Ο τεχνικός διευθυντής της Toyota Gazoo Racing Europe Pascal Vasselon είναι αισιόδοξος ότι δεν θα επαναληφθούν θέματα σχετικά με την αξιοπιστία όπως εντοπίστηκαν στους πρώτους γύρους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής για τις Toyota GR010 Hybrids.
Ο Ιάπωνας κατασκευαστής θα είναι ο πρώτος στο Le Mans με καινούργιο LMH για το 2021, βάζοντας ερωτηματικά για το εάν τα αυτοκίνητα του δεν παρουσιάσουν προβλήματα στον 24ωρο αγώνα.
Τα πιο πρόσφατα προβλήματα των αυτοκινήτων στον αγώνα 6 ωρών της Monza λύθηκαν σύμφωνα με τον Vasselon, ο οποίος αποκάλυψε ότι η ομάδα υπέστη ζημιά από νοθευμένα καύσιμα κατά την διάρκεια του Ιταλικού αγώνα.
“Εμείς κάναμε μία προσπάθεια ώστε να πάρουμε μέτρα για όλα τα θέματα που είχαμε μέχρι στιγμής,” είπε ο Vasselon.
“Δεν υποφέραμε από κάποια βασικά προβλήματα. Εμείς ήμαστε όσο αισιόδοξοι μπορούμε αλλά κάτι καινούργιο μπορεί να συμβεί.
“Πιστεύω ότι έχουμε λύσει όλα τα προβλήματα που είχαμε. Το βασικό θέμα του No. 8 στην Monza ήταν το νοθευμένο καύσιμο. Το είχαμε και στα δύο μονοθέσια όπως και στο No. 7 κατά την διάρκεια των δοκιμών.
“Δεν ήταν εμφανές για να καταλάβουμε από που προερχόταν επειδή η νοθεία είναι κατά κάποιο τρόπο διάφανη και δεν ήταν ορατή στα φίλτρα.”
Ο Vasselon εξήγησε ότι η ομάδα αργότερα βρήκε ότι η νοθεία ήρθε από την δεξαμενή καυσίμου, η οποία καθαρίστηκε και ξανακατασκευάστηκε ενόψει των δοκιμών του Le Mans.
Ένα ηλεκτρικό πρόβλημα ανάγκασε το τελικό νικητή του αγώνα No. 7 Kamui Kobayashi να σταματήσει για λίγο στην πίστα της Monza, με το πρόβλημα να έχει λυθεί σύμφωνα με τον Vasselon.
Οι αυριανές δοκιμές θα σηματοδοτούν την πρώτη διαδρομή του GR010 Hybrid στην πίστα 13.626 km, όπου η ομάδα θα αγωνιστεί ενώ έχει ελέγξει όλη την λίστα των δεδομένων.
“Προφανώς και θα δούμε το setup και τα συστήματα εξέλιξης. Τα πάντα είναι καινούργια,” είπε ο Vasselon. “Θα είναι μία πολύ δραστήρια μέρα αύριο.
“Η μόνη στρατηγική είναι να κάνουμε μία λίστα των αντικειμένων που θα δοκιμαστούν όπου θα μοιραστούν και στα δύο μονοθέσια.
“Τα πιο σημαντικά αντικείμενα έχουν δοκιμαστεί και από τα δύο μονοθέσια αλλά μερικά ακόμα θα μοιραστούν και έπειτα τα αποτελέσματα κοινοποιηθούν.”
It's almost time…. ? ??#LeMans24 #GoHyper #ToyotaGAZOORacing @FIAWEC @24hoursoflemans pic.twitter.com/FGJx53b3OP
— TOYOTA GAZOO Racing WEC (@TGR_WEC) August 12, 2021
Ο Vasselon εξήγησε τα επίπεδα ισχύος των Toyota, Glickenhaus για το Le Mans
Ο Vasselon εξήγησε ότι η απόφαση της FIA και ACO δεν πραγματοποιήθηκε για την μείωση της απόδοσης των μονοθέσιων LMH όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί για το Le Mans.
Αρχικά, τόσο η Toyota όσο και η Glickenhaus 007 είχανε μέγιστη απόδοση ισχύος στα 500 kW, αλλά και τα δύο επίπεδα ισχύος των μονοθέσιων από την Monza μεταφέρθηκαν στην ημέρα δοκιμών.
Η GR010 Hybrid θα αγωνιστεί με μέγιστη ισχύ 515 kW ενώ η Glickenhaus θα είναι στα 520 kW.
“Δεν είναι έκπληξη,” δήλωσε ο Vasselon. “Όταν είδαμε στο Spa ότι τα LMP2s είναι πολύ κοντά εμείς αμέσως σκεφτήκαμε το Le Mans, όπου το μοιραστήκαμε με την FIA και την ACO.
“Κάποια στιγμή αυτοί ενδιαφέρθηκαν για την ανησυχία μας και υπήρξε μία εύκολη βελτίωση η οποία έπρεπε να γίνει.
“Ναι, το πλάνο για το Le Mans ήταν να τρέξουμε στα 500 kW. Νομίζω ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι ήταν να τρέξουν στα 520 kW, οπότε ήταν κάτι εύκολο για να γίνει φέτος, ίσως το επόμενο έτος να διορθώσουμε το πρόβλημα.
“Είναι κάτι το οποίο θεωρητικά πρέπει να το εξετάσουμε για το 2023 επειδή όταν τα LMDh θα είναι εδώ, γνωρίζουμε ότι δεν θα μπορούν να αγωνιστούν στα 520 kW.”
Ο Vasselon είπε ότι και οι τέσσερις δοκιμές προσομοίωσης αντοχής έγιναν σε επίπεδο ισχύος 520 kW.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!