Το όνειρο του τίτλου του Aleix Espargaro και της Aprilia στο MotoGP γκρεμίστηκε κι επίσημα στον προτελευταίο γύρο της σεζόν στη Sepang την Κυριακή.
Μετά από τέσσερις σεζόν αγώνων στο πίσω μέρος του grid, ο Espargaro και το RS-GP ανέβηκαν από τη 17η στην 8η θέση τη σεζόν του 2021 και στη συνέχεια έκαναν ένα άλλο τεράστιο άλμα πανηγυρίζοντας μια πρώτη νίκη στο MotoGP ανάμεσα σε έξι βάθρα, ενώ ήταν και στην διεκδίκηση του τίτλου των οδηγών ως και τον προτελευταίο αγώνα της σεζόν.
Δικαιολογημένα περήφανοι για όσα πέτυχαν, τα συναισθήματα του Ισπανού ήταν επίσης χρωματισμένα με λύπη για το πώς το πρωτάθλημα απομακρύνθηκε τόσο αβίαστα στους τέσσερις τελευταίους γύρους.
Μέσα στην πρώτη εξάδα σε κάθε ευρωπαϊκό αγώνα, εκτός από τον τραυματισμό του στο Silverstone, ο Espargaro δεν μπόρεσε να τερματίσει υψηλότερα από ένατος στο κουαρτέτο αγώνων του Ειρηνικού.
Οι υπόλοιποι διεκδικητές του τίτλου Francesco Bagnaia και Fabio Quartararo είχαν επίσης το μερίδιό τους σε ατυχήματα, αποτυγχάνοντας να τερματίσουν τουλάχιστον έναν αγώνα.
Όμως, ο Bagnaia της Ducati κατάφερε ακόμα τρία βάθρα, συμπεριλαμβανομένης μιας νίκης, με ένα βάθρο για τον πρωταθλητή της Yamaha, Fabio Quartararo, τον μόνο άλλο αναβάτη που εξακολουθεί να βρίσκεται μαθηματικά στην διεκδίκηση του πρωταθλήματος.
«Δεν ξέρω τι συνέβη. Η μοτοσυκλέτα ήταν πολύ, πολύ αργή σήμερα στην ευθεία και δεν είχα πρόσφυση. Μηδενικό κράτημα από την αρχή», είπε ο Espargaro.
«Πιστέψτε με, προσπάθησα όσο μπορούσα, πραγματικά πίεζα με ότι είχα μέχρι τον τελευταίο γύρο, γνωρίζοντας ότι κάθε βαθμός είναι σημαντικός για την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα. Αλλά δεν ήταν αρκετό. Ήμουν πολύ αργός σε όλο τον αγώνα. Οι τέσσερις τελευταίοι αγώνες ήταν ένας εφιάλτης».
«Προσπαθούμε να καταλάβουμε τι πήγε στραβά στους αγώνες του Ειρηνικού», συνέχισε ο Espargaro. «Είναι ένα τεχνικό ζήτημα, 100%. Και οι δύο αναβάτες της Aprilia είχαμε τα ίδια προβλήματα.»
«Στην Ευρώπη, αν δεν ήμουν εγώ στο βάθρο, θα ήταν ο Maverick. Εκτός από τη Βαρκελώνη, σε κάθε αγώνα η μία ή η άλλη Aprilia ήταν στο βάθρο. Και τώρα δεν είμαστε καν στο top 10. Είναι εντελώς τρελό.»
Αφού έπεσε στη 15η θέση στα πρώτα στάδια του MotoGP της Μαλαισίας, ο Espargaro αντεπιτέθηκε για να περάσει τη γραμμή τερματισμού στην 11η θέση, 21 δευτερόλεπτα από τον νικητή του αγώνα Bagnaia.
Ο Espargaro προήχθη αργότερα στη 10η θέση αφού ο Franco Morbidelli τιμωρήθηκε για επαφή με τον Ισπανό κατά τη διάρκεια του τελευταίου γύρου. Ο Maverick Vinales ήταν σχεδόν δέκα δευτερόλεπτα πιο πίσω, στην 16η θέση.
Όπως και να έχει, η εξέλιξη της Aprilia την φετινή σεζόν, καθιστά μεγάλο κέρδος για το άθλημα, και αυξάνει τον ανταγωνισμό. Αν η βελτίωση της ομάδας συνεχιστεί με τους ως τώρα ρυθμούς, θα είναι και του χρόνου στη μάχη των πρωταθλημάτων. Κι ας μην ξεχνάμε ότι η RNF από το 2023 θα τρέχει με μηχανές Aprilia, με τους Miguel Oliveira και Raul Fernandez στις σέλες τους.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!