Έντονα δυσαρεστημένοι ήταν στη McLaren από το παρ’ ολίγον ατύχημα που είχε ο Valtteri Bottas, όταν είχε τετακέ μέσα στο pit lane, μπροστά από το garage της βρετανικής ομάδας στο FP2.
Το να αφήνουν λίγη γόμα από το ελαστικό στο pit box είναι μια πάγια τακτική από τους οδηγούς. Με τις προγνώσεις να μην πέφτουν μέσα, και τη βροχή να μην πέφτει στο FP2, ο Bottas επιχείρησε να πατήσει λίγη γόμα στο box του.
Με την κίνησή του αυτή όμως είχε έντονη ροπή στους τροχούς του, κάτι που οδήγησε στο να χάσει το πίσω μέρος της W12 και να κάνει τετακέ πάνω στο pitlane, φτάνοντας πολύ κοντά στο garage της McLaren.
Οι μηχανικοί που ήταν στο box της McLaren εκείνη τη στιγμή βοήθησαν τον Φινλανδό να ξεμπλοκάρει από το pit lane και να στραφεί προς τη σωστή κατεύθυνση. Τα άτομα στο pit wall της McLaren όμως ήταν αρκετά δυσαρεστημένα, ισχυριζόμενοι πως ο Bottas σχεδόν πέτυχε έναν απ’ αυτούς.
“Michael, αυτό είναι απόλυτα γελοίο”, δήλωσε η McLaren από το pit wall της στον αγωνιστικό διευθυντή της FIA, Michael Masi.
“Θα μπορούσε να πετύχει κάποιον από τα παιδιά στο pit wall”.
Ο επικεφαλής της ομάδας του Woking, Andreas Seidl, ήταν αρχικά ευγνώμων που δεν προκλήθηκε κάποια ζημιά και κάποιος τραυματισμός από αυτή την “τρομακτική” στιγμή.
“Δεν γνωρίζω τί συνέβη εκεί, προφανώς ήταν μια τρομακτική στιγμή. Το μόνο που μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να φέρουμε τον Valtteri προς τη σωστή κατεύθυνση με το μονοθέσιό του σπρώχνοντάς τον πίσω και μπροστά”, δήλωσε ο Γερμανός στο Sky F1.
Η FIA επιβεβαίωσε πως το ατύχημα θα διερευνηθεί (λίγο αργότερα δόθηκε στον Bottas ποινή τριών θέσεων στο grid για την Κυριακή), ενώ όταν ο Seidl ρωτήθηκε για το εάν η ασφάλεια εντός του pit lane είναι κάτι για το οποίο μιλά στους οδηγούς του, τόνισε πως πρόκειται για ένα ζήτημα το οποίο θα έπρεπε οι οδηγοί να γνωρίζουν πλήρως.
“Θεωρώ πως είναι κάτι για το οποίο δεν χρειάζεται να μιλήσεις στους οδηγούς σου. Όλοι γνωρίζουν για το pit lane, για τους ανθρώπους που είναι στο pit lane”, εξήγησε.
“Είναι σημαντικό να τίθεται πάντα πρώτη η ασφάλεια, το να είναι προσεκτικοί οι οδηγοί όταν βγαίνουν από τα pits, ειδικά με φρέσκια, σκληρή γόμα. Αλλά και πάλι, δεν γνωρίζω ακριβώς τι συνέβη. Μπορεί να συμβεί, ευτυχώς που δεν έγινε τίποτα και ας προχωρήσουμε παρακάτω”.
Ο Bottas από την πλευρά του εξήγησε πως προσπαθούσε κάτι “διαφορετικό” την ώρα που υπέστη τέτοια υπερστροφή, αλλά θεώρησε υπερβολικό το να λάβει ποινή από τους αγωνοδίκες (οι δηλώσεις του έγιναν πριν ανακοινωθεί η ποινή).
“Είχα τετακέ, προσπαθήσαμε κάτι διαφορετικό ερχόμενοι από το garage και υπήρξαν κάποιες μεταβλητές που σχετίζονται μάλλον με το σπινιάρισμα, γι’ αυτό είχα το τετακέ”, δήλωσε ο Φινλανδός μετά το FP2.
“Ήταν ένα τυπικό λάθος, συμβαίνει, αλλά είμαι σίγουρος πως απλά θέλουμε να καταλάβουμε τί έγινε”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!