Στη Mercedes υποπτεύονται πως ο Lewis Hamilton θα αναγκαζόταν να εγκαταλείψει από τη ζημιά που δέχτηκε με την επαφή του με τον Max Verstappen εάν δεν είχε πέσει η κόκκινη σημαία στην πίστα.
Την ώρα που μάχονταν για τη νίκη στον εναρκτήριο γύρο του αγώνα στον Silverstone, ο εμπρός αριστερά τροχός του Lewis Hamilton είχε επαφή με τον πίσω δεξιά του Max Verstappen. Η επαφή αυτή έστειλε με πολλά χιλιόμετρα τον Ολλανδό στις προστατευτικές μπαριέρες της Copse.
Ωστόσο, ο Hamilton κατάφερε να συνεχίσει τον αγώνα του και, παρά την ποινή των 10 δευτερολέπτων που πήρε καθώς θεωρήθηκε υπαίτιος για το συμβάν, αναδείχτηκε νικητής.
Αμέσως μετά την επαφή, βγήκε στην πίστα αυτοκίνητο ασφαλείας, ενώ ακολούθως ο αγώνας τέθηκε υπό καθεστώς κόκκινης σημαίας ώστε να μπορέσουν οι άνθρωποι της πίστας να επιδιορθώσουν τις μπαριέρες και να ανακτήσουν την κατεστραμμένη RB16B του Verstappen.
Κατά τη διακοπή, η Mercedes εξέτασε την W12 του Hamilton για ζημιές ώστε να αξιολογήσει το πόσο αξιόμαχη ήταν μετά και την επαφή με τον Verstappen. Τότε, εντόπισαν ένα πρόβλημα στον εμπρός αριστερά τροχό, αντικαθιστώντας τα εξαρτήματά του.
Δεδομένο ότι η ομάδα του Hamilton δεν θα μπορούσε να εντοπίσει την αστοχία αυτή όταν ο οδηγός ήταν στην πίστα, ο επικεφαλής μηχανικός πίστας της ομάδας, Andrew Shovlin, πιστεύει πως εάν ο αγώνας δεν είχε σταματήσει, τότε η ζημιά αυτή θα είχε οδηγήσει και στην εγκατάλειψη του Hamilton.
“Είχαμε αστοχία στον τροχό όταν έγινε η επαφή του εμπρός αριστερά. Έτσι, θα είχαμε DNF εάν δεν είχε τεθεί ο αγώνας υπό κόκκινη σημαία”, δήλωσε μετά το Βρετανικό GP ο Shovlin.
“Αλλά οι υπόλοιπες ζημιές ήταν στην πραγματικότητα πολύ μικρές. Είχαμε έναν αισθητήρα θερμοκρασίας ελαστικού ο οποίος είχε βγει από τη θέση του και κουνιόταν δεξιά και αριστερά αλλά, ως εκ θαύματος, είναι το λιγότερο σημαντικό εξάρτημα μιας εμπρός πτέρυγας και ήταν το μοναδικό που είχε σπάσει”.
Παρά την ποινή των 10 δευτερολέπτων που δόθηκε στον Βρετανό ως ποινή για την υπαιτιότητά του στο συμβάν με τον Verstappen, ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής ανέκαμψε εντυπωσιακά, περνώντας τρεις γύρους πριν το τέλος τον Charles Leclerc για να πάρει πρώτος την καρό σημαία.
Αφότου εξέτισε την ποινή του κατά την αλλαγή ελαστικών, η στρατηγική της Mercedes προέβλεπε πως ο Hamilton θα “έπιανε” τον Leclerc δύο γύρους πριν το τέλος και ο Shovlin είδε “αλλαγή” στη νοοτροπία του Βρετανού οδηγού της ομάδας του όταν κατάλαβε πως έχει καλές πιθανότητες να κερδίσει το 8ο Βρετανικό Grand Prix του.
“Από τις προβλέψεις μας μέσα στον αγώνα που είναι σε κανονικό χρόνο, προγραμματίζαμε να τον φτάσουμε (τον Leclerc) δύο γύρους πριν το τέλος”, εξήγησε ο Shovlin.
“Όταν καταλάβαμε πως όντως μπορεί να γίνει αυτό, έμεναν μονάχα 5 γύροι. Υπό φυσιολογικές συνθήκες βλέπεις την πτώση της απόδοσης των ελαστικών και ο Lewis διατηρούσε αυτό το πλεονέκτημα των 8 δεκάτων ανά γύρο απέναντι στον Charles συνεχώς.
“Ο Lewis απλά δεν έχανε τον ρυθμό του και ήταν ικανοποιημένος με την ισορροπία του μονοθεσίου. Και, για να είμαστε ειλικρινείς, με τον Lewis, μπορείς να το ακούσεις στη φωνή του σε αυτά που λέει στο radio”.
“Καταλαβαίνεις την αλλαγή στην ψυχολογία του όταν γνωρίζει μέσα στο κεφάλι του πως θα τα καταφέρει σήμερα και, για να είμαι ειλικρινής, ήταν πολύ ωραίο το να κάθομαι στο pit wall και απλά να τον βλέπω στο δεύτερο αυτό stint επειδή ήταν μια εξαιρετική και επάξια νίκη”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!