Ο Christian Horner εξήγησε το γιατί η Red Bull δεν θα μπορούσε να επιτρέψει το να τα παρατήσει στη φετινή σεζόν και να εστιάσει μονάχα στο 2022.
Σε όλα τα paddock ακούγονται αυτή τη σεζόν φωνές σχετικά με την ανάγκη να προσηλωθούν οι ομάδες στα νέα μονοθέσια του 2022, όπου οι νέοι κανονισμοί αναμένεται να ανακατέψουν για τα καλά την τράπουλα του grid.
Η Red Bull το γνωρίζει πολύ καλά αυτό, δεδομένου ότι από μια προηγούμενη μεγάλη αλλαγή κανονισμών (αυτή του 2009) επωφελήθηκε ώστε να έλθει σταδιακά στην κορυφή και να κυριαρχήσει την τετραετία 2010-2013. Ωστόσο, δεν θέλει να μείνει πίσω στην κούρσα του φετινού πρωταθλήματος, το οποίο μετά από πολλά χρόνια διεκδικεί με αξιώσεις.
Έτσι, η εξέλιξη της RB16B έχει συνεχιστεί για περισσότερο καιρό εν συγκρίσει με άλλες ομάδες, συμπεριλαμβανόμενης και της Mercedes, κάτι που ίσως κρίνει και το τελικό αποτέλεσμα στους δύο τίτλους Οδηγών και Κατασκευαστών.
Ο Horner γνωρίζει πως η φετινή χρονιά είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία για τη Red Bull, δηλώνοντας πως είναι στη νοοτροπία της Red Bull να μην παρατήσει το φετινό πρωτάθλημα και να επιλέξει να μην προσηλωθεί εξ’ ολοκλήρου στο 2022.
“Είναι ενσωματωμένο στην ταυτότητά μας ως αγωνιστική ομάδα το ότι δεν τα παρατάμε σε καμία σεζόν”, δήλωσε ο Βρετανός στο Motorsport.com.
“Φυσικά, έχουμε τους περιορισμούς του budget cap επίσης, το οποίο κάνει λίγο πιο περίπλοκα τα πράγματα”.
“Αλλά ο κόσμος έχει βραχυπρόθεσμη μνήμη στο άθλημα αυτό και θα πρέπει να το διεκδικήσεις το πρωτάθλημα”.
“Κάθε αγώνας είναι μια ευκαιρία και εάν αυτό σημαίνει πως κάποιοι άνθρωποι θα πρέπει να δουλέψουν λίγο πιο σκληρά, και λίγες περισσότερες ώρες ώστε να μας δώσουν τη δυνατότητα να παλέψουμε, τότε σε κάθε περίπτωση όλοι επιθυμούν αυτή την πρόκληση”.
Ερωτώμενος εάν του προκάλεσε έκπληξη το γεγονός πως η Mercedes σταμάτησε την εξέλιξη της W12 τόσο νωρίς, ο Horner δήλωσε: “Δεν γνωρίζω ποιους περιορισμούς έχουν”.
“Προφανώς είναι ένας μεγαλύτερος οργανισμός από εμάς, έτσι το πλαφόν στα κόστη έχει μεγαλύτερες επιπτώσεις στον σχεδιασμό τους και το πώς διαχειρίζονται τα πράγματα στα χρόνια του COVID. Καταφέραμε να διατηρήσουμε σχεδόν ολόκληρο τον κορμό της ομάδας”.
“Δεν μπορώ να κρίνω άλλους οργανισμούς χωρίς να έχω όλα τα στοιχεία μπροστά μου, έτσι το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να εστιάσω στο τί κάνουμε εμείς. Και είμαστε πολύ άνετοι με την προσέγγιση που έχουμε”.
“Προφανώς, εάν βρίσκονται δύο δευτερόλεπτα μπροστά μας στον πρώτο αγώνα του χρόνου, αυτό θα είναι απογοητευτικό. Αλλά νιώθω πως έχουμε τη σωστή ισορροπία (ανάμεσα στο 2021 και το 2022) αυτή τη στιγμή”.
Μετά από δύο αγώνες που οι ελπίδες της Red Bull επλήγησαν, κυρίως από μονοθέσια της Mercedes, το προβάδισμα που είχαν τόσο στο Πρωτάθλημα Οδηγών όσο και σε αυτό των Κατασκευαστών έχει εξαλειφθεί. Πλέον, στους Κατασκευαστές, οι Κόκκινοι Ταύροι βρίσκονται 12 βαθμούς πίσω από τα Ασημί Βέλη, ενώ στους Οδηγούς, την κούρσα οδηγεί πλέον ο Lewis Hamilton, 8 βαθμούς μπροστά από τον Max Verstappen.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!