Η Toyota Gazoo Racing με οδηγό τον Brendon Hartley έθεσε τον ρυθμό στην εναρκτήρια περίοδο της επίσημης ημέρας δοκιμών για τον αγώνα 24 ωρών του Le Mans το επόμενο σαββατοκύριακο.
When Hypercars and Le Mans meet for the first time… ? ??#LeMans24 #GoHyper #ToyotaGAZOORacing @FIAWEC @24hoursoflemans pic.twitter.com/pXt3Gf6WUV
— TOYOTA GAZOO Racing WEC (@TGR_WEC) August 15, 2021
Ο Hartley ήταν στην κορυφή της περιόδου 4 ωρών σημειώνοντας χρόνο 3:31.263 στο τιμόνι του No. 8 της Toyota GR010 Hybrid όπου μοιράζεται με τον Kazuki Nakajima. Ο υπερασπιστής της νίκης στο Le Mans Sebastien Buemi απουσιάζει λόγο τους τελευταίου αγώνα της σεζόν στην Formula E που διεξάγεται στο Βερολίνο.
Ο Hartley τερμάτισε ένα τέταρτο του δευτερολέπτου μπροστά από την 2η Alpine A480 Gibson με οδηγό τον Nicolas Lapierre, ενώ ο Mike Conway κατατάχθηκε 3ος με το No. 7 της Toyota.
Ο Olivier Pla έφερε το No. 708 της Glickenhaus 007 LMH στην 4η θέση με χρόνο 3:31.920, εξασφαλίζοντας ότι είναι το τρίτο καλύτερο Hypercar από τα μονοθέσια της Hypercar με διαφορά 0.657δ.
Τα δύο υβριδικά της Toyota έτρεχαν στην 1η και 2η θέση στην πρώτη ώρα της περιόδου, ενώ οι Alpine και Glickenhaus χρειάστηκαν περισσότεροι χρόνο για να φέρουν τα αυτοκίνητα τους πιο ψηλά στην κατάταξη προς στο τέλος της περιόδου.
GREEN LIGHT ? for the morning session! #TESTDAY #LeMans24 #WEC pic.twitter.com/2hTXqP1C5B
— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) August 15, 2021
Η United Autosports της LMP2 με οδηγό τον Phil Hanson χώρισε τις Toyotas μετά από 2,5 ώρες, λίγο πριν ο Lapierre φέρει την Alpine στην 3η θέση.
Λίγο πριν το τέλος της 2ης ώρας, ο Pla βρέθηκε στην 1η θέση με την Glickenhaus όπου ο κατασκευαστής του μη υβριδικού LMH ήταν μπροστά από το No. 7 της Toyota λιγότερο από ένα δέκατο.
Την 3η ώρα είδαμε τον Hartley να σημειώνει τον ταχύτερο γύρο του πρωινού, ενώ ο Lapierre ανέβηκε στην 2η θέση με 3:31.519, ρίχνοντας τον Pla στην 3η θέση.
Σε αυτούς του χρόνους από τους Hartley και Lapierre καταγράφηκαν δύο κόκκινες σημαίες στην περίοδο, η πρώτη ενός κώνου εκτός θέσης στην γέφυρα Dunlop, και η δεύτερη ήρθε μετά το ατύχημα του Tom Gamble στην GR Racing με την Porsche 911 RSR-19.
Ο λόγος που ο Gamble βγήκε εκτός δεν έχει γίνε ξεκάθαρος ακόμα, με τον Βρετανό οδηγό της GTE-Am να σταματάει το αυτοκίνητο του μεταξύ της Tertre Rouge και του πρώτου chicane της Mulsanne.
Οι δοκιμές συνεχίστηκαν μετά από 20 λεπτά, αλλά μετά από μισή ώρα εμφανίστηκαν και πάλι λόγο του ατυχήματος της TF Sport και της Aston Martin με οδηγό τον John Hartshorne, ο οποίος έχασε το φρενάρισμα του στο πρώτο chicane.
Οι πράσινες σημαίες κυμάτισαν με 24 λεπτά να απομένουν, μετά την βελτίωση του Conway ο οποίος έγινε ο 3ος ταχύτερος με την Toyota, ρίχνοντας τον Pla και την Glickenhaus στην 4η θέση.
