Αφού επιτέλους κατάφερε να ολοκληρώσει έναν αγώνα στο αναβαθμισμένο Williams στο Grand Prix της Αυστρίας, ο Alex Albon πιστεύει ότι έχει σημειωθεί πρόοδος.
Η Williams παρουσίασε τις αναβαθμίσεις για το FW44 στο Βρετανικό Grand Prix, αλλά οι βρόχινες συνθήκες και στη συνέχεια μια βαριά συντριβή στον εναρκτήριο γύρο του αγώνα περιόρισαν την ικανότητα του Albon να αποκτήσει μια πραγματική αίσθηση για τον αντίκτυπο της δουλειάς της ομάδας.
Ευτυχώς, η Αυστρία ήταν πολύ πιο ομαλή υπόθεση, ο Albon πέρασε τη γραμμή τερματισμού 12ος χάνοντας τους βαθμούς στα τελευταία στάδια του αγώνα.
Ερωτηθείς από τους δημοσιογράφους αν ήταν απογοητευτικό να χάνεις βαθμούς, ο Albon απάντησε: «Ναι, προφανώς απογοητευτικό. Θέλουμε να κερδίσουμε βαθμούς, αυτό είναι το παιχνίδι, αλλά λαμβάνοντας υπόψη το πού βρισκόμασταν χθες, ήταν ένας καλός αγώνας, ήμουν ευχαριστημένος με αυτό.»
«Δώσαμε πραγματική μάχη. Ένιωθα ότι όταν οδηγούσα ήξερα ότι αυτό που έκανα δεν ήταν ευγενικό για τα ελαστικά, αλλά έπρεπε να πιέσω για να προσπαθήσω να κρατήσω τον Valtteri πίσω, οπότε στο τέλος τα ελαστικά φθάρθηκαν αρκετά. Αλλά είναι ο πρώτος μας σωστός αγώνας με το νέο πακέτο και θα μάθουμε πολλά από αυτό. Θα εξετάσουμε τα δεδομένα και θα επιστρέψουμε πιο δυνατοί στη Γαλλία».
Ωστόσο, ο Albon ένιωσε ότι η Williams βελτίωσε σημαντικά το FW44 με τις αναβαθμίσεις: «Πραγματικά σε όλο τον αγώνα ήμασταν σχεδόν στον ίδιο ρυθμό με τις McLarens», είπε. «Είχαμε λίγη κίνηση εδώ κι εκεί, αλλά ήμουν πολύ ευχαριστημένος με τον ρυθμό μας. Ένιωσα ότι αυτό το Σαββατοκύριακο κάναμε σίγουρα ένα βήμα μπροστά, τόσο θετικό».
Ο συνοδηγός του Albon στην Williams, Nicholas Latifi, αναγκάστηκε να αποσυρθεί από τον αγώνα καθώς, όπως επιβεβαίωσε, είχε ζημιά στο πάτωμα. Θα μπορούσε να πάρει λίγα πολύτιμα θετικά από το Σαββατοκύριακο, αλλά ανυπομονεί για το Γαλλικό Grand Prix, όπου αναμένει επίσης να λάβει τις αναβαθμίσεις για πρώτη φορά.
«Έχουμε ζημιά στο πάτωμα. Πώς, πρέπει να το μάθουμε», αποκάλυψε ο Latifi. «Στην αρχή υπήρχαν πολλά συντρίμμια και πέρασα πάνω από μερικά, το ξέρω, αλλά νομίζω ότι πέρασα πολύ ανοιχτά σε ένα kerb σε άλλη φάση, όμως και πάλι δεν ένιωσα τόσο άσχημα.»
«Αλλά ήταν αρκετά νωρίς, προς το τέλος του πρώτου stint/αρχή του δεύτερου stint, υπήρχε μεγάλη απώλεια. Νομίζω ότι χάσαμε 40, 50 βαθμούς κάθετης δύναμης σε κάποιο σημείο, οπότε δεν υπήρχε πραγματικά λόγος για να συνεχίσουμε – καλύτερα να εξοικονομήσουμε τα χιλιόμετρα του κινητήρα και πάμε ξανά στη Γαλλία.»
Ο Καναδός δήλωσε επίσης πως στις κατατακτήριες ο ρυθμός είναι καλός, και μάλιστα βρίσκεται κοντά στον Albon, παρά το ότι δεν έχει αναβαθμίσεις, κάτι που αλλάζει άρδην στον ρυθμό αγώνα.
«Αλλά στον αγώνα, όταν είσαι έξι, επτά δέκατα στον γύρο πιο αργός, αυτό ενισχύεται με την φθορά των ελαστικών επειδή έχεις πολύ πιο αργό αυτοκίνητο, και δεν παλεύεις πραγματικά με κανέναν είσαι στον δικό σου αγώνα. Και με την επιπλέον ζημιά, ναι, υποθέτω ότι είναι απλώς ένας αγώνας που πρέπει να ξεχάσουμε. Αλλά θεωρώ πως πρέπει να λάβω τις αναβαθμίσεις στη Γαλλία, οπότε πάμε για επαναφορά και πάλι από την αρχή».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!