Ο νικητής της GTE-Pro James Calado αναφέρθηκε στον εαυτό του και στον Alessandro Pier Guidi όπου αποτελούν το πλήρωμα της AF Corse με την Ferrari, μετά την πρώτη νίκη του κατασκευαστή στην κατηγορία έπειτα από 19 μήνες.
Ο Βρετανός πρόσθεσε ότι το αυτοκίνητο ασφαλείας και οι περίοδοι Full Course Yellow προς το τέλος του αγώνα επέτρεψαν το No. 51 της Ferrari να φτάσει στο τέλος χωρίς να τους στοιχήσει το επιπλέον pit stop.
Το τελευταίο pit stop του Pier Gudi ήρθε με 1 ώρα και 17 λεπτά να απομένουν. Με ένα οριακό stint στην GTE-Pro όπου διαρκεί περίπου μία ώρα, η FCY την τελευταία ώρα βοήθησε το Ιταλό να φτάσει στην νίκη.
“Οι Porsche ήταν λίγο ταχύτερες στον ρυθμό τους, αλλά νομίζω ότι βασανίστηκαν περισσότερο λόγο της πτώσης στην απόδοση των ελαστικών σε σύγκριση με εμάς,” δήλωσε ο Calado.
“Εμείς δυσκολευτήκαμε στις ελεύθερες δοκιμές, αλλά καταφέραμε να πάμε πίσω στην βάση όπου ξέραμε ότι είναι παρόμοια με το Spa. Οπότε το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλό στον αγώνα.
“Το αυτοκίνητο ασφαλείας μας βοήθησε λίγο με την στρατηγική μας λόγο του ανεφοδιασμού που χρειάστηκε να κάνουμε, οπότε ήμασταν 5 γύροι μακριά. Θα πηγαίναμε για pit stop αλλά το αυτοκίνητο ασφαλείας μας σταμάτησε.
“Είναι ωραίο να κερδίζεις, εννοείται. Μας πήρε αρκετό καιρό – η τελευταία νίκη ήταν στην Shanghai το 2019 – οπότε είναι εξαιρετικό για την ομάδα και που πήραμε το 1-2 για την Ferrari και την AF Corse.
“Ήταν η στρατηγική των παιδιών: αυτό μας έκανε να κερδίσουμε τον αγώνα. Είμαστε τόσο ευχαριστημένοι και ανυπομονούμε για τον αγώνα στην Monza.”
The @FIAWEC #8HPortimao Pro class race was our business! ?
P? #51 AF Corse
P? #52 AF CorseWhat an incredible weekend we had at @AIAPortimao. Bravissimi ????#WEC #Ferrari488GTE #FerrariCompetizioniGT #FerrariRaces pic.twitter.com/yRtFTtwMia
— Ferrari Races (@FerrariRaces) June 13, 2021
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!