Ο Kevin Estre εκτίμησε πως ο σχεδιασμός υψηλών ταχυτήτων της Monza “ταιριάζει περισσότερο στην Ferrari” απ’ ό,τι στην Porsche 911 RSR-19 αλλά ο Γάλλος παρόλα αυτά πιστεύει ότι η Γερμανική ομάδα μπορεί να είναι πιο ανταγωνιστική κατά την διάρκεια του σαββατοκύριακου για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής.
Ο Estre δήλωσε ότι θα δώσουν έμφαση στην μέγιστη ταχύτητα στην Monza, σε συνδυασμό με την έλλειψη στις στροφές, θα παρουσιάσουν ένα setup πρόκληση για την εργοστασιακό πλήρωμα της Porsche στην κατηγορία GTE-Pro.
Η Ferrari με τους Alessandro Pier Guidi και James Calado αυτή την στιγμή προηγείται στο πρωτάθλημα οδηγών GT του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής μετά από δύο γύρους, ακολουθώντας η νίκη στον αγώνα 8 ωρών του Portimao. Οι Estre και Neel Jani ήταν οι νικητές του εναρκτήριου αγώνα 6 ωρών στο Spa.
Ο 3ος γύρος στην Monza σηματοδοτεί τον πρώτο αγώνα της χρονιάς όπου πραγματοποιούνται αλλαγές από τον κανονισμό Balance of Performance στην GTE-Pro, με την Ferrari 488 GTE Evos να δέχεται μείωση 5 kg και τις Porsches να λαμβάνουν 5 kg επιπλέον για να δημιουργηθεί διαφορά 9 kg μεταξύ των δύο αυτοκινήτων.
“Θα έλεγα ότι έχουμε κάποια πιθανότητα εδώ, αλλά αναμφίβολα είναι μία πίστα που ταιριάζει περισσότερο στην Ferrari από ότι στο αυτοκίνητο μας,” δήλωσε ο Estre.
“Στο Spa είχαμε κάποια σημεία υψηλής ταχύτητας, αλλά επίσης και πολλές στροφές. Εδώ έχουμε 6 στροφές και πολλές ευθείες, κάτι για το οποίο δεν είμαστε τόσο δυνατοί μέχρι στιγμής.
“Ήμασταν γρήγοροι για πάνω από έναν γύρο στο Spa και στο Portimao, αλλά πιστεύω ότι εάν υπάρχει μία πίστα όπου δεν είμαστε τόσο γρήγοροι στον χρόνο ανά γύρο, πιστεύω ότι είναι εδώ. Δεν ξέρουμε ακόμα. Αλλά θα μπορούσε να είναι μία πίστα όπως αυτή.
“Γενικά συγκριτικά με τις Ferraris, έχουμε μία κλήση στον να είμαστε πιο καλοί στο φρενάρισμα και στις στροφές. Υπάρχουν πολλά φρεναρίσματα εδώ, αλλά όχι τόσες πολλές στροφές.
“Η Ferrari έχει την τάση να είναι λίγο καλύτερη από εμάς στην δύναμη, με το BoP που έχουμε. Για πάνω από ένα γύρο δεν είναι πρόβλημα, αλλά εδώ είναι διαφορετική η διάταξη της πίστας με το Portimao ή το Spa.”
Η Porsche είχε πραγματοποιήσει δοκιμές με την 911 RSR-19 στην Monza στο παρελθόν, αν και στο μεγαλύτερο μέρος δοκίμασαν την προσαρμογή στον 24ωρο αγώνα του Le Mans σε ένα setup πιο χαμηλής κάθετης δύναμης από αυτή που χρησιμοποιούν αυτή την στιγμή στο WEC.
Αυτό είναι ένα νέο στοιχείο το οποίο θα εξετάσει η Porsche, ωστόσο ο Estre νιώθει ότι η τεχνογνωσία στις προδιαγραφές του αυτοκινήτου το 2019 θα φτάσει στο τέλος.
Η Porsche με τις παρών προδιαγραφές αγωνίστηκε στην Monza για πρώτη φορά το προηγούμενο σαββατοκύριακο στο ELMS, όπου το πλήρωμα του WEC συμμετείχε με τα δύο αυτοκίνητα της Proton Competition.
“Εμείς τελειώσαμε την προετοιμασία για το Le Mans αλλά με χαμηλή κάθετη δύναμη και πιο νωρίς φέτος όταν δεν είχε τόσο υψηλές θερμοκρασίες, οπότε θα δούμε,” είπε ο Estre.
“Δοκιμάσαμε στην Monza με χαμηλή κάθετη δύναμη από νωρίς για την εξέλιξη του αυτοκινήτου. Αλλά το BoP ήταν διαφορετικό και ο σχεδιασμός της κάθετης δύναμης ήταν λίγο διαφορετικός, στην περίπτωση των ελαστικών, του setup κλπ.
“Αλλά θα είναι εντάξει. Έχουμε καλή γνώση με το αυτοκίνητο τώρα, και όταν ήρθαμε στην πίστα είχαμε ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για να ξεκινήσουμε με αυτό.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!