Η Ferrari επιβεβαίωσε ότι το Le Mans Hypercar του 2023 θα έχει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, υβριδικός κινητήρας κατασκευασμένος για το prototype το οποίο θα είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με τους τεχνικούς κανονισμούς formula.
Ο Antonello Coletta, ο οποίος είναι ο υπεύθυνος του τμήματος της Ferrari Competizione GT, δήλωσε ότι η Ιταλική μάρκα επέλεξε τον ίδιο κορμό για την κατασκευή του κινητήρα όπως του Toyota GR010 Hybrid και του Peugeot 9X8 για το νέο αγωνιστικό πρόγραμμα του prototype.
Η Ferrari ανακοίνωσε την είσοδο της στην LMH formula τον Φεβρουάριο αλλά δεν ανακοίνωσε εάν κατασκευάσει ένα φυσικό αγωνιστικό prototype ή μοντέλο βασισμένο σε αυτοκίνητο δρόμου. Ήταν γνωστό ότι θα κατασκευαστεί ένα υβριδικό αγωνιστικό αυτοκίνητο αλλά το σύστημα μετάδοσης κίνησης δεν είχε γίνει γνωστό.
“Το στυλ είναι η βάση ενός prototype,” εξήγησε ο Coletta.
“Τώρα δουλεύουμε αρκετά στο στυλ επειδή ξεκινάμε με ένα καινούργιο σχεδιασμό, όμως η αεροδυναμική σήραγγα θα καθορίσει το τελικό αποτέλεσμα. Αλλά η βάση θα είναι το prototype.
“Έχουμε μία πολύ ξεκάθαρη ιδέα, αλλά είναι πολύ νωρίς να εξηγήσουμε τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.
“Όλος ο κόσμος του LMH πηγαίνει στα prototype. Είναι μία εύλογη απόφαση. Όλες οι προσπάθειες που υπάρχουν ξεκινούν από τα αυτοκίνητα δρόμου, αλλά είναι αδύνατο να έχεις ένα αυτοκίνητο δρόμου το οποίο θα είναι ανταγωνιστικό στην πίστα.
“Θα έχει τετρακίνηση. Όλα τα αυτοκίνητα έχουν τετρακίνηση εκτός από την Glickenhaus. Αλλά οι Ferrari, Peugeot και Toyota θα έχουν τετρακίνηση.”
Ένας σημαντικός παράγοντας στην απόφαση της Ferrari να εισέλθει στην LMH ήταν η δυνατότητα να παρέχει έναν σύνδεσμο αναγνωσιμότητας με τα αυτοκίνητα δρόμου, όπου θα μπορεί να επιτευχθεί μέσω του prototype συστήματος και της εξέλιξης στην υβριδική τεχνολογία στο σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Όταν ρωτήθηκε πως η Ferrari σκοπεύει να συνδέσει το μονοθέσιο LMH με τις εργασίες των αυτοκινήτων δρόμου της εταιρίας, ο Coletta δήλωσε: “Στο μέλλον, θα δούμε. Αλλά κρατάμε μερικές εφαρμογές από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα στα αυτοκίνητα δρόμου. Αυτό είναι η παράδοση της Ferrari.
“Δουλεύουμε πολύ κοντά με το τμήμα αυτοκινήτων δρόμου της Ferrari, μαζί με το τμήμα Competizione GT.
“Είμαστε μία μεγάλη οικογένεια και δουλεύουμε για το καλύτερο αποτέλεσμα και το μέγιστο που μπορούμε να πάρουμε, εάν έχουμε την ευκαιρία, θα βάλουμε κάτι στα αυτοκίνητα δρόμου.”
Παρά το γεγονός πως υπάρχουν αρκετές επιλογές για τις τεχνικές λεπτομέρειες, ο Coletta επισήμανε πως οι κανονισμοί της LMH θα δώσουν στην Ferrari την ευκαιρία να φέρει κάτι διαφορετικό στο τραπέζι, παρότι υπάρχει ο ίδιος σχεδιασμός με την Toyota και την Peugeot.
“Οι κανονισμοί είναι ανοιχτεί και εμείς έχουμε προτείνει κάποιες νέες ιδέες,” δήλωσε ο Coletta.
“Δουλεύουμε πολύ σκληρά για να έχουμε την καλύτερη ιδέα που μπορούμε να έχουμε. Αλλά τώρα, είναι χαζό να αφήσουμε στο τραπέζι κάποιες πιθανές ιδέες όπου για εμάς θα είναι καλύτερες από τις άλλες.
“Προτιμώ να κάνουμε τις ανακοινώσεις χρόνο με τον χρόνο.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!