Ο Carlos Sainz πήρε την τρίτη και τελευταία του μονάδα ισχύος για το 2021, μετά από πρόβλημα που βρήκε η Ferrari στον καθιερωμένο νυχτερινό έλεγχο στο μονοθέσιό του.
Μετά τις δοκιμές της Παρασκευής για το Ουγγρικό GP, οι έλεγχοι της Ferrari τη νύχτα στο garage είχαν ως εύρημα κάποια στοιχεία τα οποία δεν ήταν καλά για τη μονάδα ισχύος του Carlos Sainz.
Έτσι, λήφθηκε η απόφαση να αλλαχθεί η μονάδα ισχύος στην SF21 του Ισπανού, ώστε να σταλεί πίσω στο Maranello για επιπλέον ανάλυση.
Η ομάδα επέλεξε άρα να βάλει στο μονοθέσιο την τρίτη και τελευταία “δωρεάν” μονάδα ισχύος που δικαιούται κάθε οδηγός μέσα σε μια χρονιά, η οποία είναι φρέσκια χωρίς χιλιόμετρα στην πλάτη της.
Η επιπλέον δουλειά που απαιτήθηκε για το λύσιμο και το δέσιμο του νέου κινητήρα σήμαινε πως η Ferrari “έσπασε” τη νυχτερινή απαγόρευση που υπάρχει για το προσωπικό της F1 (curfew). Αυτή ήταν η πρώτη από τις δύο εξαιρέσεις που δικαιούται κάθε οδηγός σε μια χρονιά.
Η αλλαγή αυτή έρχεται σε ένα Grand Prix για το οποίο η Scuderia έχει υψηλές προσδοκίες, ωστόσο δεν περιμένει να τα πάει τόσο καλά όσο και σε άλλες πίστες όπως το Μονακό και το Αζερμπαϊτζάν.
Ο Ισπανός, ο οποίος τελείωσε το FP2 στη 12η θέση, πίσω από τον Charles Leclerc, δήλωσε πως η χάραξη της πίστας έχει ξεγυμνώσει κάποιες αδυναμίες της Ferrari, κυρίως στις στροφές χαμηλών και μέσων ταχυτήτων, οι οποίες δεν ταιριάζουν στο 100% στο μονοθέσιο.
“Δυστυχώς πριν έρθουμε εδώ (στο Hungaroring), ήδη γνωρίζαμε πως έχουμε κάποιες αδυναμίες με το πακέτο μας”, δήλωσε ο Ισπανός.
“Το μονοθέσιό μας γνωρίζαμε πως σε κάποιες στροφές της πίστας δεν επρόκειτο να είναι ιδιαίτερα καλό και αυτό αποδείχτηκε την Παρασκευή”.
“Στο Μονακό, δεν θα ήμασταν 11οι και 10οι σε κάποια από τις περιόδους δοκιμών. Και δυστυχώς, με το πού κάτι δεν μας πήγαινε καλά εδώ, βρισκόμασταν εκτός top 10”.
“Αυτό δείχνει πως είμαστε αρκετά πιο ευάλωτοι στη συγκεκριμένη πίστα, δεν είναι σαν το Μονακό”.
“Ελπίζουμε πως μπορούμε να βρούμε λίγο απ’ τον χαμένο ρυθμό, και τουλάχιστον να προσπαθήσουμε να είμαστε στην κορυφή του midifield”.
“Αλλά, δεν είναι εύκολο αυτό, επειδή η Alpine δείχνει πολύ δυνατή, η McLaren δείχνει γρήγορη, η Aston Martin επίσης δείχνει γρήγορη”.
“Δείχνουν πολύ ανακατωμένα τα πράγματα στο midfield, και θα έχουμε μια πολύ ενδιαφέρουσα μάχη μπροστά μας για το Q3”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!