Δεν εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τη δυναμική της στο Hungaroring η Ferrari, η οποία είδε τον Carlos Sainz να μένει εκτός μάχης με ατύχημα στο Q2 και τον Charles Leclerc να κάνει τον 7ο χρόνο, πίσω από τους Gasly και Norris.
Αν και δε θα μάθουμε ποτέ εάν ο Carlos Sainz θα κατάφερνε να μπει στο Q3 λόγω του ατυχήματός του στην τελευταία στροφή, ο teammate του, Charles Leclerc, κατάφερε να περάσει στην τελική διαδικασία, όπου κατέλαβε τον 7ο χρόνο.
Ήταν μια επίδοση όμως που δεν ικανοποίησε πλήρως την ομάδα και τον οδηγό, δεδομένου ότι είχαν βάλει στόχο την κορυφή του midfield, κάτι που δεν επετεύχθη, μιας και μπροστά από τον Μονεγάσκο κατατάχθηκαν οι Pierre Gasly (5ος) και Lando Norris (6ος).
“Ήταν μια μικρή απογοήτευση η σημερινή μέρα, καθώς περιμέναμε λίγα περισσότερα από την 7η θέση. Οι υψηλές θερμοκρασίες δεν ήταν τόσο μεγάλη δυσκολία όσο ο αέρας σήμερα. Καθώς αυτός εντάθηκε στο Q2, αρχίσαμε να δυσκολευόμαστε με τα πίσω ελαστικά και δεν μπορούσαμε να μεγιστοποιήσουμε τη δυναμική μας”.
“Αύριο είναι όμως η μέρα που κερδίζονται οι βαθμοί. Ο ρυθμός αγώνα μας δείχνει δυνατός, έτσι είμαι αρκετά αισιόδοξος. Δεν είναι εύκολο πράγμα το να περάσεις στην πίστα αυτή, έτσι θα πρέπει να κάνουμε μια καλή εκκίνηση αύριο”.
Δηλώσεις έκανε και ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Scuderia, Laurent Mekies: “Δεν έχει νόημα να αρνηθούμε πως η σημερινή μέρα ήταν απογοήτευση μιας και το αποτέλεσμά της δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μας”.
“Δεδομένων των χρόνων στο Q3, θα μπορούσαμε να είχαμε πετύχει μια θέση στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης, αλλά όταν οι διαφορές είναι τόσο μικρές, απλά και το παραμικρό είναι αρκετά ώστε να κερδίσεις ή και να χάσεις μερικές θέσεις”.
“Μερικές φορές αυτό λειτούργησε υπέρ μας, αλλά όχι αυτό το μεσημέρι. Μαζί με αυτό, πληρώνουμε και το τίμημα του ότι ο Carlos έμεινε εκτός στο Q2, μιας και ήταν ξεκάθαρο πως είχε τον ρυθμό να παλέψει μέχρι και για την 4η θέση”.
“Πλέον, θα εστιάσουμε στο να προετοιμαστούμε για τον αγώνα, το οποίο θα είναι μια σκληρή δοκιμή για οδηγούς και μονοθέσια, ειδικά λόγω των αναπάντεχων υψηλών θερμοκρασιών. Χθες, η απόδοσή μας στα μεγάλα stint δεν ήταν κακή, αλλά γνωρίζουμε πόσο δύσκολο είναι να κερδίσεις θέσεις στην πίστα αυτή”.
“Η στρατηγική και η διαχείριση ελαστικών θα είναι σημαντικές παράμετροι γι’ αύριο”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!