Ο Antonio Garcia δήλωσε ότι η απουσία από τον περσινό 24ωρο αγώνα του Le Mans ήταν “σκληρή, δύσκολη και πολύ ασυνήθιστη” καθώς η Corvette Racing προετοιμαζόταν για την επιστροφή στον κλασσικό Γαλλικό αγώνα αντοχής.
Οι ιδιοκτήτες του εργοστασίου Pratt & Miller αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν από τους αγώνες το 2020, τερματίζοντας ένα σερί για 20 συνεχόμενα χρόνια λόγο των περιορισμών στα ταξίδια εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού.
Ενώ συνέχισε να διεκδικεί τον τίτλο στην κατηγορία GT Le Mans του IMSA εκείνη την σεζόν μαζί με τον συνοδηγό του Jordan Taylor, ο Ισπανός παραδέχτηκε ότι η απουσία του από το Le Mans εκείνη την χρονιά ήταν κάτι το ασυνήθιστο.
“Το να μην πάμε στο Le Mans πέρυσι ήταν κάτι που πραγματικά μας έλλειψε,” δήλωσε ο Garcia. “Πηγαίνοντας πίσω είναι κάτι που όλοι το θέλαμε.
“Σαφώς και είναι ένας από τους μεγαλύτερους αγώνες της σεζόν.
“Η απουσία πέρυσι ήταν κάτι σκληρό, δύσκολο και πολύ ασυνήθιστο για την Corvette Racing.
“Πηγαίνοντας πίσω τώρα, ανυπομονούσαμε για αυτό. Έχουμε ήδη κερδίσει έναν αγώνα 24 ωρών, κάτι το οποίο μας δίνει μεγάλη αυτοπεποίθηση.
“Νιώθω ότι είμαστε πολύ πιο προετοιμασμένοι με το C8.R φέτος από ,τι είμασταν πέρυσι. Ελπίζω ότι θα είμαστε τόσο ανταγωνιστικοί στο Le Mans όσο ήμασταν και στην Daytona.”
Ο Garcia και η ομάδα είχαν ένα “jump start” στην προετοιμασία τους για το Le Mans νωρίτερα την φετινή σεζόν συμμετέχοντας στον αγώνα 6 ωρών του Spa για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA, όπου αυτός ήταν στην ίδια ομάδα με τον Oliver Gavin ο οποίος εγκατέλειψε ενώ τερμάτισαν στην 4η θέση της κατηγορίας GTE-Pro.
Αυτός ο αγώνας σηματοδοτούσε το αγωνιστικό ντεμπούτο της Corvette C8.R στην Ευρώπη, αφού σχεδίαζε αρχικά να έρθει στο Le Mans από πέρυσι.
“Αυτό το αυτοκίνητο πρέπει να είναι καλύτερο και αυτό είναι που αναμένουμε,” δήλωσε ο Garcia. “Είδαμε στο Spa ότι ήμασταν κοντά στους αντιπάλους μας. Οπότε ήταν ένας καλός αγώνας για την ομάδα να προσαρμοστεί στους κανονισμούς του WEC και στην στρατηγική.
“Τώρα μόλις φτάσουμε στο Le Mans, θα χρειαστούμε μικρότερη διάρκεια ώστε να προσαρμοστούμε από ,τι πριν.”
Can’t wait to see her !! ?@CorvetteRacing @CorvetteMs pic.twitter.com/rZ7any8pQK
— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) August 11, 2021
Ο teammate στην Corvette Tommy Milner, πέρασε ένα μεγάλο χρονικό διάστημα στον προσομοιωτή της ομάδας ως προετοιμασία, πιστεύει ότι το αυτοκίνητο GTE με τον κινητήρα στην μέση θα προσαρμοστεί καλύτερα στην πίστα του de la Sarthe από ότι ο προκάτοχος του, καθαρά και μόνο από την άποψη των κανονισμών.
“Είδαμε ότι με το C7.R είχαμε κάποια έλλειψη με τους ανταγωνιστές μας και τα ποιο καινούργια αυτοκίνητα όσο περνούσε ο καιρός,” δήλωσε ο Milner.
“Ρεαλιστικά, το C7 κατασκευάστηκε πριν αλλάξουν οι κανονισμοί των αυτοκινήτων GT, οπότε παλεύαμε πάντα με τα επίπεδα χαμηλής κάθετης δύναμης των αυτοκινήτων.
“Με το C8.R να έχει κατασκευαστεί με αυτούς τους κανονισμούς και με όλη την γνώση και την εμπειρία που έχει κερδίσει αυτή η ομάδα κάθε χρόνο από το Le Mans, είχαμε αυτήν την ευκαιρία να φτιάξουμε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο το οποίο θα πρέπει να είναι γρήγορο στο Le Mans.
“Ο χρόνος θα μας πει. Αλλά πάντα αυτό ήταν το θέμα συζήτησης με την ομάδα για το Le Mans. Είμαι ενθουσιασμένος που είμαι εδώ, για να δούμε πώς θα είναι το αυτοκίνητο. Οι μηχανικοί, τα παιδιά του πληρώματος είναι… μία εξαιρετική προοπτική.”
Ο Milner δήλωσε ότι ειδικά μετά την απουσία του περσινού αγώνα, κανένας από την ομάδα δεν έχει πάρει τίποτα ως δεδομένο αυτή την στιγμή.
“Το να μην έρθουμε εδώ πέρυσι μας υπενθυμίζει πόσο ιδιαίτερος είναι αυτός ο αγώνας και πόσο σημαντικός είναι για την ομάδα, για την Corvette και για την Chevrolet,” δήλωσε αυτός.
“Αυτός είναι ένας αγώνας όπου για πολλούς ανθρώπους είναι ένα αντικείμενο στην λίστα. Το να πάμε εκεί είναι κάτι το ξεχωριστό.
“Κάθε φορά που έρχομαι εδώ είναι κάτι ακόμη μεγαλύτερο. Είναι μία ακόμα ευκαιρία να κερδίσω τον μεγαλύτερο αγώνα στα μηχανοκίνητα σπορ παγκοσμίως.
“Δεν το παίρνουμε χαλαρά στην ομάδα. Είμαστε ακόμα πιο ενθουσιασμένοι που θα πάρουμε τη νέα Corvette εκεί για πρώτη φορά. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι – συμπεριλαμβανομένου και εμένα – όπου είναι πρόθυμοι να δουν τι μπορεί να κάνει το C8.R εκεί.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!