Η Glickenhaus με το No. 709 τερμάτισε πίσω στην 18η θέση συνολικά, σχεδόν 5 δευτερόλεπτα μακριά από τον ρυθμό των πρωτοπόρων.
Η United Autosports με τις Oreca 07 Gibsons τερμάτισε 1η και 2η στην κατηγορία LMP2, με τον υπερασπιστή της νίκης στο Le Mans στην κατηγορία του Paul di Resta να προηγείται με χρόνο 3:33.038 όπου σημείωσε με 90 ακόμη λεπτά να απόμένουν.
Ο Σκοτσέζος οδηγός κέρδισε τον Hanson από την πρώτη του προσπάθεια με 4 δέκατα, ενώ ο Yifei Yi ήταν ο 3ος ταχύτερος με το No. 41 της Team WRT με Oreca.
Ο Oliver Jarvis ήταν 4ος για την Risi Competizione, μπροστά από τον οδηγό της JOTA Sean Gelael ο οποίος βελτίωσε τον χρόνο του μετά την κόκκινη σημαία, και μετά βρέθηκε ο Paul-Loup Chatin της IDEC Sport.
Good afternoon ☀️?
? A.Vincent (ACO) #LeMans24 #WEC pic.twitter.com/YIhhJl4f6a
— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) August 15, 2021
Δυνατό ξεκίνημα για τις Porsches στην κατηγορία GTE
Το 1-2 σημειώθηκε από την Porsche GT Team στην GTE-Pro, καθώς ο Kevin Estre σημείωσε τον ταχύτερο γύρο μπροστά από τον Gianmaria Bruni.
Ο Bruni σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με 15 λεπτά να απομένουν και κατάφερε να βελτιώσει τον χρόνο του στην 2η θέση όπου σημείωσε ο συνοδηγός του Frederic Makowiecki νωρίτερα, ωστόσο ο Ιταλός ήταν 0.003 δευτερόλεπτα μακριά από τον Estre με το No. 92 και την Porsche 911 RSR-19.
#LeMans24 – Good morning from Circuit des 24 Heures. Here comes the schedule for today's @FIAWEC @24hoursoflemans test day for the1️⃣2️⃣ #Porsche #911RSR
➡ 9:00 – 13:00: Test session 1
➡ 14:00 – 19:00: Test session 2 pic.twitter.com/xKRPZxJZBd— Porsche Motorsport (@PorscheRaces) August 15, 2021
Οι εργοστασιακές AF Corse με τις Ferrari 488 GTE Evos ήταν στην 3η και 4η θέση, με το No. 51 και τον οδηγό James Calado να έχει το προβάδισμα.
Ο Nick Tandy ήταν 4ος με το No. 64 και την Chevrolet Corvette C8.R, ο Βρετανός οδηγός σημείωσε 3:55.580 και βρέθηκε μπροστά από τον Earl Bamber με την ιδιωτική WeatherTech Racing με Porsche.
Ο Alessio Picariello προηγούταν στην GTE-Am από τις υπόλοιπες Porsche και την Absolute Racing, η οποία δέχεται τεχνική υποστήριξη από την Proton Competition στο ντεμπούτο της στο Le Mans. Ο Picariello σημείωσε χρόνο 3:55.841 στην 39η θέση γενικής.
Το αυτοκίνητο της D’station σπίνιαρε στα χαλίκια της Porsche Curves στο ξεκίνημα της 4ης ώρας με τον Satoshi Hoshino πίσω από το τιμόνι. Μία ακόμη κίτρινα σημαία είχαμε λόγο της IDEC Sport στην LMP2 με οδηγό τον Dwight Merriman στα esses.
Practice 1: Αποτελέσματα
The fastest car from each class during this morning's first test session at @24hoursoflemans.@TGR_WEC #8@PorscheRaces #92@UnitedAutosport #23@northwestamr #98@RacingTeamNL #29#WEC #LeMans24 pic.twitter.com/33jLRMCMKf
— WEC (@FIAWEC) August 15, 2021
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!