O Jose Maria Lopez πραγματοποίησε τον ταχύτερο γύρο στο 1-2 για την Toyota στην εναρκτήρια περίοδο ελεύθερων δοκιμών για τον γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA στην Monza.
Ο Lopez έθεσε τον ρυθμό στην περίοδο 90 λεπτών με χρόνο 1:38.401 για το No. 7 και την Toyota GR010 Hybrid όπου μοιράζεται ο Αργεντινός με τους Mike Conway και Kamui Kobayashi.
Ο Brendon Hartley συμπλήρωσε το 1-2 για την Toyota με το δεύτερο αυτοκίνητο No. 8 με χρόνο 1:38.535.
Getting to grips with The Temple of Speed! ??#6HMonza #GoHyper #ToyotaGAZOORacing @FIAWEC pic.twitter.com/vr8I4fiT1v
— TOYOTA GAZOO Racing WEC (@TGR_WEC) July 16, 2021
Από πίσω βρέθηκε η Alpine με την A480 Gibson LMP1 όπου ήταν δύο χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο μακριά μετά τον χρόνο του Nicolas Lapierre στο 1:38.553, ενώ οι δύο Glickenhaus SCG 007 LMHs έτρεχαν 6 δέκατα μακριά από τον ρυθμό των πρωτοπόρων στην 4η και 5η θέση.
Μικρή διαφορά χώριζε τα δύο μη υβριδικά μονοθέσια της Glickenhaus καθώς ο Romain Dumas ήταν ταχύτερος με 1:39.042 στο No. 709 απέναντι από τον Olivier Pla με 1:39.085.
Ο Filipe Albuquerque σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην LMP2 για την United Autosports, στην επιστροφή του στο WEC λόγο απουσίας από το Portimao για την μάχη του IMSA.
Ο Albuquerque πραγματοποίησε χρόνο 1:39.373 όπου έφερε την United με το No. 22 και την Oreca 07 Gibson μόλις ένα δέκατο μακριά από τον συνολικό ρυθμό και μισό δέκατο μακριά από τον πιο κοντινό αντίπαλο της LMP2.
Ο Nyck de Vries ήταν 2ος για την Racing Team Nederland, μπροστά από την DragonSpeed με οδηγό τον Ben Hanley και την Team WRT με τον Ferdinand Habsburg.
Η Ferrari τερμάτισε 1η και 2η στην κατηγορία GTE-Pro καθώς ο Miguel Molina προηγήθηκε του Alessandro Pier Guidi στον εντός έδρας αγώνα για την εργοστασιακή AF Corse.
Ο Molina βρέθηκε πρώτος στην κατάταξη των τεσσάρων αυτοκινήτων με χρόνο 1:46.329 και το No. 52 και την Ferrari 488 GTE Evo όπου μοιράζεται με τον Daniel Serra.
Ο Pier Guidi ήταν 2ος με 1:46.700, ενώ η ταχύτερη Porsche 911 RSR-19 ήταν του Neel Jani.
Ο Ελβετός οδηγός έκανε προσπάθεια 1:46.895 αφήνοντας το No. 92 της Porsche GT Team ένα δέκατο μακριά από τον ρυθμό της Ferrari.
#WEC – @GianmariaBruni brings the No. 91 #Porsche #911RSR back into the pits. The @manthey_racing team will do some setup work. @RichardLietz is ready to jump into the car. 26 minutes to go in @FIAWEC FP1 @Autodromo_Monza pic.twitter.com/AcVxWvODiH
— Porsche Motorsport (@PorscheRaces) July 16, 2021
Η Porsche βρήκε τον δρόμο να προηγηθεί στην κατηγορία GTE-Am με τον Riccardo Pera, ο οποίος πήρε την pole στο ELMS στην ίδια πίστα το 2018, σημειώνοντας 1:47.194 με το αυτοκίνητο No. 56 της Team Project 1.
Ο Pera άφησε μακριά από την κορυφή την AF Corse με Ferrari και τον Giancarlo Fisichella στο τιμόνι, ενώ ο Matteo Cressoni ήταν ο 3ος ταχύτερος με την Iron Lynx.
Στην απογευματινή 1η περίοδο ελεύθερων δοκιμών είχαμε μία κόκκινη σημαία από τον Roberto Lacorte με την Cetilar Racing μεταξύ των στροφών Lesmo.
Μία Full Course Yellow εμφανίστηκε όταν το No. 709 της Glickenhaus σταμάτησε στην πίστα.
Το No. 8 της Toyota είχε μία έξοδο στα χαλίκια αλλά χωρίς κάποια επιπλέον ζημιά.
Αποτελέσματα: Free Practice 1
The fastest car from each class during the first practice sesssion at the @Autodromo_Monza.@TGR_WEC #7@FerrariRaces #52@UnitedAutosport #22@Project1_93 #56#WEC #6HMonza pic.twitter.com/HQVzex0Tyf
— WEC (@FIAWEC) July 16, 2021
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!