Ο Brendon Hartley δήλωσε ότι η Toyota Gazoo Racing είναι σχεδόν “κοντά ώστε να πάρει το μέγιστο” του μονοθέσιου GR010 Hybrid LMH μετά από τους δύο γύρους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA.
Η Toyota έφτασε στην Monza για τον τρίτο γύρο έχοντας πρόσφατα βρεθεί στο τεστ αντοχής στο Portimao ακολουθώντας ο προηγούμενος αγώνας του WEC όπου οι Hartley, Sebastien Buemi και Kazuki Nakajima αύξησαν την βαθμολογική τους πρωτοπορία με νίκη.
Ο Hartley είπε ότι οι δοκιμές μετά το Portimao, όπου περιλαμβάναν 5 από τους 6 οδηγούς της Toyota στο WEC και επιπλέον τον Ryo Hirakawa, επιβεβαίωσε την προσέγγιση στο setup του αυτοκινήτου και επέτρεψαν στην ομάδα να συνεχίσει να αποδεικνύει την αξιοπιστία του αυτοκινήτου με τον αγώνα 24 ωρών του Le Mans στον ορίζοντα.
Ο πενταετής κύκλος του homologation για το LMH σημαίνει ότι το καινούργιο μονοθέσιο πρέπει να είναι σε άριστη φόρμα από τον πρώτο του αγώνα, αλλά μπορούν να έχουν πάρει μερικά μαθήματα μόλις το αυτοκίνητο μπει στους αγώνες.
“Ήταν πολύ έξυπνος ο προγραμματισμός των δοκιμών δύο ημερών αμέσως μετά από ένα αγώνα του σαββατοκύριακου,” είπε ο Hartley.
“Συνήθως μετά τον αγώνα έχεις μερικές ερωτήσεις και ιδέες για το πως μπορείς να βελτιώσεις το αυτοκίνητο, ή τι θα μπορούσες να είχες κάνει διαφορετικά.
“Όντας ένα νέο σχετικά αυτοκίνητο, υπάρχει πάντα ο φόβος ή η αξιοπιστία. Είχαμε πολύ καλές δοκιμές αντοχής από αυτή την πλευρά.
“Δουλέψαμε σε μερικά πράγματα: με μερικές επιλογές ισορροπίας για το πως θα μπορέσουμε να βελτιώσουμε τα αγωνιστικά μας σαββατοκύριακα. Πιστεύω, γενικά μιλώντας, είμαστε πιο κοντά ώστε να πάρουμε σχεδόν το μέγιστο του αυτοκινήτου.”
Οι δοκιμές στο Portimao παρουσίασαν μερικές απαιτητικές καιρικές συνθήκες, με τον Hartley να περιγράφει ότι αυτή η προοπτική ήταν χρήσιμη για την στρατηγική του αγώνα.
“Κατά την διάρκεια των δοκιμών αντοχής είχαμε σχεδόν όλες τις καιρικές συνθήκες,” δήλωσε ο δύο φορές νικητής του Le Mans.
“Είχαμε κάποιες συνθήκες με ενδιάμεσα ελαστικά και με βρόχινα ελαστικά την νύχτα, όπου μερικές φορές δεν είναι και το καλύτερο πράγμα που θες να δεις πριν μπεις στο αυτοκίνητο.
“Αλλά από την άλλη πλευρά, ήταν μία πολύ καλή προετοιμασία για το Le Mans να έχουμε αυτές τις μεικτές συνθήκες. Ως οδηγός, βρισκόμενος στο αυτοκίνητο σε εκείνο το σημείο, υπάρχουν τόσες πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με το πόσο μπορείς να μείνεις με slick ελαστικά και πιο είναι το τέλειο σημείο.
“Επιστρέφοντας επίσης πίσω και στην άλλη κατεύθυνση. Νομίζω ότι μέσα στο διάστημα δύο ωρών είχα και τα δύο σενάρια: οδηγώντας με βρόχινα και επιστρέφοντας στα slick. Αυτό δίνει σημαντικές πληροφορίες για τον οδηγό, περνώντας αυτά τα όρια και δίνει τις σωστές πληροφορίες στον αγώνα όταν κάποια στιγμή έχουμε αυτές τις συνθήκες.
Κοιτώντας μπροστά στον αγώνα 6 ωρών της Monza την Κυριακή, ο Hartley έδειξε πως αναμένει η Alpine να επαναλάβει τον δυνατό ρυθμό της ανά γύρο όπως στην Πορτογαλία αλλά δεν είπε εάν οι Toyotas πιστεύει πως θα έχουν πιο δυνατά χαρακτηριστικά στην πίστα υψηλών ταχυτήτων της Monza σε σχέση με το Portimao.
“Δεν έχω κάποια προαίσθηση εάν αυτή είναι καλύτερη πίστα ή χειρότερη πίστα για εμάς από ότι στο Portimao,” είπε αυτός.
“Αναμφίβολα στο Portimao, η Alpine ήταν ανά διαστήματα ταχύτερη από εμάς. Υπήρχαν μερικές στιγμές στον αγώνα όπου αυτοί ήταν πολύ ταχύτεροι.
“Εμείς είχαμε το πλεονέκτημα στα καύσιμα, και στην πραγματικότητα είχαμε περισσότερα καύσιμα στην δεξαμενή από το άλλο αυτοκίνητο, το οποίο τελικά μας έδωσε την στρατηγική για να κερδίσουμε τον αγώνα.
“Νομίζω ότι τα καύσιμα και το μήκος της πίστας μπορούν να είναι μέσα στο παιχνίδι. Εξαρτάται από τις Full Course Yellows και που θα πέσουν τα αυτοκίνητα ασφαλείας.
“Στο Portimao έπρεπε να έχουμε τον τέλειο αγώνα για να κερδίσουμε και η Alpine ήταν αναμφίβολα μία πρόκληση για να κερδίσουμε. Δεν περιμένω κάτι διαφορετικό εδώ.
“Ας ελπίσουμε ότι η Glickenhaus θα είναι πιο κοντά. Αυτοί έχουν μία καμπύλη ανάκαμψης επειδή αυτοί είχαν πραγματοποιήσει δοκιμές πιο μετά από εμάς, οπότε ελπίζω να έχουμε μία καλή μάχη για τις θέσεις στο βάθρο.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!