολη στιγμή.
“Ήταν μία παράξενη στιγμή και δεν μου έχει ξανασυμβεί αυτό πριν,” είπε. “Πήγα ανάμεσα από την στροφή 11 και ενδιάμεσα στην 12 λόγο του ότι δεν μπορούσα να στρίψω το τιμόνι. Έτσι ήμουν κολλημένος στο στήριγμα κεφαλής.
“Εγώ απλά έπρεπε να σηκώσω το κεφάλι μου και να ολοκληρώσω τον γύρο μου. Τίποτα το σοβαρό, αλλά αυτό με άφησε έκπληκτο. Θα δούμε τώρα εάν μπορούμε να δώσουμε λίγο περισσότερη ελευθερία στα χέρια μου.”
Ο Albon είπε ότι ένα από τα μεγαλύτερα πράγματα που έπρεπε να συνηθίσει είναι ο αέρας – και ειδικά πως ο ούριος άνεμος μπορεί να επηρεάσει το φρενάρισμα σε κάποιες στροφές.
“Είναι ο αέρας, αυτό είναι το κύριο στοιχείο. Στην Βαρκελώνη ήμασταν πολύ τυχεροί με αυτό το πράγμα, ήταν στο μηδέν. Ήταν απίστευτο.
“Είναι εύκολο να το κατανοήσεις, και από την μεριά μου δεν το ανέφερα – λέγοντας “αυτή η στροφή είναι αυτή η στροφή”, αλλά δεν είναι έτσι στην πραγματικότητα, είναι απλά διότι ο αέρας το κάνει αυτό.”
Πρόσθεσε: “Υπάρχουν δυνατοί ούριοι άνεμοι, που είναι κάτι καινούριο για εμένα. Έτσι προφανώς με αυτά τα αυτοκίνητα, υπάρχει ευαισθησία με τον ούριο άνεμο, τον κάθετο άνεμο, να αλλάζουν τις ισορροπίες σε μεγάλο βαθμό.
“Εγώ σχεδόν το συνήθισα αυτό από τους προηγούμενους γύρους, αλλά φυσικά δεν σε βοηθάει όταν έχεις ρύπους αέρα η ούριο άνεμο ανάμεσα στην στροφή 1.”
Ο teammate του Albon, ο Daniil Kvyat είπε ότι ο άνεμος στην Αυστραλία δεν είναι τίποτα το ασυνήθιστο ωστόσο.
“Είναι διαφορετικές οι συνθήκες στην Βαρκελώνη,” είπε ο Ρώσος. “Η πίστα είναι γεμάτη λακκούβες, και υπάρχει αρκετός άνεμος.
“Είχαμε εφτά μέρες σχεδόν για την προετοιμαστούμε απόλυτα στις χειμερινές δοκιμές της Βαρκελώνης, έτσι ήρθαμε εδώ, με αυτή την πίστα να είναι περισσότερο street circuit, που φυσικά και είναι μεγάλη η διαφορά. Αλλά ναι, αυτό είναι αρκετά φυσιολογικό εδώ.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!