Η Toyota με το No. 7 και τους Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez προηγείται του αδελφικού μονοθέσιου με 23 δευτερόλεπτα, ενώ το No. 52 της AF Corse με Ferrari βρίσκεται μπροστά από το No. 63 και την Corvette στην GTE-Pro.
Το No. 7 της Toyota Gazoo Racing προηγείται με 68 δευτερόλεπτα διαφορά από την έξοδο του Lopez στην στροφή Mulsanne, όταν ο Kazuki Nakajima μπήκε στα pit με το No. 8 στο τέλος της 17ης ώρας. Ωστόσο όταν ο Lopez έδωσε τα ηνία στον Conway, οι μηχανικοί του καθυστέρησαν στην αλλαγή ελαστικών και έτσι πήρε πλεονέκτημα 40 δευτερολέπτων από την άλλη Toyota, παρότι ο Βρετανός και ο Nakajima έβλεπαν τους χρόνους τους να είναι 3 δευτερόλεπτα πιο αργοί.
Αυτό δεν είναι το μοναδικό συμβάν που είχε συμβεί ωστόσο, καθώς ο Kamui Kobayashi είχε έξοδο στην Indianapolis κατά την 13η ώρα, και βρέθηκε μόλις 9 δευτερόλεπτα μπροστά, ενώ απέφυγε τις μπαριέρες. Έπειτα στην 15η ώρα ο Brendon Hartley έδωσε το τιμόνι στον Nakajima αλλάζοντας μπροστινή πτέρυγα στο No. 8. Καθώς μπαίναμε στην 16η ώρα ο Nakajima ανέφερε πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων.
3η στην κορυφαία κατηγορία, 4 γύρους πίσω από τον πρωτοπόρο, είναι το No. 36 με την Alpine A480-Gibson όπου στο τιμόνι είναι ο Nicolas Lapierre, καθώς πέρασε το No. 708 της Glickenhaus 007 με τον Olivier Pla στον ίδιο γύρο. Η δεύτερη Glickenhaus με τον Richard Westbrook βρίσκεται δύο γύρους πίσω.
Στην LMP2, η Team WRT είναι στο 1-2 με τον Robin Frijns στο No. 31 μόλις 6,5 δ μπροστά από τον Robert Kubica με το No. 41 ενώ ο Will Stevens είναι ένα γύρο πίσω με την Panis Racing, 11 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Tom Blomqvist με την JOTA.
#LMP2 battle for the third place between #28 Jota and #65 Panis ?#LeMans24 #WEC @goodyear pic.twitter.com/MLBZ0hWysX
— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) August 22, 2021
Το No. 22 της United Autosports έχασε την 3η θέση λόγο συνεχόμενων προβλημάτων.
Στην GTE-Pro, ο Alessandro Pier Guidi με το No. 51 της AF Corse προηγείται αλλά η εξαιρετική δουλειά από τον Nicky Catsburg με το No. 63 και την Corvette C8.R και τον Antonio Garcia συνεχίζεται με την διαφορά να είναι στα 20 δευτερόλεπτα.
Το No. 52 της AF Corse με Ferrari βγήκε εκτός μάχης όταν στην 14η ώρα του αγώνα αντιμετώπισε πρόβλημα στην ανάρτηση και αναγκάστηκε να μπει στο pit lane.
Rain.
Night.
Fog. #LeMans24 #WEC pic.twitter.com/lvR18MCYmH— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) August 22, 2021
Αυτό επέτρεψε στις Porsche 911 της GTE-Pro των Michael Christensen με το No. 92 και Richard Lietz με το No. 91 να βρεθούν στην 4η και 5η θέση.
Η AF Corse έχει επίσης τα ηνία στην GTE-Am, με τον Francois Perrodo με το No. 83 με Ferrari 488 να προηγείται της TF Sport με την Aston Martin Vantage AMR όπου αυτή την στιγμή οδηγεί ο Ben Keating με 1 λεπτό και 40 δευτερόλεπτα διαφορά. Ένα γύρο πίσω βρίσκεται η Iron Lynx με Ferrari και τον Matteo Cressoni.
Le Mans 16η/24 ώρες: Αποτελέσματα
Class leaders
⏱️ Hour 16#Hypercar @TGR_WEC #7 #LMP2 @followWRT #31 #LMGTEPro @AFCorse #51 #LMGTEAm @AFCorse #83
#LeMans24 pic.twitter.com/3IQVIgDxVG— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) August 22, 2021
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!