Η Toyota κοιτάζει για τα καλά το ρεκόρ ακόμα μίας νίκης με 1-2 στον 24ωρο αγώνα του Le Mans με 4 ώρες να απομένουν, αλλά τα προβλήματα ανεφοδιασμού και για τα δύο Hypercars έχουν προκαλέσει προβλιματισμό.
Ο πρωτοπόρος παραμένει ίδιος από τις πρώτες πρωινές ώρες με το No. 7 και την Toyota GR010 Hybrid των Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez να προηγείται απέναντι στο No. 8 καθώς το No. 7 κοιτάζει την πρώτη νίκη του στο Le Mans.
Το No. 8 συνέχισε να χάνει έδαφος λόγο ενός ανεξήγητου προβλήματος στα καύσιμα, το οποίο περιόρισε το μονοθέσιο σε μικρότερα stint και οδήγησε τον Sebastien Buemi να παρκάρει στην άκρη για να αλλάξει τις ρυθμίσεις.
What's going on with #8 @TGR_WEC ?? ?#LeMans24 #WEC pic.twitter.com/XYAz586l1f
— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) August 22, 2021
Το πρωτοπόρο μονοθέσιο No. 7 άρχισε να αντιμετωπίζει παρόμοια προβλήματα, αλλά η Toyota ισχυρίζεται ότι η κατάσταση είναι σταθερή και μέχρι στιγμής έχει βρει λύση ώστε οι οδηγοί της να συνεχίσουν τον ρυθμό τους.
Τα μικρότερα stints του No. 8 σημαίνουν ότι μία αντεπίθεση των Buemi, Hartley και Kazuki Nakajima φαίνεται απίθανη με τις τέσσερις ώρες που απομένουν.
For #Slowmo lovers ?#LeMans24 #WEC @RMCinfo pic.twitter.com/6EsH5z8pze
— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) August 22, 2021
Το μονοθέσιο της Alpine, LMP1 συνεχίζει να μετράει γύρους με τον Matthieu Vaxiviere ο οποίος είναι άνετα στην 3η θέση, 4 γύρους μακριά από τον πρωτοπόρους.
Η καλύτερη θέση για τα μονοθέσια της Glickenhaus Racing ήταν η 3η θέση με το No. 708 αλλά το προσπέρασε η Alpine και τώρα υπάρχει διαφορά ενός λεπτού στην 4η θέση με τον Pipo Derani.
Η Βελγική Team WRT η οποία πραγματοποιεί το ντεμπούτο της στο Le Mans κρατάει στα χέρια της την νίκη στην LMP2 χωρίς προβλήματα για το πρωτοπόρο No. 31 με Oreca-Gibson των Robin Frijns, Ferdinand Habsburg και Charles Milesi.
Οι πρωτοπόροι της LMP2 απολαμβάνουν την διαφορά 2 λεπτών από το No. 41 του αδελφικού μονοθέσιου των Louis Deletraz, Robert Kubica και Yifei, ενώ βρίσκονται στην 5η και 6η θέση γενικής.
Το No. 28 της JOTA με την Oreca και τους Stoffel Vandoorne, Sean Gelael και Tom Blomqvist συνεχίζει να κερδίζει χρόνο μετά τις ποινές που δέχτηκε.
Impressive LMP2 tussle between @JotaSport #28 and @panisracing #65!@goodyear #LeMans24 #WEC #Goodyear pic.twitter.com/HJ5JVCA0kZ
— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) August 22, 2021
Στην 20η ώρα του αγώνα, ο Vandoorne πήρε την Oreca στην 3η θέση, μειώνοντας την διαφορά από την 2η θέση σε λιγότερο από δύο λεπτά.
Οι Realteam Racing και DragonSpeed παλεύουν για την τιμή της LMP2 Pro-Am.
Στην GTE η Ferrari κρατάει την Corvette στο κόλπο
Στην GTE-Pro έχει γίνει μάχη για δύο μεταξύ του No. 51 της AF Corse με την Ferrari 488 GTE Evo και του No. 63 της Corvette C8.R να αγωνίζονται, η Ferrari με τον James Calado υπερασπίζεται την 1η θέση στα 20 λεπτά από τον Nicky Catsburg στην 2η θέση.
Το No. 92 με την εργοστασιακή Porsche 911 RSR-19 ακολουθεί στην 3η θέση, σχεδόν 1 γύρο πίσω από τους πρώτους, με το αδελφικό No. 91 να είναι 20 δευτερόλεπτα πίσω.
Τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας αντιμετώπισαν προβλήματα νωρίτερα με το No. 52 της AF Corse με Ferrari να χάνει χρόνο λόγο κλαταρίσμαστος και προβλήματος στην ανάρτηση.
Huge damage for @FerrariRaces #52 AF Corse!#LeMans24 #wec pic.twitter.com/2JSULwgEB4
— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) August 22, 2021
Το No. 64 της Corvette αποσύρθηκε στο γκαράζ για αρκετή ώρα, ενώ οι WeatherTech και HubAuto με Porsches εγκατέλειψαν.
Στην GTE-Am, το No. 83 της AF Corse με την Ferrari και τους Nicklas Nielsen, Francois Perrodo και Alessio Rovera απολαμβάνουν την πρωτοπορία με 1 λεπτό και 30 δευτερόλεπτα από το No. 33 της TF Sport με την Aston Martin, όπου έδωσε μάχη όλο το βράδυ για να κρατήσει την 1η θέση.
Το No. 80 της Iron Lynx με Ferrari παραμένει στην 3η θέση, μόλις δύο λεπτά πίσω από την Aston Martin.
Le Mans 20η/24 ώρες: Αποτελέσματα
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!