Ο αναβαθμισμένος κινητήρας που η Ferrari αναμένεται να φέρει μέσα στο 2021 θα είναι βελτιωμένος κατά περίπου 10 hp, ωστόσο δεν είναι ακόμα σαφές πότε θα γίνει η εισαγωγή του στην SF21.
Η Ferrari επιβεβαίωσε πριν την καλοκαιρινή διακοπή πως αναμένεται ένα “σημαντικό” πακέτο αναβάθμισης για την SF21, με τον Mattia Binotto να δηλώνει πως θα έρθουν νέα “εξαρτήματα στη μονάδα ισχύος” πριν το τέλος της φετινής σεζόν.
Ο Ιταλός εξήγησε πως όλες αυτές οι νέες ελεύσεις θα είναι νόμιμες, καθώς “στην αρχή της σεζόν, δεν ολοκληρώσαμε τις αναβαθμίσεις σε όλη τη μονάδα ισχύος, έτσι υπάρχουν ακόμα εξαρτήματα τα οποία είναι ίδια με πέρυσι”.
“Και θα φέρουμε εξελίξεις αυτών που έμειναν ίδια. Έτσι, θεωρώ, πως θα είναι για εμάς ένα σημαντικό βήμα προόδου για το τέλος της σεζόν”.
Οι αναβαθμίσεις αυτές που έρχονται, οι οποίες συνδέονται και με τη Shell, τον αποκλειστικό τεχνολογικό συνεργάτη της Ferrari για τα καύσιμα και τα λιπαντικά, θα μπορούσαν να αποφέρουν 10 hp σε ισχύ, σύμφωνα με την Gazzetta dello Sport.
Η ιταλική εφημερίδα αναφέρει πως όταν η F1 γυρίσει από την καλοκαιρινή της διακοπή, ο κινητήρας στην πλάτη της SF21 των Charles Leclerc και Carlos Sainz δεν θα αλλάξει για τα GP σε Βέλγιο και Ιταλία.
Ωστόσο, η αναβάθμιση, όπως επιβεβαιώθηκε και από τον Binotto, αναμένεται να έρθει “μετά τη Monza”, και είναι “σε θέση να δώσει αύξηση της ισχύος κοντά στα 10 hp”.
Η Ferrari έχει επίσης σχεδιάσει αναβάθμιση για τη βελτιστοποίηση της χρήσης του ERS, αναφορικά με τη διαθέσιμη ενέργεια σε έναν ολόκληρο γύρο. “Εάν δεν είναι αρκετός να κερδίσει τις Mercedes και Red Bull στο πρωτάθλημα, θα είναι σε θέση να ξεπεράσει τη McLaren στη μάχη της 3ης θέσης”, καταλήγει το δημοσίευμα της Gazzetta dello Sport.
Η Ferrari βρίσκεται αυτή τη στιγμή στους 163 βαθμούς, όσους έχει και η McLaren. Ωστόσο, χάρη στις δεύτερες θέσεις που έχουν φέρει φέτος οι Charles Leclerc (Silverstone) και Carlos Sainz (Μονακό), υπερισχύει στην ισοβαθμία έναντι της ομάδας του Woking.
Την ώρα όμως που η Gazzetta εκτιμά ότι ο νέος κινητήρας θα έρθει στο Ρωσικό GP, το Motorsport.com αναφέρει πως στην Τουρκία θα δούμε για πρώτη φορά τη νέα μονάδα ισχύος, κάτι που δείχνει πως, τουλάχιστον προς το παρόν, το ακριβές χρονικό πλαίσιο της έλευσης της αναβάθμισης δεν έχει οριστεί.
“Η εξέλιξη του κινητήρα για την οποία μίλησε ο Mattia Binotto πριν την καλοκαιρινή διακοπή δεν θα είναι έτοιμη πριν το Τουρκικό GP”, αναφέρει το Motorsport.
“Μαζί με μικρές αλλαγές στο υβριδικό σύστημα, η SF21 θα μπορέσει να βρει κάτι λιγότερο από μια ντουζίνα άλογα που θα της είναι χρήσιμα στο τελευταίο σκέλος του Πρωταθλήματος, ώστε να αντισταθεί στη McLaren στη μάχη της 3ης θέσης για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!