Η Risi Competizione με το πλήρωμα της στην LMP2 λειτουργεί με “σχεδόν 50/50” μέλη πληρώματος από την Αμερικάνικη ομάδα και ένα μεγάλο γκρουπ Βρετανών που καθοδηγούταν από την ομάδα Formula E και τον υπεύθυνο Gary Holland.
Η ομάδα η οποία συμμετείχε στα GT θα πραγματοποιήσει την επιστροφή της στους αγώνες prototypes αυτό το σαββατοκύριακο στον αγώνα 6 ωρών στην Monza με την Oreca 07 Gibson που οδηγούν οι Felipe Nasr, Oliver Jarvis και Ryan Cullen.
Αυτή η είσοδος είναι η πρώτη παρθενική εμφάνιση της ομάδας στην LMP2 για τον 24ωρο αγώνα του Le Mans, και η πρώτη συμμετοχή σε εκδήλωση prototypes από το 1998 όταν αγωνίστηκε με την Ferrari 333 SP.
Ο επικεφαλής της Risi στην LMP2 είναι ο Holland, ο οποίος εργαζόταν στην Dragon/Penske Autosport για το πρωτάθλημα Formula E και προηγουμένους ήταν υπεύθυνος της JOTA όταν το Βρετανικό πλήρωμα τερμάτισε 2ο συνολικά στο Le Mans το 2017.
Ο Holland εξήγησε ότι το εγχείρημα έχει την βάση του στο Silverstone αλλά περιλαμβάνει μερικά μέλη από το πλήρωμα της Risi. Ο έμπειρος μηχανικός αγώνων Rick Mayer δεν εμπλέκεται, με τον πρώην μηχανικό της United Autosports και της Starworks Andrew Sayer να εργάζεται πλέον σε αυτήν τη θέση.
Ο James Goodfield, ο οποίος είναι μηχανικός του μονοθέσιου μαζί με τον Carlin, είναι ο αρχιμηχανικός της Risi Competizione για την Monza και το Le Mans.
Το No. 82 της Risi με την Oreca ανήκει σε έναν από τους χορηγούς του Cullen και έχει ακολουθήσει τον Ιρλανδό οδηγό σε όλες τις ομάδες που βρέθηκε όλα αυτά τα χρόνια.
Ο ιδιοκτήτης της ομάδας Giuseppe Risi δεν θα βρίσκεται στην Monza αλλά αναμένεται να παρευρεθεί στο Le Mans στις 21-22 Αυγούστου.
“Έχουμε μία μικρή διάσπαση, περίπου 50/50,” δήλωσε ο Holland.
“Η βάση του αυτοκινήτου είναι στο Ηνωμένο Βασίλειο και έχουμε κάποια άτομα από την Risi ως στήριξη με κάποια άτομα από το Ηνωμένο Βασίλειο. Πολλοί είναι ανεξάρτητοι λόγο των αγώνων εδώ και στο Le Mans.
“Κάθε πρόγραμμα που θα προχωράει θα είναι περισσότερο μεμονωμένο παρά μία πλήρης συμμετοχή. Προσπαθούμε πρώτα να δούμε που βρισκόμαστε σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας.
“Ο Giuseppe έχει μια μεγάλη κληρονομιά και, πρώτον, δεν πρέπει να τον απογοητεύσουμε. Το αυτοκίνητο εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο. Δεν έχει νόημα να το στείλετε στις Η.Π.Α., επομένως είναι λογικό να έχουμε περισσότερα από 50/50 σημεία.
“Δεδομένου του χαρακτήρα των prototypes, σε αντίθεση με τα GT, πολλοί από τους μηχανικούς της Risi στο προηγούμενο πρόγραμμα δεν μετέφραζαν σωστά την δουλειά τους.”
Η Risi Competizione έχει ολοκληρώσει δύο δοκιμές πριν από το ντεμπούτο στην LMP2, στο Aragon και με τους τρεις οδηγούς και στο Silverstone την προηγούμενη εβδομάδα με τους Cullen και Jarvis να παίρνουν σειρά.
“Είχαμε ένα τεστ αντοχής 30 ωρών στο Aragon, με την Glickenhaus,” δήλωσε ο Holland. “Στο Silverstone GP είχαμε περισσότερο ένα shakedown από ότι ένα τεστ, όπου ήταν καλό.
“Εκτός από αυτό, ήταν αρκετά περιορισμένα. Είχαμε μαζέψει τα εργαλεία. Αυτό ήταν το επίκεντρο. Το αυτοκίνητο ήταν σχετικά γνωστό.”
Παρά τον περιορισμένο χρόνο στις δοκιμές, ο Cullen είναι σίγουρος ότι η Risi Competizione θα εμφανιστεί με ένα ανταγωνιστικό πακέτο στην Monza.
Το σασί της Oreca 07 έτρεχε στο Le Mans το 2020 με την G-Drive Racing από το Algarve, με τους Jarvis και Nick Tandy να συμπληρώνουν τον Cullen στο πλήρωμα της ομάδας.
Αγωνίστηκε επίσης και στο ELMS, στους γύρους του Paul Ricard και Spa υπό τα χρώματα της DragonSpeed, προτού περάσει τους τελευταίους μήνες στα χέρια της JOTA, η οποία το χρησιμοποίησε στις δοκιμές ελαστικών της Goodyear.
“Τα πράγματα πρόκειται να πάνε καλά,” δήλωσε ο Cullen. “Μερικοί άνθρωποι είχαν βρεθεί στην Risi στο παρελθόν, αλλά είναι σχεδόν μία ολοκαίνουργια ομάδα.
“Πήγαμε στο Aragon και το μονοθέσιο φαινόταν να είναι καλό στις ευθείες. Εμείς αγωνιστήκαμε μόνο στο πακέτο χαμηλής κάθετης δύναμης επειδή έπρεπε να το δοκιμάσουμε λόγο των κανονισμών του WEC.
“Το shakedown στο Silverstone ήταν καλό. Είχαμε ανάμεικτες καιρικές συνθήκες οπότε ήταν καλό να δοκιμάσουμε το μονοθέσιο στην βροχή. Χωρίς τεράστια προβλήματα, ήταν μόνο μια απλή δοκιμή.
“Εμείς κάναμε τα καθίσματα να ταιριάζουν και φτιάξαμε το livery μετά από αυτό, οπότε ήταν μία καλή προετοιμασία προτού έρθουμε εδώ. Αλλά ανακαλύψαμε σχεδόν όλα όσα χρειαζόμασταν και έπρεπε να να μάθουμε από το Aragon.
Ο Holland ανέφερε ότι η Risi θα ακολουθήσει μία προσεκτική προσέγγιση στον πρώτο της αγώνα στην LMP2, αλλά παραμένει αισιόδοξος σχετικά με την προοπτική της δεύτερης στην τάξη κατηγορίας prototypes του WEC.
“Θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί,” είπε αυτός. “Εμείς έχουμε κάνει μία πολύ μεγάλη καμπύλη μάθησης. Δεν πρόκειται να έρθουμε στο σαββατοκύριακο και να κάνουμε προβλέψεις για την pole και την 1η θέση.
“Θέλουμε απλώς να δείξουμε ότι είμαστε ανταγωνιστικοί και να δώσουμε στους εαυτούς μας μία ένδειξη για το Le Mans.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!