Ο Helmut Marko έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πού θέλει να πάει η Red Bull Racing το 2025 σχετικά με τους κινητήρες της Formula 1.
Η τρέχουσα ιδέα θα πρέπει (εν μέρει) να εγκαταλειφθεί σύμφωνα με τον σύμβουλο της Aυστριακής ομάδας αγώνων. Το να κάνoυν τις μονάδες ισχύος φθηνότερες είναι επίσης ένα σημαντικό ζήτημα.
Για τα επόμενα χρόνια, τα μονοθέσια των ομάδων θα λειτουργούν με τους 1.6 V6 turbo υβριδικούς κινητήρες.
“Είμαστε υπέρ ενός εντελώς νέου κινητήρα, επειδή τα πνευματικά δικαιώματα της μονάδας ισχύος της Honda λήγουν το 2025. Είμαστε ενάντια σε μια δαπανηρή συρρίκνωση του τρέχοντος κινητήρα και ενάντια στην MGU-H”, είπε ο Marko, αναφέροντας επίσης κάτι στο οποίο όλες οι ομάδες της Formula 1 έχουν ήδη δώσει το ΟΚ. “Αυτό που σίγουρα θα έρθει είναι τα συνθετικά καύσιμα.”
Αν η Red Bull μπορούσε να σχεδιάσει έναν νέο κινητήρα, ο 78χρονος Αυστριακός ξέρει τι θα επέλεγε η ομάδα του.
“Ένας κινητήρας με υψηλές στροφές και ισχυρό αγωνιστικό ήχο, ο οποίος από πλευράς κόστους θα είναι κάτω από 100 εκατομμύρια το χρόνο και κάτω από ένα εκατομμύριο ανά μονάδα. Οι σημερινοί κινητήρες είναι πολύ πάνω από αυτό. Επιπλέον, το κόστος μπορεί να εξοικονομηθεί μέσω της τυποποίησης του υπερσυμπιεστή, του KERS, της μπαταρίας και ούτω καθεξής”, είπε στο Speedweek.com.
Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα όλα τα εμπλεκόμενα μέλη θα συναντηθούν ξανά στην πίστα της Monza για να συζητήσουν για τους κινητήρες από το 2025 και μετά.
Οι μονάδες ισχύος που θα χρησιμοποιεί η Red Bull και η AlphaTauri για την επόμενη σεζόν θα εξακολουθούν να προέρχονται από τη Honda στην Ιαπωνία.
“Το 2022 θα συνεχίσουμε να αγοράζουμε τους κινητήρες μας απευθείας από το κέντρο ανάπτυξης στη Sakura. Οι κινητήρες μας θα είναι έτοιμοι για το 2023. Οι νεοσύλλεκτοι τεχνικοί [από τη Mercedes και άλλους] θα πρέπει να μπορούν να αρχίσουν να εργάζονται για εμάς μέχρι το τέλος της άνοιξης του 2022 το αργότερο, μετά το νομικά απαιτούμενο διάλειμμα.”
Αυτός ο χρόνος της άδειας αντιστοιχεί απόλυτα με την κατασκευή του νέου εργοστασίου της Red Bull Powertrains. “Όσον αφορά την κατασκευή, μια ξεχωριστή αίθουσα χτίζεται για το έργο. Θα πρέπει να είναι έτοιμη τον Απρίλιο ή τον Μάιο του 2022. Μέχρι τότε, ένα μεγάλο μέρος των δοκιμών της AVL [εταιρεία για ανάπτυξη, προσομοίωση και δοκιμές στην αυτοκινητοβιομηχανία] θα πρέπει επίσης να είναι έτοιμο”, είπε ο Marko κλείνοντας.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!