Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας PR1/Mathiasen Motorsports, Bobby Oergel δήλωσε ότι η συμμετοχή στον εναρκτήριο αγώνα 6 ωρών του Spa για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής ήταν “πολύτιμη” ως προετοιμασία για το ντεμπούτο της Αμερικάνικης ομάδας στον αγώνα 24 ωρών του Le Mans.
Η βάση της ομάδας στην Καλιφόρνια έχει ενωθεί με την Panis Racing για το εγχείρημα στο Le Mans, με τον μεγαλύτερο αριθμό προσωπικού να είναι Γάλλοι στο εγχείρημα της ομάδας με την Oreca 07 Gibson και οδηγούς τους Simon Trummer, Gabriel Aubry μαζί με τον νικητή στο Trueman Cup του IMSA Patrick Kelly.
Ενώ φαινόταν σαν να είμαστε “μία μύγα στον τοίχο” στο Spa, ο Oergel δήλωσε ότι η ευκαιρία να απορροφήσουν αυτή την εμπειρία θα κάνει την προσπάθεια του Le Mans ακόμη πιο ισχυρή όταν η PR1 επιστρέψει με το δικό της πλήρωμα.
“Είναι εκπληκτικά θετικό,” δήλωσε ο Oergel στο Sportscar365.com. “Από την δική μας θέση, το να είσαι σαν την μύγα στον τοίχο, όχι απαραίτητα με τις πιέσεις στο εγχείρημα του προγράμματος, μαθαίνεις, καταλαβαίνεις…
“Από τα εμπόδια που έχει η διαχείριση της ομάδας, δεν θα μπορούσα να ρωτήσω για μία καλύτερη κατάσταση τους Sarah και Simon [Abadie] και ολόκληρο το πλήρωμα της Panis. Αυτοί έκαναν τα πάντα και περισσότερα από όσα περίμενα.
“Για οποιονδήποτε σκέφτεται να βγάλει το κεφάλι του πρώτος και να πάει εκεί, είναι καλό γιατί πρόκειται για ένα διαφορετικό είδος προγράμματος.
“Είναι πολύτιμο να μπορείς να βοηθάς αλλά να μην είσαι με το κεφάλι στο τοίχος.”
Ο Oergel είπε ότι θα υπάρχει “περισσότερο” προσωπικό της PR1/Mathiasen στο Le Mans όπου θα έχει “πιο ενεργό” ρόλο, αλλά αυτός είπε ότι είναι χαρούμενος που θα αφήσει το μεγάλο όγκο του εγχειρήματος στην εμπειρία της ομάδας Panis.
“Θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ρητό,” δήλωσε αυτός. “Δεν ερχόμαστε εδώ για να πούμε ότι είναι ένα πλήρης πρόγραμμα που λειτουργεί και το διαχειρίζεται η PR1.
“Απολύτως όχι. Θα είναι ακόμα μία προσπάθεια της Panis η οποία υποστηρίζεται από την PR1, μόνο που θα έχει την ονομασία της PR1/Mathiasen.
“Είναι κάτι διαφορετικό. Δεν θα έλεγα ότι φοβάμαι να το κάνω τώρα αυτό μετά από ότι έγινε. Αλλά δεν τα ξέρετε όλα σχετικά με αυτό.
“Μία φορά δεν σε κάνει εντάξει. Προφανώς και είναι ένα διαφορετικό παιχνίδι που παίζετε. Είναι το ίδιο για μία Ευρωπαϊκή ομάδα να έρθει στις Η.Π.Α.
“Είναι ένα διαφορετικό παιχνίδι. Υπάρχουν διαφορετικοί κανονισμοί και διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους μπορείς να βοηθήσεις ή να βλάψεις τον εαυτό σου.”
Στο Spa, ένα πρόβλημα στην εκκίνηση του κινητήρα πέταξε μακριά το τρίο από τον τερματισμό στο βάθρο στην υποκατηγορία LMP2 Pro-Am, όπου ήρθε στον κλασσικό Γαλλικό αγώνα αντοχής με ρεαλιστικές προσδοκίες μεταξύ των 25 πληρωμάτων της κατηγορίας LMP2.
“Θα υπάρξουν περισσότερα LMP2s και περισσότερα αυτοκίνητα Pro-Am,” είπε ο Oergel. “Αυτός είναι ο βασικός μας στόχος; Να ξεφύγουμε από την κατηγορία Pro-Am. Οτιδήποτε παραπάνω μπορούμε να κάνουμε από αυτό θα ήταν φοβερό.
“Από την άποψη μας, στο Spa ήταν πολύ παραγωγικό ως πρόγραμμα αυτό της Pro-Am. Ώσπου σταμάτησε.
“Νομίζω ότι παλεύαμε για μία καλή θέση. Αλλά αυτό ήταν μέχρι εκεί. Ήταν ένα καθαρό τεστ για να μάθουμε και να κατανοήσουμε και να συνεργαστούμε με την ομάδα και να καταλάβουμε πως μπορούμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον.
“Πιστεύω ότι έχουμε καλά πράγματα ο ένας για τον άλλον.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!