Μετά και το Γαλλικό Grand Prix, η McLaren βρέθηκε να “στρογγυλοκάθεται” στην 3η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, εκμεταλλευόμενη και τον κακό αγώνα της άμεσης αντιπάλου της, Scuderia Ferrari. Τι έχει κάνει όμως η ομάδα του Woking ώστε να εξασφαλίσει πως θα παραμείνει μπροστά από τον ανταγωνισμό;
Η πρώτη από τις αλλαγές που είδαμε από τη McLaren στο Γαλλικό Grand Prix έχει να κάνει με τα “κέρατα” που τοποθέτησε στο εμπρός μέρος του μονοθεσίου της, τακτική που έχει υιοθετηθεί από τις περισσότερες ομάδες αυτή τη στιγμή στο grid.
Ο σχεδιασμός του θυμίζει περισσότερο αυτόν της Mercedes, καθώς υπάρχει μόνο ένα ζευγάρι τέτοιων διαμορφώσεων. Στον αντίποδα, ομάδες όπως η Ferrari και η Alfa Romeo, έχουν καταλήξει στην επιλογή πολλαπλών τέτοιων “κεράτων” στο συγκεκριμένο σημείο του μονοθεσίου.
Η πρακτικότητα των εξαρτημάτων αυτών εντοπίζεται στο ότι υποβοηθούν τη διαχείριση του αέρα που περνά από την περιοχή αυτή, κατευθύνοντάς τον προς το κάτω μέρος του μονοθεσίου.
Η McLaren όμως δεν έμεινε μόνο σε αυτές τις αλλαγές. Στο Paul Ricard, η MCL35M έτρεχε με μια πιο επιθετική σχεδίαση στην έξοδο της εξάτμισης, με το άνοιγμα να είναι πιο στενό από άλλους αγώνες. Ιδανικά, οι ομάδες θα ήθελαν να έχουν πλήρως κλειστά σώματα στο σημείο αυτό, κάτι που θα βελτίωνε την αεροδυναμική απόδοση των μονοθεσίων τους. Επειδή όμως οι ανάγκες για ψύξη των κινητήρων είναι ένα σημαντικό ζήτημα, τέτοια ανοίγματα είναι ένας αναγκαίος συμβιβασμός που πετυχαίνει τη μακροζωία του κινητήρα, με τις ομάδες απλά να προσπαθούν να ελαχιστοποιήσουν τα ανοίγματα αυτά.
Στη McLaren λοιπόν δείχνουν πως έχουν εγκλιματιστεί αρκετά καλά με τις απαιτήσεις του κινητήρα της Mercedes, στενεύοντας κι άλλο την δίοδο αυτή. Για να ισοφαρίσουν στην απώλεια ψύξης, οι μηχανικοί της ομάδας άνοιξαν διόδους ψύξης σε στυλ περσίδων στην αριστερή πλευρά του μονοθεσίου, και όχι στη δεξιά, γεγονός που δείχνει πως στη συγκεκριμένη πλευρά του μονοθεσίου βρίσκονται εξαρτήματα που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη για ψύξη.
Αλλαγές είχε η ομάδα και στην πίσω πτέρυγά της όμως. Τα πίσω κάθετα κάτω τμήματα της πτέρυγας άλλαξαν σε μεγάλο βαθμό, θυμίζοντας αρκετά το πάνω, μόνο που βρίσκεται σε ανεστραμμένη μορφή, σαν σε κατοπτρισμό δηλαδή. Ο προηγούμενος σχεδιασμός στη συγκεκριμένη περιοχή της ομάδας είχε κάθετα, διαχωρισμένα τμήματα, μια λύση που δείχνει να αφήνεται στην άκρη, προς χάριν οριζόντιων χαράξεων και αυλακώσεων.
Με τις αλλαγές αυτές, η McLaren είχε έναν πολύ καλό αγώνα την Κυριακή, όντας ξεκάθαρα το 3ο μονοθέσιο στην πίστα. Παρ’ όλο που το Σάββατο έδειχνε να βρίσκεται πιο πίσω από τη Ferrari, οι αλλαγές αυτές, μαζί με την πιθανώς καλύτερη συμπεριφορά του μονοθεσίου στα ελαστική της Pirelli, αλλά και τις προσπάθειες των Norris και Ricciardo, έδωσαν αέρα 16 βαθμών από την ιταλική ομάδα στη μάχη της 3ης θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Και μπορεί στη Scuderia να δηλώνουν πως έχουν οριστικά εστιάσει στο 2022, αλλά όσο η 3η θέση βρίσκεται στον ορίζοντα, στο Maranello δεν πρόκειται να γυρίσουν το βλέμμα τους από την άλλη, θέλοντας να χαροποιήσουν τους Tifosi μετά από ένα καταστροφικό 2020.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!