Η Alpine Endurance Team ελπίζει να είναι μόνο ένα γύρο μακριά από την Toyota Gazoo Racing και το μήκος του stint στο Le Mans σύμφωνα με την μείωση της ενέργειας στην Alpine A480 Gibson ενόψει των δοκιμών της Κυριακής.
Η Γαλλική ομάδα με το μονοθέσιο της LMP1 το οποίο κατασκευάζει η ORECA θα έχει μείωση 74 megajoules – περίπου 8% λιγότερη ενέργεια ανά stint – από τον τελευταίο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής στην Monza.
Αυτό συγκριτικά με την Toyota GR010 Hybrid και την Glickenhaus 007, όπου και οι δύο κράτησαν το BoP της Monza από τον γύρο στην Ιταλία παρά την απαίτηση των κανονισμών για μέγιστη δύναμη 500 kilowatts για το Le Mans.
Η Toyota αναμένεται να αγωνιστεί στα 515 kW την Κυριακή με την Glickenhaus στα 520 kW, χωρίς να έχει δοθεί καμία εξήγηση από την FIA και την ACO για αυτά τα αυτοκίνητα που δεν έχουν μείωση προς τα κάτω.
Όταν ρωτήθηκε για τις αλλαγές στο BoP που επιβλήθηκαν στην Alpine ενόψει της ημέρας δοκιμών, ο Lapierre δήλωσε ότι “είναι δύσκολο να γνωρίζω αυτή την στιγμή.”
“Σίγουρα θα είμαστε πιο κοντά στην Toyota αλλά είμαστε πιο κοντά από το ξεκίνημα της σεζόν, οπότε πρόκειται να το χρησιμοποιήσουμε,” δήλωσε ο Lapierre.
“Στην Monza δεν ήταν τόσο άσχημα. Τώρα αυτοί μείωσαν την ενέργεια. Εδώ είναι πιο μεγάλος ο γύρος οπότε δεν θα είναι τόσο άσχημα.
“Ελπίζω ότι θα είμαστε μόνο ένα γύρο πιο μακριά από αυτούς για να είμαι ειλικρινής.
“Εάν πρόκειται να είμαστε δύο γύρους πιο μακριά, αυτό πρόκειται να μας βλάψει αρκετά στον αγώνα. Ας ελπίσουμε ότι θα έχουμε μόνο ένα γύρο διαφορά, θα ήταν τέλειο.
“Θα ήταν καλύτερο για τον αγώνα και για τους θεατές και για όλους.
“Για τους πρώτους αγώνες, το BoP στην πίστα ήταν αρκετά καλό. Είμασταν λίγο πιο γρήγοροι από αυτούς, ίσως, στο Portimao. Αυτοί ήταν λίγο ταχύτεροι στην Monza.
“Όλα για όλα, πιστεύω ότι θα ήταν αρκετά καλό για τους αγωνιζόμενους και την ψυχαγωγία.
“Αλλά το γεγονός ότι έπρεπε να σταματήσουμε τόσο νωρίς κατέστρεψε τα πάντα. Ήταν πολύ εκνευριστικό καθώς οδηγούσα. Ας ελπίσουμε ότι θα είναι καλύτερα εδώ.”
Ο Lapierre δήλωσε ότι η ομάδα έχει μπερδευτεί από την έλλειψη προσαρμογής των LMH όπως καθορίζουν οι κανονισμοί.
“Πιστεύω ότι η μείωση της ενέργειας ήταν αναμενόμενη για αυτόν τον αγώνα. Αλλά το γεγονός ότι δεν μετακίνησαν ούτε την Toyota ούτε την Glickenhaus ήταν για εμάς η μεγαλύτερη έκπληξη,” πρόσθεσε αυτός.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!