Αν και η αεροδυναμική εξέλιξη της W12 έχει σταματήσει, υπάρχουν δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για έρευνα της Mercedes σχετικά με το πώς μπορεί να πιέσει περισσότερο τον κινητήρα της ώστε να κερδίσει τις Red Bull και Honda.
Η είδηση αυτή βγήκε από την ιταλική έκδοση του Motorsport.com, με το δημοσίευμα να αναφέρει πως τα Ασημί Βέλη “αποφάσισαν να πάρουν ρίσκα στο κομμάτι της μονάδας ισχύος, αυξάνοντας το boost του turbo και πιέζοντας στα άκρη τις χαρτογραφήσεις της υβριδικής μηχανής”.
Μέχρι στιγμής, η Mercedes βρίσκεται στη μεγαλύτερή της μάχη στην υβριδική εποχή. Με 8 αγώνες να απομένουν εκτός απροόπτου, ο Lewis Hamilton βρίσκεται πέντε βαθμούς πίσω από τον Max Verstappen στο Πρωτάθλημα Οδηγών, ενώ στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών η Mercedes προηγείται για 18 βαθμούς της Red Bull.
Μέχρι το τέλος της σεζόν η Red Bull σκοπεύει να φέρει μερικές ακόμα αναβαθμίσεις, κάτι που κάνει τη Mercedes να προσπαθεί να απαντήσει στην κίνηση αυτή της Red Bull, με πιθανή κέρδη στο κομμάτι των κινητήρων.
Το δημοσίευμα συνεχίζει ως εξής: “Στην κλίνη δοκιμών στο Brixworth, εξετάζουν το πόσο μπορεί να πιεστεί το turbo ώστε να αναγκάσουν τη Honda να ακολουθήσει τα βήματά τους, και ίσως ακόμα να επηρεάσει το κατώφλι αξιοπιστίας που έχει πετύχει”.
“Είναι έτοιμοι να πάρουν ρίσκα παίζοντας με τα χαρακτηριστικά της μονάδας ισχύος που επέτρεψε και στη McLaren να επιστρέψει σε νικηφόρα μονοπάτια”.
“Ο Hywel Thomas, διαχειριστικός διευθυντής του HPP της Mercedes, είναι πεπεισμένος πως είναι εφικτό να βρεθεί επίδοση από τον κινητήρα φτάνοντας στα άκρα ορισμένες παραμέτρους του συστήματος υπερτροφοδότησης και της υβριδικής μηχανής, χωρίς να υπάρχει μεγάλο ρίσκο επηρεασμού της αξιοπιστίας”.
Το δημοσίευμα αναφέρει επίσης πως η Mercedes πήρε τελικά την απόφαση να φέρει και 4ο κινητήρα για τον Hamilton, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα ποινή στο grid για τον Βρετανό. Ωστόσο, δεν έχει αποφασιστεί ακόμα σε ποιο αγώνα θα γίνει αυτό.
Ο Valtteri Bottas έχει ήδη πάρει την 4η μονάδα ισχύος του στη Monza, κάτι που οδήγησε και σε εξαιρετικό αγώνα και ανάκαμψη μέχρι την 3η θέση και το βάθρο.
Την ίδια ώρα, ο έτερος διεκδικητής του τίτλου, Verstappen, βρίσκεται επίσης στο όριο αναφορικά με τους κινητήρες του, ενώ είναι πιθανό το ενδεχόμενο ποινής για νέο κινητήρα στο Sochi, κάτι που ουσιαστικά θα εξαλείψει και την ποινή των τριών θέσεων που πήρε από την επαφή με τον Hamilton στη Monza.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!