Με μια πενιχρή συγκομιδή βαθμών φεύγει η McLaren από το Zandvoort, βλέποντας τη Ferrari να ανοίγει σημαντική διαφορά στη μάχη της τρίτης θέσης για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Με τον ένα βαθμό της 10ης θέσης αποχωρεί η McLaren από την Ολλανδία και οδεύει στη Monza για το Ιταλικό Grand Prix το ερχόμενο Σαββατοκύριακο. Την ίδια ώρα, το 5-7 της Ferrari έφερε την ιταλική ομάδα στην 3η θέση στους Κατασκευαστές, με μια σημαντική διαφορά σε σχέση με τη McLaren.
Ο αγώνας δεν εξελίχθηκε ιδανικά ούτε για τον Daniel Ricciardo αλλά ούτε και για τον Lando Norris, μιας και ο πρώτος τερμάτισε εκτός βαθμών ενώ και ο δεύτερος είχε διπλή επαφή με τον Sergio Perez, μαχόμενοι για την 9η θέση.
Ο αγώνας με το καλημέρα δεν ξεκίνησε καλά για τον Αυστραλό, καθώς μέχρι λίγο πριν σβήσουν τα φώτα είχε πρόβλημα με την επιλογή σχέσης στο κιβώτιο της MCL35M του, κάτι που λύθηκε ωστόσο πάνω στην ώρα για τον αγώνα.
Εκκινώντας με τη μαλακή γόμα υποχρεωτικά, ο Ricciardo περιόρισε τον αγώνα του, όντας πιο αργός στα τελευταία στάδια του αγώνα από άλλους οδηγούς. Στο τέλος του αγώνα, παραδέχτηκε πως η στρατηγική που επέλεξαν με την ομάδα δεν αποδείχτηκε τόσο καλή, μιας και τους περιόρισε.
“Δεν θεωρώ πως είχαμε έναν πολύ καλό αγώνα, θεωρώ πως αυτό ήταν η πραγματικότητα”, δήλωσε ο Ricciardo στο επίσημο site της Formula 1. “Στην καλύτερη πιστεύω πως θα παίρναμε έναν βαθμό σήμερα”.
“Προσπαθήσαμε όμως με ομαδική δουλειά να βοηθήσουμε τον Lando, αλλά δεν πιστεύω πως τα καταφέραμε και πολύ καλά”.
“Προφανώς είναι κάτι για το οποίο είχαμε συζητήσει ως ομάδα και υπάρχει πολύ καλή επίβλεψη από το pit wall, έτσι εάν δούμε μια ευκαιρία για να μεγιστοποιήσουμε τους βαθμούς που μπορούμε να πάρουμε πρέπει να την επιδιώξουμε και αυτή τη νοοτροπία την εμπιστεύομαι”.
“Ίσως και να μπορούσα εγώ να είμαι 10ος αντί για τον Lando, αλλά δεν ήταν και πως θα βρισκόμασταν στους πρώτους 7 σήμερα”.
“Έτσι, συνολικά, δεν είχαμε εξαιρετικό ρυθμό, το οποίο είναι λίγο κρίμα. Προφανώς θες να μάχεσαι και όταν κάνεις τόσους πολλούς γύρους και δεν ανταμείβεσαι δεν είναι τόσο συναρπαστικό αυτό”.
“Έχουμε μια εβδομάδα μέχρι τη Monza, έναν από τους καλύτερους αγώνες του χρόνου, για κανονικό αγώνα και προσπεράσεις επίσης. Ελπίζω να υπάρχει καλό θέαμα”, πρόσθεσε ο Αυστραλός.
“Ανυπομονώ για τον αγώνα. Και σήμερα επίσης, εφόσον μάθουμε απ’ ότι έγινε και δούμε πως ήταν ό,τι μπορούσαμε να κάνουμε, θα προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε και την επόμενη Κυριακή να κάνουμε μερικές ωραίες κινήσεις και αν βρεθούμε στο top 5”.
Ο Norris από τη μεριά του πήρε τον ένα βαθμό της McLaren, ωστόσο και η 9η θέση με τους δύο βαθμούς ήταν διεκδικήσιμη, μιας και δόθηκε σκληρή μάχη με τον επερχόμενο Sergio Perez, ο οποίος είχε πολύ πιο δυνατή και φρέσκια γόμα από τον Βρετανό.
Μετά την έξοδο της Tarzan, οι δυο τους είχαν διπλή επαφή, αρχικά ο εμπρός αριστερά τροχός του Norris με το πλαϊνό τμήμα της RB16B και στη συνέχεια ο ίδιος τροχός της MCL35M με τον πίσω δεξιά του Μεξικανού.
LAP 70/72
Contact between Perez and Norris! ?
It’s only minor though and both cars seem ok #DutchGP ?? #F1 pic.twitter.com/43Vh48PKJm
— Formula 1 (@F1) September 5, 2021
Ο Norris από τη μεριά του δεν μετάνιωσε καθόλου για τις επαφές αυτές, δηλώνοντας: “Δεν πρόκειται να του κάνω τη ζωή εύκολη”.
“Πιστεύω πως μπορούμε απλά να είμαστε ικανοποιημένοι με τους αγώνες. Είναι στη Red Bull, είναι στο ταχύτερο μονοθέσιο στην πίστα”.
“Αλλά οποιοσδήποτε οδηγός, ανεξάρτητα από το ποιος είναι, θα πρέπει να τους αντιμετωπίζεις με τον ίδιο τρόπο στην πίστα και δεν πρόκειται να τους κάνεις τη ζωή εύκολη επειδή θέλω αυτούς τους βαθμούς όσο και αυτός”.
“Προσπάθησα, τον πίεσα λίγο προς τα έξω αλλά δεν τον εξώθησα εκτός πίστας ή κάτι τέτοιο. Και οι δύο παλέψαμε σκληρά έκοψε τη γραμμή του αρκετά στη στροφή 1 και εγώ δεν ήθελα να του δώσω πολύ χώρο. Του έδωσα αρκετό, αλλά όχι πάρα πολύ”.
“Ναι, και πάλι κατάφερε να με περάσει και κανείς μας δεν βγήκε εκτός και συνέχισε προσπερνώντας και ακόμα έναν οδηγό”.
Μετά και το Zandvoort, η Ferrari έχει 181.5 βαθμούς, 11.5 περισσότερους από τη McLaren. Μένουν 9 ακόμα αγώνες στο φετινό πρόγραμμα ώστε να φανεί ποια ομάδα θα αναδειχτεί τελικά best of the rest.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!