Ο Jordan Taylor δήλωσε ότι οι πιθανότητες να αγωνιστεί στον αγώνα 24 ωρών του Le Mans χωρίς αλλαγή στα φρένα ήταν ένα “δυνατό θέμα” στο στρατόπεδο της Corvette Racing μετά την περσινή νίκη της Aston Martin Vantage GTEs στην κατηγορία GTE η οποία ήταν σε θέση να τελειώσει τον αγώνα με ένα μόνο σετ δισκόφρενα και τακάκια.
Το μάζεμα ενός με δύο λεπτά μέσα στο pit lane, ειδικά εάν στον αγώνα δεν παρουσιαστεί το αυτοκίνητο ασφαλείας, θα μπορούσε να παίξει καθοριστικό ρόλο στις σκληρές μάχες της GTE-Pro σύμφωνα με τον Taylor.
Ο Taylor και οι συνοδηγοί του Antonio Garcia και Nicky Catsburg κέρδισαν τον αγώνα 24 ωρών της Daytona χωρίς να πραγματοποιήσουν αλλαγή στα φρένα, με τους Pratt & Miller οι οποίοι καθοδηγούσαν την ομάδα να διερευνήσουν μία παρόμοια στρατηγική για το ντεμπούτο της Chevrolet Corvette C8.R στο Le Mans.
“Αναμφίβολα είναι ένα δυνατό θέμα,” δήλωσε ο Taylor στο sportscar365.com. “Προφανώς είναι κάτι στο οποίο έχουμε δουλέψει με αυτό στο αυτοκίνητο από την τελευταία φορά που ήμασταν στην Daytona.
“Την φετινή χρονιά στην Daytona κερδίσαμε τον αγώνα και δεν νομίζω ότι κάναμε αλλαγή φρένων εκεί.
“Αυτό μας έδωσε την αυτοπεποίθηση και για τις 24 ώρες όπου θα χρειαζόμασταν. Προφανώς αυτή η πίστα είναι λίγο διαφορετική, αλλά με το περιορισμένο πρόγραμμα μας την ημέρα των δοκιμών δεν πήραμε όσα χιλιόμετρα θέλαμε.
“Δεν νομίζω ότι έχουμε τους αριθμούς ακόμα για να καταλάβουμε πραγματικά εάν μπορούμε να το κάνουμε ακόμα.
“Θα προσπαθήσουμε να το δούμε καθ’ όλη την διάρκεια των σημερινών ελεύθερων δοκιμών και των κατατακτήριων και αύριο επίσης, και θα προσπαθήσουμε να μαζέψουμε μερικά χιλιόμετρα και μερικές ώρες στα φρένα για να πάρουμε τα νούμερα της φθοράς και να καταλάβουμε εάν υπάρχει κάποια πιθανότητα για εμάς.”
Ο Taylor δήλωσε ότι οι οδηγοί μπορούν να βρουν τρόπους για να σώσουν τα φρένα με βασικές μεθόδους, με αυτούς που φρενάρουν με το δεξί πόδι όπως αυτός να εκμεταλλεύονται και να έχουν μεγαλύτερο πλεονέκτημα από κάποιον όπως ο συνοδηγός του Catsburg, ο οποίος φρενάρει με το αριστερό πόδι.
“Συνήθως η υψηλή φθορά προέρχεται από αυτούς που φρενάρουν με το αριστερό ενώ έχουν κάποιο overlap όταν πατούν λίγο το γκάζι και το φρένο την ίδια στιγμή, αυτό ανεβάζει τις θερμοκρασίες,” εξήγησε αυτός.
“Το πρόβλημα με αυτό το στυλ αγώνα σε αντίθεση με την Daytona είναι ότι πρέπει να μείνουμε απόλυτα σταθεροί όλη την ώρα. Στην Daytona εάν αφήσεις τον ρυθμό σου για να σώσεις τα φρένα ξέρεις ότι το κομμάτι θα είναι κίτρινο και πρέπει να συλλέξεις αυτόν τον χρόνο πίσω.
“Στο Le Mans, εάν εγκαταλείψεις αυτόν τον χρόνο, κινδυνεύεις να χάσεις ένα ή δύο λεπτά.
“Σίγουρα είναι πιο δύσκολο όταν έρχεσαι εδώ για να κάνεις τέτοια πράγματα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!