Η Mercedes θα ρίξει όλες της τις δυνάμεις στη μάχη με τη Red Bull για τον τίτλο του 2021 σύμφωνα με τον επικεφαλής της ομάδας, Toto Wolff.
Και οι δύο ομάδες έχουν επιδοθεί σε μια μάχη που πολλοί ανέμεναν εδώ και χρόνια, ωστόσο και για τους δύο υπάρχουν ορισμένες επιπλοκές στον ορίζοντα.
Αυτές αφορούν τον περιορισμό στα κόστη των ομάδων με το budget cap σε ισχύ, το οποίο θέτει ταβάνι 145 εκατ. δολαρίων στα έξοδα των ομάδων για το 2021. Επίσης, από το 2022 τίθενται σε ισχύ νέοι αεροδυναμικοί κανονισμοί, καθιστώντας την εξέλιξη των νέων μονοθεσίων επιτακτική ανάγκη.
Καμία ομάδα δεν έχει την πολυτέλεια να παραμελήσει το project των νέων μονοθεσίων, ωστόσο δεν υπάρχουν και λευκές επιταγές στο πόσα μπορεί να ξοδέψει για την εξέλιξή τους. Έτσι, Mercedes και Red Bull θα πρέπει να είναι προσεκτικές στο πώς κατανέμουν τους πόρους τους.
Η Red Bull έχει ήδη δηλώσει πως δεν είναι διατεθειμένη να αφήσει από τώρα την εξέλιξη της RB16B και ο Wolff υποσχέθηκε με τη σειρά του πως η Mercedes δεν πρόκειται να τα παρατήσει στην προσπάθειά της για τον τίτλο του 2021.
Ερωτώμενος από το GPFans για το πόσο μικρές μπορεί να είναι οι διαφορές που εν τέλει θα καθορίσουν και τον νικητή, ο Wolff απάντησε: “Η φράση ‘οριακά κέρδη’ έχει ειπωθεί από τον Sir Dave Brailsford, ο οποίος την εφηύρε πολλά χρόνια πριν για την ομάδα ποδηλασίας του”.
“Θεωρώ πως έχει να κάνει με το να μην αφήνεις καθόλου απόδοση που δεν εκμεταλλεύεσαι, να ελαχιστοποιείς τα λάθη σου και αυτό εν τέλει μπορεί να συνεισφέρει στο να κερδίσεις ή και να μην κερδίσεις, με τις διαφορές να είναι ελάχιστες”.
Όσον αφορά τις αναβαθμίσεις της W12 ωστόσο, ο Wolff επιβεβαίωσε πως δεν αναμένεται να έρθουν αρκετές ακόμα, τονίζοντας πως “ό,τι βλέπετε είναι αυτό που έχουμε”.
Η Mercedes είχε αρχίσει σταθερά να χάνει έδαφος στη μάχη με τη Red Bull και στα δύο πρωταθλήματα. Ωστόσο, σε Silverstone και Hungaroring, τα πράγματα άλλαξαν.
Στη Βρετανία, Hamilton και Verstappen επιδόθηκαν σε μια μάχη ρόδα με ρόδα στον πρώτο γύρο, με τους δύο τους να έχουν επαφή στην είσοδο της Copse, αποτέλεσμα της οποίας ήταν ο Verstappen να τεθεί εκτός μάχης.
Ο Hamilton, ωστόσο, κατάφερε να συνεχίσει και να πάρει στο τέλος τη νίκη, μειώνοντας κατά πολύ τη διαφορά που τον χώριζε με τον Verstappen, ενώ αντίστοιχα ήταν και τα πράγματα στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Στην Ουγγαρία, η άλλη Mercedes, αυτή του Valtteri Bottas, έδωσε το έναυσμα για μια μεγάλη καραμπόλα, θύματα της οποίας ήταν και οι δύο Red Bull. Συγκεκριμένα, ο Sergio Perez έμεινε απ’ τον πρώτο γύρο εκτός αγώνα ενώ ο Max Verstappen συνέχισε με ένα βαριά πληγωμένο μονοθέσιο, καταφέρνοντας εν τέλει να πάρει την 9η θέση.
Στον αντίποδα, ο Lewis Hamilton κατέλαβε τη 2η θέση μετά και την ποινή του Sebastian Vettel, σκαρφαλώνοντας τόσο ο ίδιος όσο και η Mercedes στην κορυφή σε Οδηγούς και Κατασκευαστές.
Το Σαββατοκύριακο αυτό, αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον το Βελγικό Grand Prix στην πίστα του Spa-Francorchamps, με τη Red Bull να θέλει να αντιστρέψει την εικόνα των δύο τελευταίων αρνητικών αγώνων, επιδιώκοντας να κερδίσει σε μια πίστα που έχει να καταφέρει κάτι τέτοιο από το 2014.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!