Η Alpine A480 Gibson έχει δεχθεί μείωση στην τελική απόδοση της ενέργειας όπου μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά την διάρκεια του stint στην ημέρα δοκιμών του 24ωρου αγώνα του Le Mans αργότερα αυτό το μήνα, σύμφωνα με το τελευταίο BoP του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA για την κατηγορία Hypercar.
Η Alpine Endurance Team με την ORECA η οποία κατασκευάζει το μονοθέσιο της LMP1 θα έχει μέγιστη επιτρεπτή ενέργεια ανά stint 844 megajoules για τις επίσημες δοκιμές πριν το Le Mans στις 15 Αυγούστου, σημειώνοντας μία μείωση 74 MJ – περίπου 8% – από τον τελευταίο γύρο του WEC στην Monza.
Αυτή είναι η μοναδική αλλαγή από το BoP για την κατηγορία Hypercar, με τα μονοθέσια της LMH των Toyota Gazoo Racing και Scuderia Cameron Glickenhaus να μένουν ανεπηρέαστα.
Η Alpine με οδηγούς τους Matthieu Vaxiviere, Andre Negrao και Nicolas Lapierre θα παραμείνουν στα 952 kg ελάχιστο βάρος όπου τους δόθηκε στον 2ο γύρο του Portimao τον Ιούνιο.
Η μέγιστη απόδοση ισχύος θα είναι στα 450 kW (603 hp) και παραμένει ίδια. Ο υπολογισμός της πιο χαμηλής ενέργειας ανά stint ήρθε αφότου το αυτοκίνητο της Alpine, η πρώην Rebellion R13 LMP1 ήταν αδύνατο να πιάσει τα μονοθέσια της LMH στην διάρκεια των περιόδων ανά stint στους πρώτους τρεις εναρκτήριους γύρους του WEC.
Η Toyota GR010 Hybrids και η μη-υβριδική Glickenhaus SCG 007 LMHs θα πάρει μέρος στην ημέρα δοκιμών σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά που είχε στους δύο πρόσφατους αγώνες του WEC στο Portimao και στην Monza.
Το δίδυμο των Toyotas θα ξεκινήσει την εβδομάδα του Le Mans στα 1066 kg με τελική ισχύς στα 515 kW συγκριτικά με τα 1030 kg και τα 520 kW για τα δύο μη-υβριδικά prototypes της Glickenhaus LMH, όπου βρίσκονται στο όριο των Le Mans Hypercars για το BoP του WEC.
Περαιτέρω αλλαγές στο BoP μπορεί να γίνουν μεταξύ της ημέρας δοκιμών και του 24ωρου αγώνα του Le Mans στις 21-22 Αυγούστου.
Η Ferrari έχει μείωση 10 Kg από την τελευταία χρονιά
Το WEC έχει επίσης εκδώσει το Balance of Performance της κατηγορίας GTE για την ημέρα δοκιμών του Le Mans, όπου περιλαμβάνει την μείωση 10 kg της Ferrari 488 GTE Evo από τον αγώνα της περσινής χρονιάς.
Η Ferrari με τα δύο εργοστασιακά αυτοκίνητα της AF Corse θα αγωνιστούν με ελάχιστο βάρος 1269 kg, σύμφωνα με την ανακοίνωση για την GTE η οποία περιλάμβανε και το BoP της Hypercar.
Η χωρητικότητα του καυσίμου στην Ferrari έχει αυξηθεί κατά 5 λίτρα, μαζί με την αύξηση στην απόδοση των επιπέδων του turbo.
Στην Porsche έχει δοθεί 1kg μείωση στο βάρος των φρένων και ένα λίτρο αύξηση στην χωρητικότητά καυσίμου, με την 911 RSR-19 να είναι στα 1285 kg και 99 λίτρα αντίστοιχα. Έχει επίσης προστεθεί και μία αύξηση 0.7 mm στην διάμετρο του αεραγωγού σύμφωνα με την την περσινή έκδοση του αγώνα Le Mans.
Η Chevrolet Corvette C8.R θα κάνει τους πρώτους γύρους στην πίστα 8.46 μιλίων του Le Mans με ελάχιστο βάρος στα 1276 kg, χωρητικότητα καυσίμου στα 99 λίτρα και 42.7 mm διάμετρο αέρα.
Το BoP στην GTE-Pro υπολογίζεται ξεχωριστά για το Le Mans και δεν χρησιμοποιείται από το αυτόματο σύστημα BoP όπως στους υπόλοιπους γύρους του WEC.
Το success ballast δεν λαμβάνει μέρος για την GTE-Am στο Le Mans, όπου σηματοδοτεί τον 4ο γύρο της σεζόν του WEC.
Το ελάχιστο βάρος θα δημοσιευτεί από τον κάθε κατασκευαστή ξεχωριστά, με τις Ferraris και Porsches να είναι 10 kg πιο βαριές από αυτές της GTE-Pro, ενώ η Aston Martin Vantage GTEs θα ξεκινήσει στα 1257 kg.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!